|
Marketingová strategie pro značku VOIVO.
Hlavsová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pauliová, Kateřina (oponent)
Po teoretickém úvodu do problému je představena značka VOIVO,její charakteristika, ujasnění vize a mise. Ve třetí kapitole je provedena situační analýza, která zahrnuje analýzu makrookolí, mikrookolí i vnitřního prostředí. Všechny tyto faktory jsou pak sjednoceny ve SWOT analýze. Ze situační analýzy vychází následující kapitola, která se týká stanovení marketingových cílů pro značku VOIVO, ze kterých pak vychází navržená marketingová strategie, která je rozčleněnana dle nástrojů marketingového mixu. Celá práce je zakončena shrnutím a doporučením pro marketingovou strategii značky.
|
| |
|
Marketingová strategie vybrané firmy
Brumovská, Markéta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Schmidtová, Marie (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti REBECA mode s.r.o. a stanovení vhodných doporučení na základě dotazníkového výzkumu. V první části jsou shrnuta základní teoretická východiska marketingové strategie, v dalších kapitolách následují charakteristika společnosti REBECA mode s.r.o. a analýza její současné marketingové strategie. Na závěr jsou prezentovány výsledky dotazníkového výzkumu, na jejichž základě byla stanovena doporučení pro zefektivnění marketingové strategie dané společnosti.
|
| |
|
Marketing hotelového zařízení
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
|
| |
|
Tvorba strategie a strategického dokumentu nestátní neziskové organizace
Jaroňová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie v podmínkách nestátních neziskových organizací, neboť vykazují jistá specifika od strategického managementu a analýzy v komerční sféře. Za pomocí autorů zabývajících se obecným strategickým managementem, profesionálů věnujícím se tvorbě strategického dokumentu v nestátních neziskových organizacích a vlastní zkušenosti byl navrhnut možný přístup k strategickému plánování pro nestátní neziskové organizace. V práci je poukázáno i na nejčastější chyby a nedostatky, kterých se NNO při svých procesech ve strategickém plánování dopouštějí a jejichž důsledkem je nevytvoření strategického plánu, jeho brzké ztroskotání nebo nutnost neustálého přepracovávání dokumentu.
|
| |
|
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vacíková, Hana (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
|
| |