Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
Bluetooth dálkový ovladač
Kratochvíl, Martin ; Bidlo, Michal (oponent) ; Škarvada, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření univerzálního systému pro ovládání počítače dálkovým ovladačem v podobě mobilního telefonu. Systém využívá technologie Bluetooth pro bezdrátovou komunikaci. Zaměřuje se na snadnou rozšiřitelnost a konfigurovatelnost, jednoduché použití a nízkou energetickou spotřebu na straně mobilního telefonu.
Síťová komunikace J2ME/J2SE
Přerovský, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
V první části se práce zabývá popisem platformy Java Micro Edition s cílem vyzdvihnout její hlavní rysy. Druhá část uvádí možnosti implementace siťové komunikace v prostředí mobilních telefonů a síťové možnosti platformy Java 2 Standard Edition se zaměřením na multiplexní, neblokující server. Třetí část je zaměřena na návrh a implementaci demonstrační aplikace společně s testy výsledného řešení.
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
FTP server pro Windows Mobile 6
Bajcar, Martin ; Koutný, Jiří (oponent) ; Částek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem protokolu FTP a jeho využitím v mobilních zařízeních využívajících operační systém Microsoft Windows Mobile. Dále popisuje možnosti tvorby aplikací pro tento systém v programovacím jazyce Java a shrnuje vlastnosti jeho mobilní verze J2ME. Tyto znalosti jsou poté využity při návrhu a implementaci aplikace FTP server.
Ovládaní počítače pomocí mobilního telefonu skrze bluetooth
Eliáš, Filip ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Výsledkem mé práce je aplikace, pomocí které lze ovládat programy na PC. Aplikace obsahuje serverovou část, která běží na PC a klientskou část určenou primárně pro mobilní telefony. Aplikace pro svůj běh potřebuje dva skripty. První napsaný v Javascriptu, který definuje jak ovládat konkrétní program. Druhý skript definuje uživatelské rozhraní na klientovi.
Ovládání desktopové prezentace pomocí mobilního telefonu s Bluetooth
Tesař, Miroslav ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu je osvobodit osobu provádějící prezentaci z notebooku nebo i stolního počítače od nutnosti ovládat prezentaci z klávesnice. Systém využívá mobilní telefon s podporou mobilní Javy a Bluetooth technologie ke komunikaci s počítačem. Práce se zaměřuje na užívání v širokém spektru mobilních telefonů a je nezávislá na prezentačních programech možností samostatné definice ovládacích prvků uživatelem. Dokument také obsahuje krátké seznámení s technologiemi mobilní Javy a Bluetooth.
3D aplikace pro mobilní telefony
Vyoral, Marek ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní porovnává z pohledu implementace, následuje porovnání jejich výkonnosti na základě testování na reálných mobilních zařízeních. Práce pak dále popisuje implementací demonstrační aplikace, která využívá rozhraní M3G.
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.