Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nových forem marketingové komunikace v komunikačním mixu firmy
Popelka, Ondřej ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace a zkoumá možnost jejich využití při aplikaci na vybraný existující subjekt, kterým je v mém případě Golf Club Bitozeves. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace spolu s prostředky jejich šíření. Praktická část se zabývá aplikací těchto forem marketingové komunikace na subjekt vytvořením konkrétních modelových kampaní a jejich následovného porovnání z pohledu atributů, jakými je cena realizace kampaně, časová náročnost realizace jednotlivých kampaní či počtu potenciálních zákazníků získaných těmito metodami.
Moderní přístupy k marketingové komunikaci
Vodráško, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Naše společnost vstoupila do nového věku internetu. Světu vládnou nové technologie, které ovlivňují život všech lidí na naší planetě. Svět se velice rychle mění a s ním i všechny odvětví lidské činnosti. Každý z nás se musí vyrovnávat s obrovským nárůstem informací, které se na něj denně z okolí valí. Lidé jsou tak stále častěji přesyceni reklamou. Díky finanční krizi, která postihla ekonomiky po celém světě, firmy nechtějí utrácet vysoké částky za plošné a často neefektivní reklamní kampaně. Jedno je tedy jisté. Marketing jako takový se přizpůsobuje vývoji společnosti a tím pádem musí být stále levnější, zajímavější a efektivnější než marketing, na který jsme byli zvyklí dříve. Proto je důležité přemýšlet nad základními pravidly marketingu v nových souvislostech, přizpůsobovat firemní strategii změnám a reagovat tak na nové potřeby a přání zákazníků. Jaké jsou nové přístupy v marketingové komunikaci? Pomáhá internetová reklama při marketingových kampaních? A jsou sociální sítě opravdu klíčem úspěchu dnešní doby? Toto jsou otázky, kterými se budu zabývat v mé práci.
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Koktová, Silvie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jedním z nových trendů současného marketingu, tzv. guerilla marketingem. V teoretické části se věnuji samotnému vzniku guerilla marketingu, jeho principu, výhodám a nevýhodám. Dále uvádím jednotlivé druhy guerilla marketingu a způsoby jejich využití. V praktické části rozebírám konkrétní guerillové kampaně a snažím se dokázat podstatu guerilla marketingu, kdy nápady mohou porazit rozpočet. V závěru práce je poté pomocí dotazníkového šetření zjišťováno povědomí české veřejnosti o guerilla marketingu a o analyzovaných kampaních.
Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
Osoha, Štěpán ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mišenský, Martin (oponent)
První část práce je věnována teoretickému vymezení marketingu, marketingové komunikace a samotnému pojmu guerilla marketing a jeho historickému vývoji. Následující kapitoly popisují jednotlivé formy guerilla marketingu, které jsou demonstrovány na zahraničních ale i českých kampaních. Praktická část je věnována komunikační a rozvojové kampani internetového portálu Posilka.tv, která byla vytvořena a realizována reklamní agenturou nWave s.r.o. využívající teoretické znalosti z předchozích částí a nabízející tak jejich praktickou aplikaci.
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Klimešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání jejich vlastností. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, zaměřena nejprve na zjištění postojů a využití guerilla marketingu v celkem šesti dotazovaných společnostech z různých oborů a velikostí. Názory spotřebitelů na tradiční nástroje komunikace jsou podloženy sekundárním výzkumem z dat MML -- TGI. Následuje primární výzkum, zaměřující se na dotazování spotřebitelů, zjišťování jejich názorů a znalostí o guerilla marketingu a porovnání s tradičními formami marketingové komunikace. Dotazník byl distribuován elektronickou cestou na emailové adresy respondentů, přičemž byl vyhodnocen celkem 168 spotřebiteli. Práci uzavírá celkové zhodnocení, které poukazuje na stále efektivní využití tradiční reklamy v televizi do budoucna v kombinaci s možnostmi internetu a sociálních sítí a integraci guerilla marketingu do tradičních forem propagace. Na závěr autorka navrhuje několik doporučení pro společnosti, které by chtěly guerilla marketingu pro svou propagaci v budoucnu využít.
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Nosková, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tématem této diplomová práce je "Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty". Guerilla marketing je druh marketingového nástroje používaný při netradičních, inovativních a někdy až šokujících reklamních kampaních. Součástí práce je analýza právního prostředí upravující tuto oblast. Právní úprava reklamy v českém právním řádu spadá jak pod veřejnoprávní, tak i soukromoprávní regulaci. V rámci práce byl proveden průzkum dotazníkovým šetřením s běžnou veřejností se zaměřením na obecnou znalost pojmu guerilla marketing. Další část výzkumu proběhla s odborníky z praxe komunikačních agentur a byly zpracovány jejich názory na situaci aktuálního dění na reklamním trhu. Praktická část je zakončena komparací českého právní úpravy reklamy s úpravou v americkém právu.
Vybrané marketingové nástroje a právní úprava nekalé soutěže
Večerková, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá vybranými marketingovými nástroji a právní up-ravou nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Celá práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy důležité pro pochopení prob-lematiky nekalé soutěže podle ObchZ. Konkrétněji se tato práce zaměřuje na vybrané skutkové podstaty, které jsou podrobněji charakterizovány. Dále zde jsou rozebrány marketingové nástroje: reklama, guerrilla marketing a virový marketing. Praktická část je tvořena hodnocením vybraných reklamních kampaní z marketingového a právního hlediska. Součástí je také shrnutí nejčastějších chyb v reklamních sdělení z pohledu nekalé soutěže a následné doporučení na využívání vybraných nástrojů z hlediska nekalosoutěžního jednání.
Nové trendy v marketingu
Zíková, Kristýna ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu tří českých guerilla kampaní (Vodafone -- "Pryč s falešnými soby", Poštovní spořitelna -- "Tady už je zavřeno, banka na Vaší poště má otevřeno", www.skoly.cz -- "Měl jsem se líp učit"), kterou následně vyhodnotím a porovnám jednotlivé výsledky. Na základě výsledků ukážu, jaký mají spotřebitelé postoj k tomuto typu marketingové komunikace. V samotném závěru pak sama navrhnu jednu guerilla kampaň, kterou aplikuji na otevření nového solária.
Guerilla marketing and its use in commercial communications
Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak na marketing obecně, komerční komunikace a nové trendy v oboru, tak i na samotný guerilla marketing, prostřednictvím jeho definování a vymezení hlavních charakteristik, jakož i základních druhů. Třetí kapitola je tvořena představením dvou konkrétních marketingových kampaní využívajících nástroje Guerilla marketingu a jejím závěrem je analýza dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.