Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 97 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
BUDOVÁNÍ PŘINÁLEŽITOSTI K MÍSTU U OBYVATEL SÍDLIŠTĚ: PŘÍPADOVÁ STUDIE SÍDLIŠTĚ ĎÁBLICE A SPOŘILOV
Bečvář, Daniel ; Špačková, Petra (vedoucí práce) ; Veselý, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu přináležitosti k místu, tedy emoční vazbě člověka k některému místu, v tomto případě k místu bydliště, se zaměřením na rezidenty socialistických sídlišť. První část práce se věnuje teoretickým východiskům. Diskutována je na jedné straně dostupná literatura k budování přináležitosti k místu, způsoby jejího měření či samotná psychologická podstata této vazby. Také je v této části popsán fenomén sídlišť a jejich současný image. V druhé, empirické, části je cílem zjistit, jak je přináležitost k místu u obyvatel sídliště budována, co tento vztah dále ovlivňuje a také jak se onen proces budování liší na obou zkoumaných sídlištích. Výzkum má kvalitativní charakter a hlavní metodou sběru dat jsou polo-strukturovaní rozhovory. Dvacet jedna provedených rozhovorů bylo podrobeno reflexivní tematické analýze. Případová studie byla provedena na dvou sídlištích v Praze, které se odlišují jednak velikostí a jednak i obecnou známostí - na sídlišti Ďáblice a na sídlišti Spořilov. V této práci byly identifikovány tři mechanismy vedoucí k budování přináležitosti k místu - rostoucí lokální obeznámenost, intenzivní trávení času na sídlišti a občanská angažovanost. Kromě mechanismů byl popsán i vliv několika dalších faktorů, které ovlivňují samotné mechanismy. Jde mj. o design čtvrti,...
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Borovcová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která prodává zahradní techniku, nářadí a ostatní produkty potřebné k údržbě zahrady. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí. Druhá, analytická část, obsahuje vyhodnocení současného stavu společnosti pomocí jednotlivých analýz. Poslední část prezentuje návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingového mixu.
Rozdíly ve vnímání prostoru a míst: podmíněnosti a časoprostorové souvislosti
Skála, Tomáš ; Chromý, Pavel (vedoucí práce) ; Šantrůčková, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá jedním z nejpodstatnějších konceptů humánní geografie, totiž problematikou místa. Místo je v ní nahlíženo optikou sociálního konstruktivismu. V první části se věnuje především percepcí místa a jeho identitou, tyto a další důležité pojmy jsou kriticky diskutovány na základě odborné literatury, která se touto problematikou zabývá. Ve druhé části se věnuje proměnám identity místa na příkladě dynamicky se měnícího se prostoru obce Zbuzany, která se nachází v suburbáním zázemí Prahy. Proměny jsou sledovány na základě starých map a leteckých snímků daného území a byly vymezeny hlavní etapy proměn zástavby na území obce. Ve třetí části na základě polostrukturovaných rozhovorů s rezidenty obce práce odhaluje symbolickou vrstvu její krajiny. Rozhovory byly vedeny s šesti respondenty, kteří zastupovali tři různé generace residentů. Analýzou těchto rozhovorů byly prokázány rozdíly ve vnímání místa jednotlivými generacemi.
Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
PEKÁRKOVÁ, Marie
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit tvorbu marketingového mixu vybrané firmy a na základě dostupných informací navrhnout případné změny. Vybraným podnikem pro bakalářskou práci je firma BANES spol. s. r. o., jejíž hlavní činností je výroba rotačních dílců pro významné firmy z oblasti automobilnictví, nábytku, zdravotnictví, potravinářství, stavebnictví a další. Teoretická část definuje pojem marketing, marketingové činnosti, marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části je představen a popsán vybraný podnik na kterém je po sběru informací od TOP managementu podniku provedena analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. V závěru bakalářské práce je na základě zjištěných informací zhodnocena tvorba marketingového mixu firmy a poté jsou uvedeny návrhy.
Prožívání míst v rodné vesnici Sebranice
Šturcová, Klára ; Gajdošíková, Pavla (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma prostoru a prožívání prostřednictvím tvůrčích procesů, využitím převážně techniky kresby. Opírá se o díla teoretiků a filosofů Norberga Schluze či Václava Cílka, kteří se těmito tématy dlouhodobě zabývají. Práce je zaměřena na vztah místům ve vesnici, v níž autorka bydlí. V první, teoretické části autorka vytyčuje teoretický rámec práce a zasazuje jej do kontextu současných českých i zahraničních umělců. druhé části se autorka zaměřuje na místa v rodné vesnici Sebranice, ke kterým má osobní vztah, a uchopuje jejich specifickou atmosféru prostřednictvím vlastních kreseb a jejich reflexí. V třetí, didaktické části popisuje návrhy pedagogických projektů (jejich realizaci a reflexi) na základě vlastní i teoretické zkušenosti se žáky. Jejich cílem byl rozvoj senzitivity vnímání a zvýšení zájmu žáků o prostory, které je obklopují, a rozvoj výtvarného řešení s tím související. KLÍČOVÁ SLOVA kresba, místo, genius loci, příroda, vesnice
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 97 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.