Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí229 - 238dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrace e-learningu do procesu vzdělávání zaměstnanců
Wohlgemuth, Jan ; Šild, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zkoumá možnosti implementace e­learningu do procesu vzdělávání ve společnosti HOPE – E. S., v.o.s. V práci jsou srovnávány konkurenční možnosti LMS systémů a je vybráno jedno konkrétní řešení. Zvolené řešení je dále specifikováno včetně možné implementace a popisu prostředí. V závěrečné části práce je navržena struktura kurzů a doplňkových materiálů pro již probíhající prezenční kurzy.
Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Toman, Pavel ; Pejchal, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku.
Multimediální výuka projektování výrob
Klimek, Martin ; Zatloukal, Miroslav (oponent) ; Špinka, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí počítačového projektování, výroby, logistiky. Dále se zabývá podrobněji rozdělením podniků, projektovým managementem, řešením problematiky v těchto oblastech, metodikou a konkrétními postupy při zpracování úkolů pro rozmisťování. Další náplní předkládané bakalářské práce bylo zaměřit se na možnosti multimediální výuky předmětů obsahující danou tématikou.
Webové rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh
Belko, Jakub ; Rozsívalová, Zdenka (oponent) ; Frk, Martin (vedoucí práce)
Předložená práce popisuje aktuální trendy a e-learningové metody využívající Internet v pedagogickém procesu na českých a zahraničních univerzitách. Hlavním cílem je vytvoření webového rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh pojmenované „Laboratoře UETE“. Praktická činnost je zaměřena na naprogramování webové aplikace a modulů správy přístrojového vybavení, administraci laboratorních protokolů, včetně implementace obrazových výstupů IP kamer a senzoru atmosférických podmínek. Nedílnou součástí práce je vytvoření modulu pro simulaci fyzikálních veličin využívající komerčně dostupných softwarových komponent, založených na systému klient - server.
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
Moderní metody multimediálního vyučování
Mazal, Zdeněk ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Obsahem práce je shrnutí výhod a nevýhod e-learningu, další část se zabývá problematikou vyhledáváním klíčových slov ve zvukových záznamech, kde je přehled používaných metod, fungujících vyhledávačů, jejich rozdělení a možnosti využití. Obsahuje také návrh, realizaci a výsledky úspěšnosti jednoduchého vyhledávače slov ve zvukovém záznamu programovaného v prosředí Matlab.
Výuková aplikace pro internetové prostředí
Kratochvíl, Peter ; Škorpil, Vladislav (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá zhodnotením využitia internetových aplikácii vo vyučovacom procese. Takéto aplikácie sú v dnešnej dobe nazývané E-learning. Teoretická časť sa zaoberá vysvetlením základných pojmov, vysvetžuje možnosti rôznych foriem vzdelávania s ohžadom na možnosti účastnenia sa kurzov, prípravy na vyučovanie a vypracovávanie domácich úloh, vyhodnocuje dôvody používania e-learningu v praxi. Sú tu rozpísané ich výhody a nevýhody ako aj výhody a nevýhody klasickej formy vyučovania. Popisuje najčastejšie prípady využitia e-learningu. Praktická časť sa zaoberá opísaním vyhotovenia konkrétneho systému podža dopredu zadaných požiadaviek. Systém bol rozdelený do dvoch hlavných logických celkov, ktorých funkčnosť je popísaná v príslušných častiach. Ďalej sú vymenované všetky použité nástroje ako programovacie jazyky – ich výhody a nevýhody, operačné systémy serverov a podobne. Praktická časť takisto obsahuje informácie o použitom databázovom systéme ako aj podrobný rozpis konkrétnej databázy. V závere sú zhodnotené teoretické ako aj praktické výsledky práce na projekte.
Webová aplikace pro E-learning
Zatloukal, Petr ; Němec, Karel (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis možných typů e-learningových systémů jako moderního způsobu vzdělávání a jeho podpory, za použití výpočetní techniky, jejich součástí, zhodnocení metod, které se k tvorbě výukových systémů používají a výběr nejpřístupnější a nejvýhodnější metody pro tvorbu e-learningu . Na základě zjištěných poznatků byl vytvořen výukový systém za použití technologií PHP a AJAX. Hlavním cílem diplomové práce je vývoj e-learningového systému s přesně danými požadavky na jeho funkcionalitu a popisem, jak bylo požadovaných vlastností jednotlivých částí systému dosaženo.
Moderní e-learning systém na platformě JAVA
Hák, Tomáš ; Polívka, Michal (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá e-learningem – elektronickou formou výuky. Rozebírá detailněji klady i zápory této nové formy přístupu ke vzdělávání. Zároveň jsou popsány možnosti některých vybraných e-learningových systémů a jejich základní struktury. V druhé části této práce jsou uvedeny základní principy a možnosti programovacího jazyka Java. V tomto jazyce je následně navrhnut vlastní koncept systému, který by umožňoval základní správu a ovládání e-learningu. Je popsán průběh komunikace mezi serverem a klientem, způsob odesílání SQL dotazu a přenosu výsledku po síti zpět ke klientovi. V poslední části je rozebrána výsledná aplikace jako celek, je vysvětleno základní ovládání, možnosti administrace a způsob zadávání dat. Vlastní aplikace je testována v rámci lokálního testovacího serveru.
Elektronové strukturní vzorce Tvorba e-learningových studijních materiálů
Nováková, Kristýna ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku elektronových strukturních vzorců pomocí e-learningu. Studijní materiál je vytvořen aplikací Macromedia Flash a je určen převážně pro studenty prvního ročníku Fakulty chemické Vysokého učení technického v Brně. Tento materiál je rozdělen do dvou částí. V první části je pomocí několika kapitol stručně vysvětlena problematika tvorby elektronových strukturních vzorců, druhá část je zaměřena na testování znalostí, které si studenti osvojili v části první. Součástí zadání bakalářské práce bylo i vytvoření obsáhlé databáze elektronových strukturních vzorců, která umožní studentům procvičení této stěžejní chemické problematiky. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na e-learning jako moderní výukovou metodu, je zde ve stručnosti pojednáno o programu Macromedia Flash a dále slouží jako návod pro práci se studijním materiálem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí229 - 238dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.