Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení rizik v mezinárodním obchodování společnosti První Kompozitní s.r.o.
Šácha, Marek ; Srncová, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou rizik, které mohou nastat při mezinárodním obchodování. Cílem této práce je na základě zjištěných analýz navrhnout vhodná opatření k eliminaci daných rizik. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky o mezinárodním obchodování a pojmy z oblasti řízení rizik. V praktické části dojde k představení podniku a oblasti podnikání. Dále zde najdeme zhodnocení současné situace firmy, obsahující rozbor vnějšího a vnitřního prostředí. Z výsledků bude vypracována analýza rizik metodou RIPRANTN. Poslední částí diplomové práce je návrh na opatření k eliminaci rizik.
Studie proveditelnosti expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Oklešťková, Sára ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je studie proveditelnosti expanze konkrétní společnosti na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům, které jsou zaměřeny na problematiku podnikových strategií a vybraných způsobů vstupu na nový, zahraniční trh. V analytické části práce je provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí podniku pomocí vybraných analýz. V návrhové části práce je vyhodnoceno, zda se vybrané společnosti oplatí vstoupit na nový trh a pokud ano, budou zde uvedena vybraná strategie této expanze společně s novým marketingovým návrhem.
Studie logistické koncepce pro obchodní síť
Jankůj, Robert ; Lačňák, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je návrhem logistické koncepce a realizace vývozu propagačních a reklamních předmětů na trhy východní Evropy a střední Asie.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh
Veselá, Markéta ; Veselá, Jitka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vstupu vybraného českého podniku na zahraniční trh. Tento podnik sídlí ve Znojmě a jeho hlavním předmětem podnikání je pronájem svatebních šatů. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část tvoří teoretický rámec, který se skládá ze základních pojmů řešené problematiky. Následně navazuje analytická část, kterou tvoří charakteristika společnosti a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část navazující na části předchozí se skládá z vlastních návrhů tvořené pro vstup vybraného českého podniku na zahraniční trh.
Zhodnocení možností expanze vybrané společnosti na britský trh
Fojtíčková, Michaela ; Oulehla, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodný způsob expanze vybrané společnosti na britský trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část představuje problematiku za pomoci odborné literatury a vědeckých článků. Praktická část je tvořena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Její součástí je výzkum spokojenosti uživatelů produktu sloužící jako podpora pro expanzi a výzkum potenciálních partnerů a konkurentů přímo v zahraniční zemi. Na základě zjištěných faktorů jsou v návrhové části doporučeny konkrétní možnosti pro vstup společnosti na britský trh.
Expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Štěpánková, Tereza ; BA, Jan Klaiba (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na expanzi vybrané společnosti na zahraniční trh. Hlavním cílem je zjistit, zda by společnost měla vstoupit na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti expanze firmy na zahraniční trh. V analytické části jsou provedeny analýzy, které jsou pro tuhle práci důležité. V návrhové části práce představím společnost, navrhnu strategii vstupu na zahraniční trh a vyhodnotím celý návrh.
Návrh krizové strategie exportu strojního zařízení do Ruské federace pro české podniky v kontextu sankcí
Zezulová, Kateřina ; Pešat, Jan (oponent) ; Nestával, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem krizové strategie exportu strojního zařízení do Ruské federace pro české podniky v kontextu sankcí. Teoretická část shrnuje poznatky, literaturu a vybrané analytické metody. V praktické části budou tyto metody použity do SWOT analýzy. Návrhová část představuje možná řešení exportu strojního zařízení do Ruské federace.
Determinanty rozvoje ekonomik zemí V4 a Rakouska
Muzikář, Jakub ; Poláček, Tomáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diploma thesis focuses on revealing determinants of economic growth of the V4 countries and Austria. The thesis examines economic growth from a theoretical and practical point of view. The theoretical point of view is based on models and findings from empirical studies. The practical part compares dependence of determinants on economic growth with current data. Findings from theoretical studies are therefore extended by the current degree of dependence of determinants on economic growth. Results of this thesis are compared with results of other authors.
Návrh nové strategie expanze na kazašský trh pro české společnosti, nabízející produkty v oblasti těžebního průmyslu.
Mináriková, Kristýna ; Reif,, Jaroslav (oponent) ; Nestával, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové strategie expanze na trh Kazachstánu pro české firmy zabývající se výrobou těžební techniky. Teoretická část shrnuje poznatky z dosavadních studií a literatury a vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci české firmy z odvětví prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení nové strategie k úspěšnému prosazení se na trhu Kazachstánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.