Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik podnikatelského subjektu
Kavková, Karolína ; Závodný, Ondřej (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním účelem diplomové práce je analýza cestovní agentury Bolsa travel pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy pro rozpoznání rizik. Práce se skládá ze čtyř částí. První část pracuje s teoretickými východisky práce. Druhá část uvádí teorii do praxe. Zhodnocení analýzy rizik a metody RIPRAN interpretuje výsledky třetí část a v poslední části je zpracovaná diskuze k vhodným opatřením.
Centrála cestovní kanceláře
Jará, Andrea ; Zamazal, Radomír (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem budovy centrály cestovní kanceláře. Jedná se o nepodsklepenou čtyřpodlažní budovu vytvořenou z podélného skeletového systému. Budova je zastřešena plochou nepochozí střechou a dvěma terasami. V objektu se kromě kancelářských prostorů nachází dva byty, kavárna, obchod, prodejna zájezdů, malý sklad, odjezdová čekárna a další prostory zajišťující kvalitní zázemí pro provoz cestovní kanceláře. Pozemek, na němž je budova umístěna je řešen jako parkoviště a odstavné plochy pro plynulý odjezd klientů cestovní kanceláře.
Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Pernica, Ivo ; Sehnalová, Lucie (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
Založení malého podniku
Gabrhelová, Veronika ; Mišeková, Magda (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením cestovní kanceláře orientované na firemní cestování. Na základě teoretických poznatků získaných studiem, praxí v oboru a analýze trhu jsou sestaveny kroky k založení podniku.
Podnikatelský záměr - cestovní kanceláře
Šmardová, Zuzana ; Gajdošík,, Jiří (oponent) ; Gajdošík,, Jiří (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský záměr cestovní kanceláře. Na základě teoretických poznatků získaných studiem a zjištěných skutečností, obsahuje návrh založení a jejího případného umístění na trhu.
Podnikatelský plán pro založení cestovní kanceláře
Janošová, Magda ; Bárta, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení cestovní kanceláře. Práce obsahuje tři části, a to teoretickou část, analýzu současné situace a vlastní návrh podnikatelského plánu. Teoretická část popisuje zásady tvorby podnikatelského plánu a právní formy podnikání. Na základě analýzy trhu, na který nově vznikající cestovní kancelář vstoupí, je zpracován vlastní návrh podnikatelského plánu.
Založení cestovní agentury
Yilmaz, Devrim ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zameriava na vytvorenie podnikateľského zámeru pre internetovú cestovnú agentúru, ktorá bude sprostredkovávať zájazdy cestovných kancelárií. V prvej časti sú uvedené teoretické východiská práce potrebné k vypracovaniu podnikateľského plánu. V druhej časti práce sú prevedené analýzy vnútorného a vonkajšieho okolia. V tretej praktickej časti sa nachádza konkrétny podnikateľský zámer na založenie internetovej cestovnej agentúry a vlastné návrhy riešenia.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Konečný, Dalibor ; Kraus, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a vyhodnocením stávajícího komunikačního mixu společnosti, působící v odvětví cestovního ruchu a předkládá návrhy na jeho zlepšení. Práce se dělí do tří hlavních částí. V první teoretické části se věnuji důležitým pojmům z oblasti marketingu. V druhé části se věnuji analýze společnosti a ve třetí části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy pro zlepšení.
Podnikatelský záměr na rozšíření cestovní agentury
Kavková, Karolína ; Toflová, Radmila (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu stávajícího podnikatelského subjektu, a to cestovní agentury Bolsa travel. Analýzy vnitřního a oborového prostředí společnosti a také důležité finanční analýzy jsou vypracovány za účelem rozšíření zaběhlého podnikání. Na základě vybraných analýz a jejich výsledků je navrženo rozšíření podnikatelské činnosti.
Marketingový plán cestovní kanceláře
Šotola, Filip ; Červinská, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář AVANTI-TOUR. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V první teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu. V druhé analytické části je charakterizována vybraná cestovní kancelář a její současný marketingový a komunikační mix. Tato část dále obsahuje analýzu obecného a oborového okolí, marketingový průzkum a SWOT analýzu. V třetí části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy pro zlepšení propagace a situace kanceláře na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.