Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem
Pospíšil, Jakub ; Obhlídalová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem zboží. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky, pojmy a nástroje, které se týkají této problematiky. Druhá část diplomové práce je věnována analýze aktuálního stavu maloobchodního trhu a návrhu možné strategie pro rozvoj obchodních aktivit. Především pro zlepšení konkurenceschopnosti a upevnění pozice na trhu pomocí moderních informačních technologií.
Rozvoj malého rodinného podniku
Mádr, David ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Rozvoj malého rodinného podniku“ je zaměřená na rozvoj společnosti Mama marketing, s. r. o., hlavně v oblasti internetového prodeje. V práci se budu věnovat veškerým aspektům spojených se založením internetového E-shopu. Zabývat se budu i rozvojem firmy a investicí do vlastních prostorů na skladování vína, její dopady, financování.
Implementace metod projektového managementu při založení podniku
Slyshko, Iuliia ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je zpracování návrhu založení společnosti s ručením omezeným pomoci metod projektového managementu. Návrh bude obsahovat zapracováný vzhled e-shopu, naprogramovanou hlavní stránku, čásové náklady, rozpočet nákladů a výnosů, a předběžná kalkulace vracení investic.
Elektronický obchod nad systémem SAP R/3
Krutiš, Rostislav ; Vlk, Vladimír (oponent) ; Adámek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o zpracování elektronického obchodu pro VUT v Brně, ve kterém by se měli prodávat propagační předměty a publikace vydané na VUT. Elektronický obchod je pomocí integrační platformy napojen přímo na informační systém SAP R/3.
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Proposal of E-commerce Solution
Blažek, Ľubomír ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on e-commerce and e-business in general, information about the client of the project and analysis of open-source e-commerce platforms. The practical part deals with the design and implementation of e-commerce on the basis of selected open-source platform for fashion brand Gladiator Brand. The final version of the practical part of this thesis will be fully functional e-commerce created based on client requirements.This bachelor thesis focuses on e-commerce and e-business in general, information about the client of the project and analysis of open-source e-commerce platforms. The practical part deals with the design and implementation of e-commerce on the basis of selected open-source platform for fashion brand Gladiator Brand. The final version of the practical part of this thesis will be fully functional e-commerce created based on client requirements.
Proposal of Server and Application Selection for E-commerce
Verčimák, Peter ; Kopáč, Jiři Vili (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Based on system analysis is designed to select the appropriate server and applications for the model e-commerce and e-business
Podnikatelský plán pro založení internetové prodejny
Stašek, Michal ; Vitula, Pavel (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na sestavení reálného a proveditelného podnikatelského plánu pro založení internetové prodejny s pánskou módou. Podnik bude založen jako společnost s ručením omezením. Obsahem práce je vyhodnocení předpokladů pro úspěšné fungování podniku, kalkulace předpokládaných tržeb a nákladů.
Using IT for Business Process Support
Dragula, Peter ; Hrnčířová, Ludmila (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The area of small and medium enterprises (SMEs) is an important factor, in which many see a promise of improvement of the economic situation. It is a well-founded request, and as shown in many advanced economies, this segment is an important part of economy. My thesis involves one of these situations, where a starting entrepreneur, with low capital investments, is looking for ways how to achieve his market goals and how to support business processes with the help of information technology (IT). The IT supported business model here, will be a model, where the main distribution channels are realized with help of IT technologies. With this distribution channel relates the use of social network services as a marketing tool enabling a development of a company and an effective but not capital-intensive tool designed to realize the business targets.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.