Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
«Tu ne perds pas le nords», Nevěš hlavu na ramena
Ručka, Svatopluk ; Veselá, Lenka (oponent) ; Ondrík, Jozef (vedoucí práce)
Název diplomové práce plní funkci optimistické reflexe autorovy životní zkušenosti s prací grafického designéra v módním průmyslu. Touto optikou se zabývá absencí mezioborové spolupráce a zkoumá postavení současného dělení designu. Práce se opírá o současné demokratizační procesy v designérském diskurzu a prostřednictvím výzkumu vytváří jak subjektivní, tak obecnou budoucí vizi, která zpřítomňuje společenskou zkušenost.
Interiér obchodu s módou
Humlíček, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem interiéru obchodu s módou pro do obchodního centra pro českou módní značku. Dělí se na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány vlastnosti a požadavky na interiér obchodu, zabývá se historií módy a obchodu s módou. Dále se dotýká problematiky současného obchodu s módou a vysvětluje ji na konkrétních příkladech. V praktické části se nachází rešerše současných obchodů s módou v české republice i zahraničí. Dále jsou definované konkrétní požadavky imaginárního investora a na základě těchto požadavků se zohledněním bezpečnosti, funkčnosti a estetiky je navržen interiér obchodu s módou. Návrh je vytvořen od prvotních skic až po finální vizualizace a výkresovou dokumentaci, celý projekt je tvořen tak aby jej případně bylo možné realizovat.
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Krpalová, Aneta
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými influencery v oblasti fashion, kteří působí na sociální síti Instagram a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který je zaměřen především na uživatele sociální sítě Instagram. Na základě získaných poznatků a výsledků z teoretické a praktické části budou navržena doporučení, jakým způsobem by měl být influencer marketing prováděn, aby bylo dosaženo pozitivních výsledků.
Slow Life: Pomalé žití v dnešní rychlé době
KRATOCHVÍL ŠMAJCLOVÁ, Kateřina
Základním tématem této kvalifikační práce je představení konceptu tzv. pomalého žití, slow living. Hlavním východiskem tohoto životního stylu je pak princip udržitelnosti a obecné ohleduplnosti jak vůči ostatním členům společnosti, tak vůči životnímu prostředí a omezeným přírodním zdrojům. Koncept slow se vymezuje proti stále se zrychlujícímu životnímu tempu, hladu konzumní společnosti, a zbytečnému hromadění materiálních věcí, které ve skutečnosti nejsou pro život potřeba. Pokouší se ukázat, že i s málem může být člověk šťastný, o to více, když svým chováním nebude přispívat k výrobě nekvalitních výrobků, špatnému zacházení s lidskou pracovní sílou, a produkci dalšího zbytečného odpadu. Krom seznámení se s motivy k pomalému životnímu přístupu se v několika příštích kapitolách budeme věnovat především tématu jídla a oblékání, ovšem zaměříme se na ně odlišným pohledem, než jakým se na tyto oblasti díváme většinou. Zajímat nás budou jejich rychlé a mnohými kritizované varianty, a poté si představíme jejich pomalejší protiklady. Na mnohých stránkách nám bude činit společnost námi načrtnutý slow-lifer, tedy modelový příznivec tohoto životního přístupu, díky kterému si budeme umět lépe představit konkrétní situace, které vyznavač pomalejšího životního tempa řeší každý den. Velkým tématem zde bude také cena a kvalita výrobků, stejně jako původ jejich vzniku, požadavek férového jednání a transparentnosti produkce je pro koncept slow totiž charakteristický. Provázet nás budou tedy otázky typu - Opravdu danou věc potřebuji? A pokud ano, je nutné ji kupovat, nebo si ji dokážu obstarat jinak? Nakolik mě ovlivnila reklama, která se tváři, že daný produkt splňuje má kritéria a očekávaní, a je tomu opravdu tak? S jejich zodpovězením nám pomohou následující stránky.
Proměna role ženy ve společnosti v období první republiky a její vliv na ženské módní odívání
HESOVÁ, Eliška
Tato bakalářská práce se zabývá proměnou role ženy ve společnosti v období první Československé republiky, tj. v letech 1918-1938, se kterou se pojí i proměna módy. Má za cíl ukázat, jak se tyto dva prvky navzájem ovlivňovaly a společně proměňovaly vnímání a postavení ženy. V práci, vycházející z metodologického zázemí kulturálních studií a vnímání individuální a kolektivní identity, bude nastíněna atmosféra, která změnu role žen ve společnosti v období první republiky doprovázela, přičemž bude kladen důraz na kontextuální souvislosti proměny role žen ve společnosti v letech 1918-1938 s proměnou jejich šatníku.
Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce DIOR
Vašutová, Mariana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce "Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce Dior" analyzuje komunikační strategii této světově úspěšné značky. Práce má jednoduše specifikovat samotné působení značky, zejména však jejich komunikačních aktivit. Cílem je zkoumání proměn komunikačních strategií a popis nebo spíše identifikace rozdílů mezi tradiční a digitální komunikací. Záměrem je také přiblížení módně marketingové komunikace jako takové na základě deskriptivní analýzy získaných poznatků. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část. Teoretická část nabízí lepší vhled a orientaci v tématu, zatímco ta analytická, opírající se o kvalitativní výzkum v podobě polo-strukturovaných rozhovorů pomáhá dojít k detailnějším závěrům. Závěry jsou odvozeny na základě deskriptivní analýzy a syntézy získaných informací a poznatků. Bakalářská studie představuje komunikaci značky Dior a má být obohacením všech dosud dostupných prací zaměřujících se na komunikaci v módním průmyslu. Přestože má Dior vybudovanou tradici a historii, v současném světě konkurence a moderních technologií se v komunikaci neobejde bez kombinace tradičních prvků s digitálními. Závěry práce naznačují, že propojení digitální a tradiční komunikace je zásadní pro oslovení v informačním světě. Závěry také posilují existující...
Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě
Mikešová, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.