Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,066 záznamů.  začátekpředchozí2011 - 2020dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Kaňová, Lucie ; Špičák, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vznikem pracovních konfliktů a jejich řešením. V první části je vyjádřena problematika z teoretického hlediska s použitím odborné literatury. V následující části je daná problematika analyzována na vybrané společnosti Voestalpine PROFILFORM, s. r. o. V poslední části se objevuje cekové hodnocení analýzy daného problému a návrh na jeho řešení.
Návrh počítačové sítě pro novostavbu rodinného domu
Nečas, Jaroslav ; Polívka, Antonín (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout kompletní počítačovou síť v novostavbě rodinného domu tak, aby mohla spolehlivě pokrýt potřeby tříčlenné rodiny, a to jak kancelářské, tak studentské.
Informační systém pro školy
Kupský, Michal ; Konečný, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem informačního systému pro školy. V první části své práce zmíním teoretické podklady pro tuto práci. Následující část se bude zabývat analýzou součastné situace ve školství, která bude zaměřena na způsoby komunikace školy s rodiči (zákonnými zástupci) dětí. V třetí části popíšu návrh databázového systému, který má zjednodušit a zlepšit informovanost rodičů o prospěchu a chování jejich potomků
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Zápařková, Iveta ; Urbanec, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro společnost KM Beta. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, ve druhé části práce nazvaná analytická část seznamuje se společností KM Beta a její činností v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části navrhnu optimální komunikační plán pro novou oblast podnikání společnosti a to pro oblast pálených cihel.
Posouzení dílčí části informačního systému firmy a návrh změn
Brada, Lukáš ; Brada, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
V bakalářské práci se zaměřím na informační systém průchodu zakázky podnikem MS Access, který ke svému provozu používá společnost BRASCO Steel s.r.o.. Zde popíšu úroveň stávajícího informačního systému. Závěrem se zaměřím na inovace, které jsem v průběhu návštěvy této firmy aplikoval a které by měly vést ke zkvalitnění celého systému.
Návrhy na zlepšení koncepce CRM společnosti Teva Czech industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Hulvová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky (CRM) společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje problémy v této oblasti a navrhuje zlepšení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zefektivnění práce oddělení CRM ve společnosti.
Návrh komunikačního mixu společnosti GEODIS Brno
Křížová, Michaela ; Kalášek, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního mixu geodetické společnosti GEODIS BRNO. V první části se zabývá teoretickými poznatky marketingu, komunikace a nástroji komunikačního mixu. Dále analyzuje současný stav ve společnosti a jeho nedostatky. V poslední části navrhuje a vyhodnocuje jeho přínos pro společnost.
Návrh informačního systému pro potřeby základní školy
Firlová, Markéta ; Novotná, Veronika (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých procesů odehrávajících se na základní škole. Výsledek vlastní analýzy tvoří nezbytný podklad pro návrh informačního systému, který respektuje model fungování základní školy a odstraňuje některé zjištěné nedostatky.
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,066 záznamů.   začátekpředchozí2011 - 2020dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.