|
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
|
|
Vizualizace hledání cesty pro robota
Sykala, Vít ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení funkce algoritmů na vyhledávání a plánování cesty robota ve známém prostředí. V první části se věnuje rozdělení a vysvětlení algoritmů Road map a Buněčné dekompozice. Dále je zde popsán vývoj appletů na vizualizaci těchto algoritmů. Konkrétně na vizualizaci algoritmu pro sestavení Grafu viditelnosti a algoritmu pro Lichoběžníkovou dekompozici. Jako součást této bakalářské práce vznikla také webová prezentace těchto algoritmů, kde jsou k vidění a odzkoušení i zmiňované applety.
|
|
Vizualizace hledání cesty pro robota
Sykala, Vít ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce slouží k vysvětlení funkce algoritmů na vyhledávání a plánování cesty robota ve známém prostředí. V první části se věnuje rozdělení a vysvětlení algoritmů Road map a Buněčné dekompozice. Dále je zde popsán vývoj appletů na vizualizaci těchto algoritmů. Konkrétně na vizualizaci algoritmu pro sestavení Grafu viditelnosti a algoritmu pro Lichoběžníkovou dekompozici. Jako součást této bakalářské práce vznikla také webová prezentace těchto algoritmů, kde jsou k vidění a odzkoušení i zmiňované applety.
|
|
Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení
Sykala, Vít ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
|