Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán na Školu lyžování
Mačto, Daniel ; Mgr.Monika Tělupilová (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na školu lyžování. Práce vychází z úvodních teoretických poznatků, po kterých následuje analýza tržního prostředí, konkurence a vypracovaní podnikatelského plánu včetně ekonomického vyhodnocení.
Podnikatelský plán
Zemanová, Lucie ; Ing., Bc.Vanda Casková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro organizaci příměstského plaveckého tábora pro děti, který každoročně pořádá plavecká škola Kometa Brno. Tato práce obsahuje veškeré potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie.
Analýza vybrané firmy
Peloušková, Tereza ; Holešovský, Miloš (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem bakalářská práce je analýza společnosti MMB Consulting, s.r.o., která se zabývá realizací staveb v Jihomoravském kraji. Obsahem práce je vypracování SLEPTE analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Na základě provedených analýz jsou nakonec navrženy způsoby zlepšení současné situace společnosti.
Návrh marketingového mixu
Šimková, Alena ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem jazykové školy. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole jsou popsány a definovány základní marketingové pojmy a analýzy. V druhé jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na jazykovou školu a je proveden marketingový výzkum. Nejdůležitější kapitola, třetí, obsahuje návrhy na změny a kroky ke zlepšení současného marketingového mixu. Poslední kapitola se věnuje ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
Critical Analysis of the Entry Strategy to the German Market Comparing to the Entry Strategy Applied During Expansion Into the Polish Market
Novák, Roman ; Kadlec, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the critical analysis of the strategy of the company Student Agency to enter German market and comparison with the formerly created critical analysis of the strategy to enter Polish market. In the first part, the diploma thesis focuses on theoretical foundations of the analyses, which are conducted in the practical part of this paper. Next part focuses on the company itself, its history and on all the services, which are provided by Student Agency to the customers. The practical part analyses the company through the different analytical frameworks, for example Porter’s five forces model or SWOT analysis. The concluding part of the paper is focused on the final summary of the analyses conducted in the paper, and the comparison with the analyses of the Polish market.
The Strategy Proposal of ESET Company
Kyseľová, Barbora ; Siska, Jakub (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Master’s thesis proposes strategy solution for ESET company, which is doing business in security software industry for various platforms. For critical examination of the market there were used Porter’s five forces model and also SWOT analysis. Similarly, the applied method of benchmarking clarifies trends in this particular market. Considering contemporary situation on the market, there are proposed strategy solutions for further growth of the company.
Podnikatelský plán pro hotel Panorama
Holubová, Barbora ; Petříková, Hana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro obnovení provozu horského hotelu Panorama v Deštném v Orlických horách. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, která obsahují vysvětlení základních pojmů a popis konkrétních analytických metod. Analýza současného stavu hodnotí tržní prostředí pomocí interních a externích analýz. Závěrečná část je zaměřena na sestavení konkrétního podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Analýza firmy vybranými metodami a návrh na její rozvoj
Jašková, Ivana ; Richter, Milan (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce vybranými metodami celkově posuzuje stav středně velkého podniku, který nabízí komplexní sanitační programy pro profesionální uživatele v České republice. Zkoumaným obdobím byly roky 2008 - 2012. Na základě provedených analýz, jejich přesnosti a kompletnosti, byla navržena řešení, která by měla vést ke zlepšení současné situace podniku.
Evaluation of Company Performance
Malinová, Lenka ; Kánská, Martina (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with an evaluation of performance of the company during the years 2007-2011. Using various methods of firm analysis and appropriate methods of financial analysis evaluates performance and financial health of the company. At the end of this work the possible proposals for future strategy are suggested.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.