Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21,720 záznamů.  začátekpředchozí21711 - 21720  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.68 vteřin. 

Loyalty programs in the hospitality industry
Halásová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Doubek, Karel (oponent)
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných programov pre zákazníkov. V druhej časti je pozornosť venovaná konkrétnemu vernostnému programu Hotelu Adria Praha zavádzanému v roku 2008, na ktorom autorka práce spolupracovala. Je tu popísaný celý postup počínajúci myšlienkou takýto program zaviesť, cez jeho tvorbu, distribúciu a súčasné čiastočné vyhodnotenie jeho úspešnosti. Záver práci patrí myšlienkam o zmysle takého programu v súčasnom stave hotelierstva a cestovného ruchu v Prahe a celej ČR. Takisto je načrtnutý mnou očakávaný budúci vývoj.

Návrh systému e-shopu pro podporu distribuce segmentu malovýrobců českého skla.
Kocina, Ondřej ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Jandoš, Jaroslav (oponent)
Práce analyzuje problémy segmentu malého českého sklářství a v rámci strategie reálné firmy navrhuje jejich konkrétní řešení. Analýza ukázala, že problémy mají svou příčinu v nevhodné kombinaci typu produktu, trhu a distribučních cest. Autor nachází možné řešení problémů v modelu trhu oligopolu s cenovým vůdcem. Výsledky analýzy problémů jsou společně s analýzou firmy a jejího prostředí použity pro analýzu SWOT. Management firmy zvolil strategii S-O, která cílí trvalý rozvoj podniku, diferenciaci produktu a rozšíření a diversifikaci současného tržního prostoru. Výsledky analýz jsou použity pro tvorbu dílčích strategií a plánů firmy: marketingového mixu a informační strategie. Součástí informační strategie je pak návrh nové struktury IS/ICT. Je zvoleno řešení pomocí hostované webové aplikace e-shopu s komponentou SW internetové komunikace. Navrhovaný systém umožní firmě flexibilně reagovat na změny firemní strategie a plánů, a umožní vytvářet individualizované a individuální služby. Zvolená architektura systému je ideální pro tvorbu virtuálních týmů. Systém by měl vykázat integrační a synergické efekty.

Studium vlastností vysokopevnostních betonů s využitím mikro a nano příměsí
Gabko, Miroslav ; Bodnárová, Lenka (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlastnostmi vysokopevnostních betonů se zaměřením hlavně na využívání mikro či nano příměsí. V teoretické části je popsána jejich výroba, vlastnosti a vliv na cementové kompozity jak v čerstvém, tak v zatvrdlém stavu. Také je popsán vliv druhu plastifikační přísady, vybraných vlastností kameniva a druhu cementu. Praktická část je zaměřena na zkoušení cementových malt, do kterých byly přidávány jemně mleté cementy. Sledovaly se pevnosti po 7 a 28 dnech, reologické vlastnosti a vývin hydratačního tepla zkoušených cementů. Dále byl sledován vliv vysokorychlostního míchání cementových malt na jejich vlastnosti.

Analýza rozhodovacích procesů v dané firmě
Jandová, Kateřina ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Tomášek, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá rozhodovacími procesy ve vybrané firmě. Konkrétním rozhodovacím procesem je stanovení cen výrobků, tzv. cenotvorba. V teoretické části jsou uvedeny teoretické základy pro tento problém, jeho struktura, metody a postupy řešení a faktory, které při celém procesu rozhodování působí. Součástí teoretické části je pak i produktový mix, který manažeru slouží jako základ, od kterého se odvíjí jeho veškeré rozhodování. V praktické části je popis produktového portfolia vybrané společnosti a dále je vybráno několik konkrétních výrobků, na které aplikuji vybrané metody stanovení cen, které se ve firmě využívají. Součástí jsou i komentáře autorky na danou problematiku.

Polyfunkční dům u meandrů řeky Lučiny
Bulawová, Šárka ; Soudek, Pavel (oponent) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace polyfunkčního domu v Havířově. Objekt má tři nadzemní podlaží a suterénní garáž. V prvním nadzemním podlaží se nachází obchody a kavárna. Ve druhém a třetím podlaží se nachází kancelářské prostory. Nosným systémem je železobetonový skelet. Obvodový plášť je tvořen z vápenopískových cihel s provětrávanou fasádou s izolací z minerální plsti. Střecha je navržena jako nepochozí plochá jednoplášťová.

Polyfunkční dům v Brně
Koždoň, Jakub ; Procházka, Martin (oponent) ; Sobotka, Jindřich (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh novostavby polyfunkčního domu v Brně. Jedná se o čtyřpodlažní, nepodsklepený objekt. Objekt se nachází na rohové parcele v zastavěném území městské části Brno – Židenice. V 1NP se nachází tři obchodní jednotky. V dalších podlažích celkem 11 bytů. Jedna bytová jednotka se nachází ve dvorní části. Je uzpůsobena pro osoby s omezenou schopností pohybu. Svislé nosné konstrukce jsou z keramických tvárnic Porotherm. Stropní konstrukce a schodiště jsou monolitické, železobetonové. Objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem ETICS. Střecha je plochá, jednoplášťová. Projekt byl zpracován pomocí počítačového softwaru AutoCAD 2015.

Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Tatarová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového mixu, upozorňuji na specifika na trhu B2B i na trhu s farmaceutiky. V navazující aplikační části je nejprve představena firma GEHE Pharma a její dosavadní působení na trhu s farmaceutiky. Dále jsou zde provedeny konkrétní analýzy (PEST, SWOT, analýza českého trhu s farmaceutiky) a shrnuta adaptace marketingového mixu firmy. V poslední části práce jsou podány návrhy na zlepšení některých prvků marketingového mixu.

Marketingové aktivity vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.

Řízení 4* hotelu v Katalánsku
Lauberová, Veronika ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením čtyřhvězdičkového hotelu ve španělské autonomní oblasti Katalánsko. Soustředí se především na analýzu marketingového řízení a ukazatelů revenue managementu. Cílem práce je najít nedostatky v řízení, objevit příčiny neúspěchu tohoto podniku a navrhnout opatření, která by zlepšila aktuální nepříznivé výsledky hotelu. V první kapitole jsou nastíněna teoretická východiska hotelového řízení. Druhá část poskytuje informace o současné situaci na španělském, potažmo katalánském trhu cestovního ruchu a hotelového průmyslu. Také je přiblížena základní charakteristika hotelu. V praktické části jsou analyzovány ukazatele hotelového řízení, marketingový mix hotelu a situace na místním trhu. Závěrečná kapitola je věnována vyhodnocení provedených analýz a doporučením, která by zlepšila aktuální řízení.

Posouzení zdravotního stavu vybraných smrkových porostů na revíru Lipina, Lesní správa Prostějov
Pospíšilová, Lucie
V druhé polovině minulého století se objevilo ve zvýšené míře plošné odumírání sekundárních smrkových porostů spojené s nevhodným druhovým složením dřevin, nízkou odolností, postupným zvyšováním teplot a úbytkem srážek, zvýšeným výskytem podkorního hmyzu a houbových patogenů. Tato práce má objektivizovat příčiny chřadnutí smrkových porostů na LS Prostějov revíru Lipina lokalita Zadní hory, zhodnotit působení abiotických a biotických stresorů, nastínit možnosti zmírnění škod a prodloužit existenci smrku na nevhodných lokalitách za předpokladu postupné změny smrkových porostů na porosty smíšené.