Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. První částí je hra samotná, kdy dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat různé překážky. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně.
Simulátor řízení vozidla
Michalík, David ; Fiedler, Petr (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě vlastního simulátoru řízení vozidla a základnímu sběru dat o uživateli pomocí této aplikace. Součástí práce je teoretický úvod do systémů s lidským operátorem, popis funkce a rozhraní herních enginů, rešerše open source herních enginů, popis pracování s Unreal Engine a následné praktické ukázky vytvořeného simulátoru řízení se stručnou analýzou získaných dat o uživateli.
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. Projekt je složen ze dvou částí. První částí je hra samotná, ve které dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat překážky a nebezpečí. Jedná se o herní mechaniky, které buď hráčům brání v postupu úrovněmi nebo je při doteku zabije. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně. Každá úroveň je složená z objektů, například bloků, pozadí a herních mechanik. Tyto objekty je možné dynamicky přidávat, odstraňovat a přesouvat.
Projekt vesmírné hry využívající simulační engine Delta3D
Sauer, Václav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačním a herním enginem Delta3D a možností jeho využití pro vývoj her. Poskytuje seznámení s tímto enginem a jeho ideologií. Je zde popsáno, jak tento engine přistupuje k vykreslování, výpočtu fyziky, přehrávání zvuků a jiným záležitostem hojně ve hrách využívaným. Dále zde jsou popsány nástroje poskytované enginem Delta3D, které je možné při vývoji her použít. Těchto informací je poté použito k implementaci samotné jednoduché hry v tomto enginu. Postup při návrhu a implementaci této hry je popsán v hlavní části práce.
Editor kooperativního prostředí ve VR
Schneider, Michael ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření editoru v herním enginu Unity, ve kterém lze jednoduše sestavit svět pro virtuální realitu.     Práce seznamuje s aktuálními VR technologiemi a jejich omezeními. Také se zabývá návrhem a implementací VR aplikace v Unity, včetně potřebných pluginů. Součástí řešení je i VR multiplayer, který umožňuje sdílet vytvořený svět s ostatními hráči VR.  Pro funkčnost takovéto aplikace bylo potřeba vytvořit komplexní systémy pro správu prostoru, dále vytvořit implementaci serveru, který podporuje klienta ovládaného pomocí virtuální reality a systémy interakcí, aby svět okolo hráčů zůstal interaktivní.  
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
Strategická počítačová hra
Dlabola, Jakub ; Rybková, Blanka (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s původem strategických počítačových válečných her a jejich historií. Ukazuje vývoj strategických válečných her od prvního kriegsspielu po současné kusy hrané na počítači. Dále se stručně zabývá možnostmi tvorby strategické počítačové hry v jazyce C++ a podrobně popisuje autorem vytvořenou strategickou počítačovou hru Stíny.
Action Game Demo in Unity
Petr, Radek ; Kapinus, Michal (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
This thesis focuses on game development and the design of game mechanics that allow players to interact dynamically with the environment, overcome obstacles, and progress in the game. The Unity game engine, along with its physics and artificial intelligence solutions, was utilized to create a set of tools for the player to gradually learn to use. The goal is to challenge the player with enemies and puzzles, requiring both quick action and creative problem-solving. This work provides insight into the complex process of game development and the technical challenges involved in creating engaging game mechanics that keep players engaged and immersed in the game world.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.