Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
Vizualizace hledání cesty pro robota
Sykala, Vít ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení funkce algoritmů na vyhledávání a plánování cesty robota ve známém prostředí. V první části se věnuje rozdělení a vysvětlení algoritmů Road map a Buněčné dekompozice. Dále je zde popsán vývoj appletů na vizualizaci těchto algoritmů. Konkrétně na vizualizaci algoritmu pro sestavení Grafu viditelnosti a algoritmu pro Lichoběžníkovou dekompozici. Jako součást této bakalářské práce vznikla také webová prezentace těchto algoritmů, kde jsou k vidění a odzkoušení i zmiňované applety.
Vizualizace hledání cesty pro robota
Sykala, Vít ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení funkce algoritmů na vyhledávání a plánování cesty robota ve známém prostředí. V první části se věnuje rozdělení a vysvětlení algoritmů Road map a Buněčné dekompozice. Dále je zde popsán vývoj appletů na vizualizaci těchto algoritmů. Konkrétně na vizualizaci algoritmu pro sestavení Grafu viditelnosti a algoritmu pro Lichoběžníkovou dekompozici. Jako součást této bakalářské práce vznikla také webová prezentace těchto algoritmů, kde jsou k vidění a odzkoušení i zmiňované applety.
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.