Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí186 - 195  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace podnikových procesů a funkcionality informačního systému ve společnosti LIMAL (CZ) s.r.o.
Novák, Michal ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku optimalizace podnikových procesů v prostředí společnosti LIMAL (CZ) s.r.o. Cílem mé práce je analýza a současných procesů ve firmě a návrh nových postupů, podle kterých budou provedeny nezbytné úpravy jak v informačním systému, tak i v pracovních postupech jednotlivých zaměstnanců. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje problematiku podnikových procesů, jejich klasifikaci. Dále uvádím možné metody využívané pro optimalizaci podnikových procesů. Navazující praktická část je zaměřena na optimalizaci nejdůležitějších procesů ve společnosti LIMAL (CZ) s.r.o. Nejprve objasním obor činnosti firmy a jeho specifika. Pro lepší pochopení prostředí, ve kterém firma působí, uvádím Porterovu analýzu konkurenčního prostředí. Následuje přehled jednotlivých vnitřních procesů firmy, popis jejich současného stavu a nedostatků, a návrh nového postupu včetně přínosů, které jeho nasazení přinese. Práce poslouží firmě jako zadání pro realizaci potřebných změn v informačním systému a v pracovních postupech zaměstnanců.
Informační systém procesně řízené SME
Mareček, Jaromír ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá vývojem informačního systému v podmínkách malých a středně velkých procesně řízených organizací. Hlavními cíli práce je analyzovat požadavky na IS procesně řízené SME, dále analyzovat problémy, které při tvorbě tohoto IS vznikají, zobecnit získané závěry a formulovat metodická doporučení k tvorbě IS procesně řízené SME. Práce se skládá z první, více teoretické části, a druhé praktičtější části, která vychází z poznatků formulovaných v první části. Práce staví na zkušenostech získaných autorem v projektu reengineeringu procesů a návrhu informačního systému v malé procesně řízené organizaci. Všechny postupy uvedené v této práci jsou pro lepší pochopení ilustrovány a ověřeny na konkrétní společnosti z tohoto projektu. Práce je ovšem napsána dostatečně obecně, aby její závěry a doporučení byly použitelné v co největším množství procesně řízených SME. První část práce představuje základní principy procesního řízení, zlepšování a reengineeringu podnikových procesů a zkoumá vztah informačního systému a businessu organizace. Přínosem této části práce je zejména objasnění role IS v procesně řízené organizaci, kterou je třeba při tvorbě IS respektovat. V druhé části práce jsou analyzovány požadavky, které musí IS procesně řízené SME splňovat, aby byla zajištěna podpora businessu popisovaná v předchozí části. Zároveň jsou popsány způsoby, jak požadavky získávat a formulovat. Dále jsou uvedeny problémy, které doprovází tvorbu IS při snaze o splnění předchozích požadavků. Práce je zakončena formulací metodických doporučení pro jednotlivé fáze tvorby IS a shrnutím závěrů. Zvláště je zdůrazněn význam BPR a SOA pro výslednou podobu IS.
Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Markvart, Ondřej ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následný návrh na optimalizaci vybraných procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika. Především je zaměřena na procesy uživatelské podpory a možné budoucí úpravy užívaného aplikačního software. Práce je rozdělena do několika tematických částí. V první části je představena společnost jako taková, se zaměřením na oddělení IT helpdesku a jeho činnosti. V další části jsou analyzovány některé současné procesy, včetně jejich zanesení ve stávajícím aplikačním software. Poslední část je zaměřena na návrh optimalizace vybraných procesů uživatelské podpory a úprav aplikačního software, které mohou být využity v nové verzi aplikace.
Process management of commodity exchange
Scholtz, Ľudovít ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Zubo, Samuel (oponent)
Diplomová práca obsahuje popis procesov Komoditnej burzy Bratislava (KBB), analýzu súčasného stavu procesov a navrhuje vylepšenie procesov do budúcna. Cieľom práce je analyzovať, či aktuálne procesy popísané v burzových pravidlách sú vykonávané optimálne a v prípade neoptimálnosti navrhnúť vylepšenia. Na základe hypotézy "Aplikáciou modelu procesného riadenia je možné zefektívniť činnosť burzy buď optimalizáciou burzových pravidiel, zefektívnením informačných systémov, alebo odstránením redundantných činností.", je možné overiť aktuálny stav efektívnosti procesov. Hypotéza predpokladá použitie procesného prístupu ako kľúčového nástroja pre efektívnosť riadenia firmy v dominantnej sfére činnosti, ktorou je oblasť komoditnej burzy. Je zrejmé, že snaha dosiahnuť optimálne riadenie prostredníctvom procesného prístupu je ovplyvňovaná viacerými determinujúcim aspektmi. Tieto sa môžu pozitívne, ale aj negatívne odraziť na efektivite či optimálnosti riešenia. Jedným z dominantným faktorov sú v našom prípade aktuálne legislatívne podmienky, ktoré činnosť burzy zásadným spôsobom upravujú. Prínos práce je v zistení stavu burzových pravidiel KBB a návrh vylepšení pre nové burzové pravidlá. Práca je rozdelená na kapitoly podľa konceptuálnej logiky procesov. Na začiatku práce je definovaný kľúčový proces, v ďalších kategóriách je popis rôznych typov pokynov, možných parametrov pokynov, nasleduje párovanie pokynov a koncom práce sa venujem vysporiadaniu kontraktov.
Řízení podnikové výkonnosti (CPM) v obchodních organizacích
Chvalovská, Jana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Corporate Performance Management (CPM) patří v současné době k nejdynamičtějším směrům rozvoje podnikové informatiky vzhledem k tomu, že se jedná o nástroj, který manažerům umožňuje efektivněji řídit podnik, a tím zvýšit jeho konkurenceschopnost na trhu. Tato diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé prvky CPM, konkrétně na manažerské metody, metriky a podnikové procesy, které jsou nejdříve obecně charakterizovány a pak aplikovány na obchodní organizace, které podnikají v oblasti retailingu. Mezi prvky CPM se dále řadí ještě aplikace, jejich podrobnější popis však není předmětem této práce. Cílem práce je především definovat základní (core) procesy retailingových firem a provést jejich charakteristiku s využitím informatických přístupů. Každému procesu jsou pak přiřazeny manažerské metody, které lze využít při hodnocení výkonnosti těchto procesů, a konkrétní příklady metrik, pro které jsou dále definovány vhodné dimenze. Hlavním přínosem této práce je právě analýza jednotlivých procesů v odvětví retailingu za využití metod a přístupů využívaných v informatice, kdy jsou pro každý proces definovány charakteristiky jako je účel procesu, události spouštějící proces, vstupy a výstupy procesu a metriky, ke kterým jsou přiřazeny odpovídající dimenze.
Moderní organizační architektura a její vliv na podnikové procesy
LACINOVÁ, Tereza
Cílem diplomové práce na téma {\clq}qModerní organizační architektura a její vliv na podnikový proces`` je analýza současné organizační struktury společnosti Jungheinrich, s.r.o. působící na českém podnikatelském trhu a návrh nové optimální organizační architektury. V první části diplomové práce jsou teoretické informace o moderních organizačních strukturách. Zdrojem informací jsou převážně odborné knihy,ale i časopisy a internetové stránky, které jsou uvedeny v přehledu použité literatury. Analytická část je zaměřena na podrobný popis a analýzu společnosti Jungheinrich a její organizační struktury. Mezi důležité části této kapitoly patří schéma aktuální organizační architektury, STEP a SWOT analýza podniku, které nám umožní vytvoření celkové představy o společnosti. Důkladné seznámení s firmou je nezbytné pro syntetickou část diplomové práce, která je zaměřena na aplikaci optimální organizační architektury a definování jejího vlivu na podnikový proces. Novým seskupením jednotlivých útvarů a úseků chce autor dosáhnout jednodušší organizace a řízení společnosti pomocí zvýšení produktivity práce a menšímu počtu vedoucích pracovníků. Hlavním přínosem pro společnost Jungheinrich, s.r.o. je snížení mzdových nákladů.
Vývoj modulu pro správu dokumentů interaktivní reklamní agentury
Saktor, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce dokumentuje proces vývoje informačního systému pro malou reklamní agenturu, která jako primární propagační kanál využívá internet. Cílem mé práce bylo na základě analýzy podnikových procesů a rozhovorů s vedením společnosti sestavit seznam požadované funkcionality a následně navrhnout a vyvinout jádro intranetu a modul, který bude spravovat firemní dokumenty. Nejprve jsem shromáždil obecné parametry systému pro správu dokumentů (DMS) a také nároky na framework pro webové aplikace, jelikož ten tvoří jádro intranetu. Poté představuji společnost, popisuji její specifika a rozebírám její procesy, abych získal přesnější informace o požadované funkcionalitě. Dále se věnuji návrhu systému, začínám zasazením intranetu do celkové Enterprise Architecture podniku a postupuji dále modelováním jednotlivých vrstev (konceptuální, technologické a implementační). Architektura aplikace je modulární a využívá návrhového vzoru MVC. Součástí mého návrhu bylo i vytvoření workflow funkcionality, která bude podporovat automatizovaný oběh dokumentů v agentuře. Při návrhu této logiky jsem vycházel z doporučení Workflow Management Coalition. V závěru rozebírám detailněji, jak byly jednotlivé moduly navrženy a vyvinuty. Předsevzaté cíle jsem splnil, aplikace je vyvinutá a v současné chvíli probíhá její testování v praxi. Klíčová slova: Document
Corporate Performance Management in connection to Business Intelligence applications
Klimko, Jozef ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce je věnována problematice Corporate Performance Management (CPM), jako komplexnímu přístupu k řízení výkonnosti společnosti integrujícího procesy, metriky, metodiky a technologie. Cílem práce je na základě zmapování dostupných informačních zdrojů přinést ucelený pohled na problematiku, podrobně rozebrat základní komponenty CPM a analyzovat trh s CPM produkty. Práce sestává ze tří základních částí. V první části práce je představen koncept Corporate Performance Management, Business Intelligence a základní komponenty potřebné pro úspěšnou implementaci CPM systémů. Dále jsou zde uvedeny rozdíly mezi řešeními CPM a BI. Druhá část práce blíže analyzuje jednotlivé elementy potřebné pro provádění -procesy, metriky, metodiky, technologie a základní typy aplikaci pro podporu CPM. V třetí části práce posuzuje situaci na trhu s CPM systémy na základě průzkumu společností Gartner - Magic Quadrant for CPM suites v letech 2007 a 2009 a společnosti Forrester - Business Performance Solutions: Clash Of The Titans.
Optimalizace procesů oddělení IT
Lipták, Aleš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fuxa, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je optimalizace procesů oddělení IT v Brandýse nad Labem, která bude realizována v prostředí Lotus Notes/Domino, jenž je v závodě používáno jako nástroj pro komunikaci, plánování schůzek a dalších činností. Práce je rozdělena do jednotlivých tématických částí, ve kterých je nejprve představeno konkrétní oddělení IT, dále je zde přiblížena problematika reengineeringu podnikových procesů včetně standardu pro modelování, prostředí Lotus Notes/Domino a poslední část obsahuje analýzy procesů a návrh na změnu s cílem na jejich zefektivnění a s ohledem na možnosti systému, ve kterém budou řešeny. Přínos práce spočívá nejen ve zjištění nedostatků v probíhajících procesech a navržení jejich nového stavu, ale i ve specifikaci požadavků pro aplikaci realizovanou v prostředí Lotus Notes/Domino, které poté mohou být použity k dalšímu vývoji aplikace.
Studie řešení IT systémů v teplárnách v působnosti E.ON v ČR
Plojhar, Vladimír ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Přívozník, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo vytvořit komplexní IT manažerský a technologický pohled na současnou situaci v IT, systémovém pokrytí společností tepláren ovládaných společností E.ON v České republice. V této práci byla zpracovávána reálná data společností Teplárna Tábor a.s. (TTA) a Teplárna Otrokovice a.s. (TOT). První část této práce obsahuje popis a hodnocení současného stavu IT v TTA a TOT na základě získaných dat, pokrytí byznys procesů IT podporou, vytvoření aplikační architektury jednotlivých společností a jejich vzájemné vazby. Druhá část je zaměřena na zjištění cílů, na strategii jednotlivých společností a jejich měření výkonnosti. Zde pro měření výkonnosti byla zvolena metodika Networking Maturity Model společnosti Gartner. Třetí část práce předkládá návrh možného budoucího stavu, konkrétní návrhy na zlepšení výkonnosti a stability IT, s respektováním strategických cílů majoritního vlastníka společností společnosti E.ON. V závěru dokumentu je zpracováno stručné shrnutí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí186 - 195  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.