Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016
Svárovský, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Dílčím úkolem je zhodnotit interní a externí prostředí závodu Gigathlon Czech Republic a na základě analýzy získaných dat stanovit návrhy a doporučení na jejich zlepšení, které budou předány organizátorům závodu. Metody: Za použití teorie Service-Profit Chain a jejích jednotlivých částí je analyzována sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Data o interním prostředí akce jsou získána pomocí metody polostrukturovaného rozhovoru s hlavními organizátory akce. K analýze externího prostředí je využito online dotazníkového šetření distribuovaného mezi účastníky závodu. Tyto metody jsou doplněny ještě zúčastněným pozorováním v průběhu konání samotné sportovní akce. Výsledky: Po aplikaci teorie Service-Profit Chain nelze v rámci příkladu závodu Gigathlon Czech Republic 2016 zcela potvrdit všechny předpokládané vztahy mezi jednotlivými částmi řetězce. Přesto, že interní prostředí a služby zcela neodpovídají představám zaměstnanců, jsou zaměstnanci ve svém zaměstnání vcelku spokojeni a odvádí svou práci dobře. Na organizaci závodu se chtějí nadále podílet, shodují se...
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Analýza prostředí vybrané organizace
BEDNÁŘ, Jiří
Hlavním cílem této práce je analyzovat vnitřní a vnější prostředí vybrané organizaci. Schopnost analyzovat, pochopit a popsat prostředí podniku patří k základním dovednostem každého manažera. Práce je rozdělena do dvou částí. Literární rešerše uvádí podrobný popis nejvíce využívaných analýz, jako jsou například PESTE nebo SWOT. Tyto analýzy včetně finanční tvoří potřebný základ k popsání prostředí podniku, avšak pouze v případě, že je využíváme jako celek - dohromady, nikoliv každou zvlášť. Empirická část této práce se opírá o aplikaci uvedených analýz ve vybrané společnosti. Jako zdroje informací bude využíváno rozhovoru s jedním, nebo více manažery. Tato práce je zaměřena na zlepšení současného stavu podniku a po jejím vyhodnocení poskytuje manažerům společnosti možnost zlepšit současný stav například v oblastech zásobování, prodeje či interní komunikace.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Konkurenční strategie firmy
Beránek, Lukáš ; Čech, Ing Petr (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby konkurenčních strategií pro společnost působící ve službách. Cílem práce je navrhnout konkurenční strategii vybrané společnosti s ohledem na současný stav jejího celkového vnitřního prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Na základě takto stanovených cílů a konkurenčních výhod rovněž navrhne časovou implementaci vytvořené strategie.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Analýza firmy vybranými metodami
Šálková, Petra ; Ing.Bc.Adam Ondruška (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzy vybraného podniku. Pro analýzu vnějšího prostředí je použita SLEPTE analýza, Porterův model 5ti sil a pro analýzu vnitřního prostředí pak 7S. Výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a na závěr práce jsou uvedeny možná doporučení a návrhy na dílčí strategické cíle. Všechna doporučení odpovídají pravidlům SMART a jsou v souladu se strategií firmy.
Strategická analýza podniku D.I.S., spol. s r.o.
Lang, Richard ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést celkovou strategickou analýzu společnosti D.I.S., spol. s r.o. z důvodu posouzení možností jejího dalšího vývoje. Celková strategická analýza zahrnuje externí i interní analýzu firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Výsledkem práce jsou doporučení a alternativní strategie pro společnost D.I.S., spol. s r.o.
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Syraeva, Alfiya ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Ananiev, Vasko (oponent)
Předmětem bakalářské práce je PJSC Gazprom. Cílem této práce je zlepšit analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vedení společnosti. PJSC Gazprom vidí své poslání především v bezpečné, účinné a vyvážené dodávky zemního plynu a dalších energetických zdrojů a jejich produktů. Strategickým cílem PJSC Gazprom je vytvořit společnost jako lídr mezi globálními energetickými společnostmi o diverzifikaci trhu, zabezpečení dodávek, využití vědeckého a technického potenciálu, zvýšit efektivitu, Tato práce se skládá z úvodu, tří kapitol, uzavření a bibliografii. V první kapitole jsme studovali teoretické aspekty analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí PJSC Gazprom. Ve třetí kapitole, vypracovat doporučení pro zlepšení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí řízení organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.