|
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
|
|
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
|
|
Bluetooth dálkový ovladač
Kratochvíl, Martin ; Bidlo, Michal (oponent) ; Škarvada, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření univerzálního systému pro ovládání počítače dálkovým ovladačem v podobě mobilního telefonu. Systém využívá technologie Bluetooth pro bezdrátovou komunikaci. Zaměřuje se na snadnou rozšiřitelnost a konfigurovatelnost, jednoduché použití a nízkou energetickou spotřebu na straně mobilního telefonu.
|
|
Síťová komunikace J2ME/J2SE
Přerovský, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
V první části se práce zabývá popisem platformy Java Micro Edition s cílem vyzdvihnout její hlavní rysy. Druhá část uvádí možnosti implementace siťové komunikace v prostředí mobilních telefonů a síťové možnosti platformy Java 2 Standard Edition se zaměřením na multiplexní, neblokující server. Třetí část je zaměřena na návrh a implementaci demonstrační aplikace společně s testy výsledného řešení.
|
|
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
|
|
FTP server pro Windows Mobile 6
Bajcar, Martin ; Koutný, Jiří (oponent) ; Částek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem protokolu FTP a jeho využitím v mobilních zařízeních využívajících operační systém Microsoft Windows Mobile. Dále popisuje možnosti tvorby aplikací pro tento systém v programovacím jazyce Java a shrnuje vlastnosti jeho mobilní verze J2ME. Tyto znalosti jsou poté využity při návrhu a implementaci aplikace FTP server.
|
|
Ovládaní počítače pomocí mobilního telefonu skrze bluetooth
Eliáš, Filip ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Výsledkem mé práce je aplikace, pomocí které lze ovládat programy na PC. Aplikace obsahuje serverovou část, která běží na PC a klientskou část určenou primárně pro mobilní telefony. Aplikace pro svůj běh potřebuje dva skripty. První napsaný v Javascriptu, který definuje jak ovládat konkrétní program. Druhý skript definuje uživatelské rozhraní na klientovi.
|
|
Ovládání desktopové prezentace pomocí mobilního telefonu s Bluetooth
Tesař, Miroslav ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu je osvobodit osobu provádějící prezentaci z notebooku nebo i stolního počítače od nutnosti ovládat prezentaci z klávesnice. Systém využívá mobilní telefon s podporou mobilní Javy a Bluetooth technologie ke komunikaci s počítačem. Práce se zaměřuje na užívání v širokém spektru mobilních telefonů a je nezávislá na prezentačních programech možností samostatné definice ovládacích prvků uživatelem. Dokument také obsahuje krátké seznámení s technologiemi mobilní Javy a Bluetooth.
|
|
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
|
|
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
|