Název: Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Překlad názvu: Guerilla marketing as a new marketing trend
Autoři: Koktová, Silvie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: guerilla marketing; guerillové kampaně; word-of-mouth; guerilla campaigns; guerilla marketing; word-of-mouth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42380

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197451


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet