Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost firem
Tomková, Veronika ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (oponent)
Tématem bakalářské práce je společenská odpovědnost firem. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován pojem, základní principy společenské odpovědnosti, jako je Teorie Stakeholders a Tripple Bottom line, a dále je vysvětlen průběh implementačního cyklu. Praktická část identifikuje společensky odpovědné chování na soukromé vysoké škole a navrhuje dílčí postup implementace konceptu CSR v daném podniku.
Využití direct marketingu
Hejlová, Simona ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část, vlastní práce, se zaměřuje na charakteristiku vybrané B2B společnosti a její využívané direct marketingové nástroje. Vlastní práce se dále zabývá analýzou direct marketingu konkurenčních společností. Analýza konkurenčních společností je zaměřena na hlavní charakteristiky a využívaný direct marketing u konkurence. Na základě analýzy a zhodnocení aktuálního direct marketingu společnosti THIMM Packaging a také direct marketingu konkurence, jsou navržena doporučení v oblasti direct marketingu pro společnost THIMM Packaging. V závěru práce je popsán průběh vlastního návrhu direct mailingové kampaně, která byla uskutečněna v rámci proběhlého obalového kongresu Obalko 2015. Následuje vyhodnocení proběhlé direct mailingové kampaně.
Společenská odpovědnost vysokých škol
Korimová, Kamila ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
První část této diplomové práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti ve spojitosti s marketingem, zabývá se vývojem tohoto principu, řeší pojem jako takový a to, co představuje. Společenská odpovědnost organizací je zkracována jako CSR (corporate social responsibility) a představuje takové praktiky a chování, kdy se organizace chová odpovědně vůči prostředí a společnosti, ve které působí. Snaží se, aby negativní dopady její činnosti byly co nejnižší. V literární rešerši je řešena otázka společenské odpovědnosti vysokých škol, která je stále nepříliš specifikovaným oborem společenské odpovědnosti. Jsou určeny důvody, proč by i univerzity, jako vzdělávající organizace, měly naplňovat principy společensky odpovědného chování. Jsou uvedeny zájmové skupiny, klíčové aktivity a další principy společensky odpovědného chování vysokých škol. Druhá část diplomové práce je vlastní prací autorky a zpracovává případovou studii několika zahraničních vysokých škol, které provádějí společensky odpovědné strategie. Jsou zjištěny aktivity a rozčleněny do sekcí, které jsou následně porovnány se společensky odpovědnými aktivitami na českých univerzitách. Je také provedena analýza dat získaných z dotazníkového šetření provedeného mezi studenty vysokých škol, které je zaměřeno na vnímání společensky odpovědného chování na vysokých školách. Z předchozích částí je navržen postup při zavádění a výběru vhodné společensky odpovědné strategie vysokou školou.
Sociální podnikání v ČR
Talašová, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Dita, Dita (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního podnikání v České republice, přičemž na teoretická východiska navazuje praktická část dělená do několika podkapitol korespondujících s cíli práce. První část je věnovaná deskripci současného stavu sociálního podnikání v českém prostředí. Následuje úsek přibližující reálné fungování existujících sociálních podniků operujících v Praze a ve Středočeském kraji. Ten byl sepsán na základě sumarizace dat z osmi polostrukturovaných rozhovorů provedených s vedoucími pracovníky těchto podniků. Návrhová část formulující kroky pro zařazení sociálních podniků mezi relevantní hráče na českém trhu odráží, vedle dat získaných z rozhovorů, taktéž údaje zjištěné pomocí dotazníkového šetření mezi spotřebiteli. Sociální podnikání bylo dotazováno skrze kvalitativní i kvantitativní techniky výzkumu. S cílem získat široké spektrum dat o problematice byly mezi respondenty zařazeny obě tržní strany, jak veřejnost (zákazníci), tak i sociální podnikatelé.
Společenská odpovědnost organizací
Kasková, Tereza ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností u tří vybraných společností, kterými jsou Penny Market, Kaufland a Lidl (Česká republika). Teoretická část práce pojednává o historickém vývoji tohoto konceptu, definování samotného pojmu společenské odpovědnosti organizací (CSR) včetně tří pilířů a jeho charakteristických znaků. Dále práce vymezuje aktéry CSR, argumenty pro přijetí a proti přijetí, přínosy, popisuje implementaci konceptu a hodnocení společenské odpovědnosti. Ve vlastní části práce je proveden rozbor jednotlivých CSR konceptů u vybraných společností a následně jsou koncepty porovnávány a hodnoceny. Dále navazuje dotazníkové šetření a v konečné části práce je provedena syntéza poznatků z komparace a výsledků dotazníků. Ze syntézy poznatků jsou navržena vhodná doporučení na zlepšení konceptu u vybrané společnosti Lidl, na základě zjištění nejnižšího počtu CSR aktivit a nejnižší míry různorodosti aktivit.
Marketingová strategie podniku
Mikešková, Kateřina ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií neziskové společnosti basketbalového klubu BC Geosan Kolín. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je zpracovaná formou literární rešerše a na analytickou část neboli vlastní zpracování. První část popisuje a vysvětluje základní pojmy a definice, které jsou součástí daného tématu. Analytická část začíná charakteristikou společnosti BC Geosan Kolín. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu vybrané společnosti a dále zhodnocení tohoto mixu. Ve druhé části vlastní práce je použito dotazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření a zhodnocení marketingového mixu společnosti jsou sestavena doporučení ke zlepšení současné strategie basketbalového klubu.
Komunikační strategie organizace
Urban, Jan ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Práce se zabývá návrhem a následnou realizací komunikační strategie vybraného programu společnosti, která se zabývá poskytováním úvěrových a nebankovních finančních služeb. Cílem práce je návrh komunikační strategie konkrétního produktu a následné zhodnocení z hlediska efektivity zvoleného komunikačního mixu po jeho zavedení. S využitím literární rešerše jsou představena teoretická východiska zvoleného tématu na která navazuje vlastní část práce. Vlastní část práce uvádí výchozí situaci společnosti, základní informace o produktu a cíle společnosti při jeho zavádění. Dle zadání společnosti XY (název neuveden na žádost společnosti) reklamní agentura komunikující skrze autora práce analyzuje trh a komunikační možnosti na trhu a dle získaných podkladů autor práce navrhuje komunikační mix. Navrhovaná komunikace je založena na neosobní direct mailingové komunikaci. Program je vytvořený jak pro novou tak stávající klientelu a proto využívá kombinaci strategie tahu a tlaku. Závěrem celé práce je shrnutí navrhované komunikační strategie a zpětné vyhodnocení výsledků dané kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.