Název:
E-learningové výukové moduly
Překlad názvu:
E-learning study modules
Autoři:
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
This master’s thesis is focused on description of e-learning by electronic form of teaching as a way of modern education. In theoretical part various forms, possibilities and basic structures of electronic education systems are described. It presents thorough analyses of positives and negatives of e-learning, both, from a technical perspective as well as from social point of view. In the second part of this thesis, the reader becomes familiar with e-learning system AI Tools used by UAMT FEEC VUT in Brno to support the teaching of basics of artificial intelligence. Furthermore, the work deals with the creation of three plug-in modules for this computer programme. These modules are programmed in C# and pursue matters of informed and uninformed state space search, and issues of forward and backward chaining used in expert systems. In conclusion, the results of theoretical and practical work are evaluated
Klíčová slova:
E-learning; programovací jazyk C#; umělá inteligence; artificial inteligence; E-learning; programming language C#
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18439