Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,080 záznamů.  začátekpředchozí2031 - 2040dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrhy na zlepšení koncepce CRM společnosti Teva Czech industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Hulvová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky (CRM) společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje problémy v této oblasti a navrhuje zlepšení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zefektivnění práce oddělení CRM ve společnosti.
Návrh komunikačního mixu společnosti GEODIS Brno
Křížová, Michaela ; Kalášek, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního mixu geodetické společnosti GEODIS BRNO. V první části se zabývá teoretickými poznatky marketingu, komunikace a nástroji komunikačního mixu. Dále analyzuje současný stav ve společnosti a jeho nedostatky. V poslední části navrhuje a vyhodnocuje jeho přínos pro společnost.
Návrh informačního systému pro potřeby základní školy
Firlová, Markéta ; Novotná, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých procesů odehrávajících se na základní škole. Výsledek vlastní analýzy tvoří nezbytný podklad pro návrh informačního systému, který respektuje model fungování základní školy a odstraňuje některé zjištěné nedostatky.
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio
Štěpánek, Petr ; Hašek, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o anaýzu stávajícího stavu marketingové komunikace daného grafického studia a v poslední části provedu návrh řešení, které by vedlo k jejímu zlepšení a zefektivnění.
Návrh rozvoje interkulturní kompetence managementu ve společnosti IKEA
Pluskal, Petr ; Krejčí, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce pojednává o jednotlivých prvcích interkulturní komunikace a zábývá se formami rozvoje interkulturní kompetence. v konkrétní firmě tyto manažerské kompetence analyzuje a nakonec definuje potřeby jejich rozvoje. Návrh vzdělávacího kurzu je sestaven tak, aby rozvojové potřeby mohli být uspokojeny.
Návrh informačního systému pro chráněnou dílnu
Jelínek, Marek ; Pfliegler, Petr (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza podnikových procesů a návrh informačního systému pro podporu úklidových služeb v rámci chráněné dílny společnosti Company Servis s.r.o. Výsledek vlastní, poměrně detailně provedené analýzy tvoří nezbytný podklad pro návrh informačního systému, který respektuje současný model fungování společnosti a současně odstraňuje některé zjištěné nedostatky. Provedený návrh také specifikuje přístup uživatelů k tomuto informačnímu systému a navrhuje konkrétní moduly formující jeho vnitřní strukturu. Návrh konkrétněji definuje funkce těchto modulů, vzájemné vztahy a přístup k datům. V návrhu jsou též upřesněny jednotlivé datové toky a datové sklady, včetně specifikace konkrétních dat, systémem zpracovávaných a distribuovaných. V konečné fázi je zohledněn dalšího vývoj.
Posouzení informačního systému firmy TOROLA design s.r.o. a návrh změn
Jakimovová, Petra ; Kocián, Ladislav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
V bakalářské práci se zaměřím na informační systém SB-komplet používaný ve společnosti TOROLA design s.r.o. Následně srovnám výhody a nevýhody informačního systému SB-Komplet s dalšími vybranými informačními systémy. Na závěr navrhnu patřičné změny vedoucí ke zkvalitnění informačního systému.
Návrh komunikačního systému společnosti
Studenčík, Radek ; Jurák, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního systému společnosti. Analyzuje současný stav a navrhuje vhodné řešení jak po stránce technické, tak po stránce ekonomické. Popisuje možné způsoby komunikace v podniku. Detailně se zaměřuje na videokonferenci a telepresence, které jsou pro tuto práci klíčové. Na závěr navrhuje nejvhodnější řešení a vyhodnocuje jeho přínos pro podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,080 záznamů.   začátekpředchozí2031 - 2040dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.