Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
Nástroj na procvičování vědomostí k maturitě
Mořkovský, Samuel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením edukační mobilní aplikace pro maturitní předmět uměleckých středních škol Dějiny výtvarné kultury. Při práci byl proveden průzkum mezi studenty umělecké SŠ pro získání informací o jejich postoji ke zmíněnému předmětu a zkušenostech s edukačními aplikacemi. Po průzkumu byla provedena realizace mobilní aplikace pro systémy iOS a Android. Serverová aplikace pak realizuje veškerou logiku a za pomocí HTTP komunikuje s mobilní aplikací na zařízeních uživatelů. Data jsou uchovávána v relační databázi MySQL. Pro správu obsahu je poskytnuto webové rozhraní s přihlášením. Po realizaci byl otestován UX se studenty pro získání zpětné vazby. Výsledkem byly pozitivní reakce a pokud by aplikace obsahovala větší množství obsahu, studenti by ji aktivně používali. Výsledky práce ukazují, že ji studenti považují za přínosnou a další vývoj má význam.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.