Název: Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
Překlad názvu: Aplications of international guerilla campaigns on czech market - nWave s.r.o.
Autoři: Osoha, Štěpán ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mišenský, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Guerilla marketing; Marketing; Marketingové kampaně; Campaigns; Guerilla marketing; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196949


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet