|
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Kaňová, Lucie ; Špičák, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vznikem pracovních konfliktů a jejich řešením. V první části je vyjádřena problematika z teoretického hlediska s použitím odborné literatury. V následující části je daná problematika analyzována na vybrané společnosti Voestalpine PROFILFORM, s. r. o. V poslední části se objevuje cekové hodnocení analýzy daného problému a návrh na jeho řešení.
|
| |
|
Informační systém pro školy
Kupský, Michal ; Konečný, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem informačního systému pro školy. V první části své práce zmíním teoretické podklady pro tuto práci. Následující část se bude zabývat analýzou součastné situace ve školství, která bude zaměřena na způsoby komunikace školy s rodiči (zákonnými zástupci) dětí. V třetí části popíšu návrh databázového systému, který má zjednodušit a zlepšit informovanost rodičů o prospěchu a chování jejich potomků
|
| |
|
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Zápařková, Iveta ; Urbanec, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro společnost KM Beta. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, ve druhé části práce nazvaná analytická část seznamuje se společností KM Beta a její činností v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části navrhnu optimální komunikační plán pro novou oblast podnikání společnosti a to pro oblast pálených cihel.
|
| |
| |
| |
| |
|
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
|