Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces založení a tvorby oděvní značky
Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
Oblečení
Cibulka, Stanislav ; Kohoutková, Karolína (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce sestává z několika variabilních kusů oblečení oscilujících na pomezí sochařské instalace, městského oděvu a outdoorového vybavení.
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Základní italská terminologie v oblasti módy
VAŇKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je shrnutí základního italského lexika z oblasti oděvů a doplňků. Práce se zabývá prvky složení italské slovní zásoby a slovotvornými procesy, které se v této terminologii užívají. Velmi stručně je zde uvedeno italské lexikum z konkrétních historických období, ve větší míře pak současné lexikum oděvů a také lexikum z oblasti sportu.
Světelné vlastnosti vybraných reflexních prvků
Schejbal, Jan ; Kuře, Arnošt ; Motl, Jakub ; Škoda, Jan ; Belák, Michal ; Bradáč, Albert ; Bilík, Martin
Článek je souhrnem dílčí části projektu specifického výzkumu, prováděného na ÚSI VUT v Brně za účelem ověření světelných vlastností vybraných reflexních a fluorescenčních materiálů a jejich porovnání s vlastnostmi, získanými u běžných oděvních materiálů na českém trhu. Článek shrnuje výsledky laboratorních měření vybraných světelných vlastností na sérii vzorků, zahrnující reflexní materiály používané v oděvním průmyslu, na výstražných oděvech, na různých propagačních předmětech a současně nejpoužívanější materiály a barvy pro svrchní oděvy. V rámci laboratorního měření bylo provedeno, mimo jiného, měření difuzní a zrcadlové složky odraženého světla, která je důležitá pro viditelnost těchto prvků. V návaznosti na toto měření budou následně provedena praktická měření za různých světelných podmínek. Snahou výzkumu je ukázat zásadní rozdíl ve viditelnosti běžného oděvu chodce za snížené viditelnosti v porovnání s oděvem, opatřeným reflexními materiály a nalézt závislost mezi laboratorními výsledky a skutečným subjektivním vnímáním těchto povrchů za reálného provozu. Výsledkem projektu po jeho dokončení by mělo být zejména doporučení pro výběr a umisťování reflexních prvků na chodce, pohybující se za snížené viditelnosti po vozovce, a to jak z hlediska barvy a velikosti, tak z hlediska umístění pro jeho co nejlepší viditelnost.
Specializovaný elektronický obchod
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce byla napsána s cílem vytvořit model řešení specializovaného elektronického obchodu zaměřeného na prodej textilu. Součástí práce je model řešení, ekonomická stránka projektu a návrh propagace projektu.
Textile and clothing industry - salvation or curse of developing countries - the case of Bangladesh
Sameková, Sabína
Moja bakalárska práca hodnotí význam textilného a odevného priemyslu v rozvojových krajinách s dôrazom na Bangladéš a identifikuje hlavné výhody a nevýhody, ktoré z nich pre danú krajinu plynú. V prvej časti bakalárskej práce sa venujem teoretickej diskusii hlavných impulzov a faktorov, ktoré ovplyvňujú rozvoj menej rozvinutých krajín ako napríklad globalizácia, industrializácia a pod. V praktickej časti sa venujem problematike konkrétne na vybratej krajine -- Bangladéš. Zároveň hodnotím dopad aktuálnych udalostí na textilný a odevný priemysel. Zmienené dopady sú v závere sú zhrnuté do prognózy o možnom vývoji v tejto oblasti do budúcna.
Úložné prostory v rodinném domě
Sobotková, Alena
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ukládání oblečení v rodinném domě. V úvodu je práce zaměřena na ukládání oděvů a předmětů z historického hlediska. Je zde nastíněno, jak se vyvíjelo ukládání oděvů z hlediska životního stylu a způsobu bydlení. Také se zabývá ergonomií, antropometrií a rozměrovými požadavky na úložný nábytek. Na základě získaných informací byl vytvořen vlastní návrh úložného systému do šatny, kam bude možno ukládat oděvy i příležitostně nošenou obuv. Úložný prostor by měl být funkční, ale také by měl plnit funkci estetickou. Pokud není interiér zahlcen velkým množstvím nábytku, místnost je pak vzdušnější a tím člověku poskytuje pocit uvolněnosti a pohody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.