Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží
Kubů, Karolína ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá strategickým přístupem luxusních módních značek k padělkům. Vlivem demokratizace luxusní módy, zrychlování módního kalendáře, rozmachu online nakupování a v neposlední řadě pandemie koronaviru dochází k normalizaci vlastnění i propagace padělků. Obchod s padělky představuje dlouhodobé riziko pro ekonomiku i společnost. Padělkový byznys může financovat organizovaný zločin a jeho produkce je škodlivá pro planetu i pracovníky v dodavatelském řetězci. Cílem této práce je zjistit, jak se s touto situací vyrovnávají značky - jaké nástroje a strategie využívají v boji proti padělkům. Teoretický úvod práce vysvětluje pojem luxus, popisuje různé formy padělání z právního hlediska, představuje negativní a pozitivní vlivy padělků a také doporučení, jak s nimi bojovat. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, která umožňuje nahlížet na témata zevrubně a do hloubky a také prozkoumat, jak se k daným tématům přistupuje. S pomocí kritické analýzy diskurzu je hledána odpověď na otázku: Jaký je současný strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží? Jsou představena zásadní témata, která jsou v kontextu padělků luxusní módy nejčastěji zmiňována médii. Zásadními aspekty v boji proti padělkům jsou komunikace se zákazníkem, kontrola dodavatelského řetězce, úzká spolupráce s...
Jak se "nosí" gender: Oděv a móda pohledem mužů
Hrušková, Zita ; Hrešanová, Ema (vedoucí práce) ; Benešovská, Barbora (oponent)
Předkládaná práce se zabývá mužskou perspektivou v módě a oblékání. Oděv pracuje s nejrůznějšími komunikačními prostředky, jež jsou užity s větším či menším vědomím jedince. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem se tato komunikace utváří, respektive co vstupuje do přemýšlení a rozhodování mužů v tématu odívání a jakou roli v tomto procesu sehrává jejich genderové vyjádření. Práce nejdříve představuje několik teoretických konceptů, které se s touto tématikou nevyhnutelně pojí. Dále je obohacena o kvalitativní výzkum, který prostřednictvím 11 rozhovorů s muži dvou věkových kategorií demonstruje zmíněná témata ve stínu českého kontextu. K následným zjištěním je přistupováno optikou metody zakotvené teorie. Stěžejním rozhodovacím elementem se ukázala být každodenní zkušenost, jež se projevuje v událostech, kterých se muži daný den účastní. Důležitým aspektem v životech mužů je také vnější vliv, který může přicházet z osobní roviny, kterou představují především jejich životní partnerky, či z roviny komunitní, kterou představují jejich zájmy a volnočasové aktivity. Tyto dva vlivné prameny zastřešuje celkový společenský kontext, který nastavuje obecná pravidla v tom, co je vhodné či očekávané. V případě vztahu k vlastnímu tělu se mužský postoj ukázal být neutrálním či přímo negativním, s potřebou...
«Tu ne perds pas le nords», Nevěš hlavu na ramena
Ručka, Svatopluk ; Veselá, Lenka (oponent) ; Ondrík, Jozef (vedoucí práce)
Název diplomové práce plní funkci optimistické reflexe autorovy životní zkušenosti s prací grafického designéra v módním průmyslu. Touto optikou se zabývá absencí mezioborové spolupráce a zkoumá postavení současného dělení designu. Práce se opírá o současné demokratizační procesy v designérském diskurzu a prostřednictvím výzkumu vytváří jak subjektivní, tak obecnou budoucí vizi, která zpřítomňuje společenskou zkušenost.
Interiér obchodu s módou
Humlíček, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem interiéru obchodu s módou pro do obchodního centra pro českou módní značku. Dělí se na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány vlastnosti a požadavky na interiér obchodu, zabývá se historií módy a obchodu s módou. Dále se dotýká problematiky současného obchodu s módou a vysvětluje ji na konkrétních příkladech. V praktické části se nachází rešerše současných obchodů s módou v české republice i zahraničí. Dále jsou definované konkrétní požadavky imaginárního investora a na základě těchto požadavků se zohledněním bezpečnosti, funkčnosti a estetiky je navržen interiér obchodu s módou. Návrh je vytvořen od prvotních skic až po finální vizualizace a výkresovou dokumentaci, celý projekt je tvořen tak aby jej případně bylo možné realizovat.
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Krpalová, Aneta
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými influencery v oblasti fashion, kteří působí na sociální síti Instagram a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který je zaměřen především na uživatele sociální sítě Instagram. Na základě získaných poznatků a výsledků z teoretické a praktické části budou navržena doporučení, jakým způsobem by měl být influencer marketing prováděn, aby bylo dosaženo pozitivních výsledků.
Slow Life: Pomalé žití v dnešní rychlé době
KRATOCHVÍL ŠMAJCLOVÁ, Kateřina
Základním tématem této kvalifikační práce je představení konceptu tzv. pomalého žití, slow living. Hlavním východiskem tohoto životního stylu je pak princip udržitelnosti a obecné ohleduplnosti jak vůči ostatním členům společnosti, tak vůči životnímu prostředí a omezeným přírodním zdrojům. Koncept slow se vymezuje proti stále se zrychlujícímu životnímu tempu, hladu konzumní společnosti, a zbytečnému hromadění materiálních věcí, které ve skutečnosti nejsou pro život potřeba. Pokouší se ukázat, že i s málem může být člověk šťastný, o to více, když svým chováním nebude přispívat k výrobě nekvalitních výrobků, špatnému zacházení s lidskou pracovní sílou, a produkci dalšího zbytečného odpadu. Krom seznámení se s motivy k pomalému životnímu přístupu se v několika příštích kapitolách budeme věnovat především tématu jídla a oblékání, ovšem zaměříme se na ně odlišným pohledem, než jakým se na tyto oblasti díváme většinou. Zajímat nás budou jejich rychlé a mnohými kritizované varianty, a poté si představíme jejich pomalejší protiklady. Na mnohých stránkách nám bude činit společnost námi načrtnutý slow-lifer, tedy modelový příznivec tohoto životního přístupu, díky kterému si budeme umět lépe představit konkrétní situace, které vyznavač pomalejšího životního tempa řeší každý den. Velkým tématem zde bude také cena a kvalita výrobků, stejně jako původ jejich vzniku, požadavek férového jednání a transparentnosti produkce je pro koncept slow totiž charakteristický. Provázet nás budou tedy otázky typu - Opravdu danou věc potřebuji? A pokud ano, je nutné ji kupovat, nebo si ji dokážu obstarat jinak? Nakolik mě ovlivnila reklama, která se tváři, že daný produkt splňuje má kritéria a očekávaní, a je tomu opravdu tak? S jejich zodpovězením nám pomohou následující stránky.
Proměna role ženy ve společnosti v období první republiky a její vliv na ženské módní odívání
HESOVÁ, Eliška
Tato bakalářská práce se zabývá proměnou role ženy ve společnosti v období první Československé republiky, tj. v letech 1918-1938, se kterou se pojí i proměna módy. Má za cíl ukázat, jak se tyto dva prvky navzájem ovlivňovaly a společně proměňovaly vnímání a postavení ženy. V práci, vycházející z metodologického zázemí kulturálních studií a vnímání individuální a kolektivní identity, bude nastíněna atmosféra, která změnu role žen ve společnosti v období první republiky doprovázela, přičemž bude kladen důraz na kontextuální souvislosti proměny role žen ve společnosti v letech 1918-1938 s proměnou jejich šatníku.
Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce DIOR
Vašutová, Mariana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce "Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce Dior" analyzuje komunikační strategii této světově úspěšné značky. Práce má jednoduše specifikovat samotné působení značky, zejména však jejich komunikačních aktivit. Cílem je zkoumání proměn komunikačních strategií a popis nebo spíše identifikace rozdílů mezi tradiční a digitální komunikací. Záměrem je také přiblížení módně marketingové komunikace jako takové na základě deskriptivní analýzy získaných poznatků. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část. Teoretická část nabízí lepší vhled a orientaci v tématu, zatímco ta analytická, opírající se o kvalitativní výzkum v podobě polo-strukturovaných rozhovorů pomáhá dojít k detailnějším závěrům. Závěry jsou odvozeny na základě deskriptivní analýzy a syntézy získaných informací a poznatků. Bakalářská studie představuje komunikaci značky Dior a má být obohacením všech dosud dostupných prací zaměřujících se na komunikaci v módním průmyslu. Přestože má Dior vybudovanou tradici a historii, v současném světě konkurence a moderních technologií se v komunikaci neobejde bez kombinace tradičních prvků s digitálními. Závěry práce naznačují, že propojení digitální a tradiční komunikace je zásadní pro oslovení v informačním světě. Závěry také posilují existující...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.