Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí163 - 172další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klíčové aspekty webových aplikací dle jejich obchodního zaměření
Nemejovský, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřena na charakterizaci klíčových prvků, které jsou důležité při návrhu, implementaci a údržbě webové aplikace, přičemž tyto prvky se různí v závislosti na obchodním modelu aplikace. Práce reflektuje moderní trendy v oblasti návrhu, projektového managementu, UX, webového návrhu, elektronického obchodování, byznys procesů a dalších. Práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu popisuji důvod výběru tématu, podrobněji popisuji cíle, předpoklady a omezení práce, zabývám se detailněji strukturou práce, shrnuji její přínosy a představuji rešerše vybrané oblasti. Teoretická část se skládá z informací o podnikání na Internetu a úvodu do webových aplikací, dále jsou zde představeny klíčové domény a popsány nejnovější trendy z různých oblastí webových aplikací. V praktické části jsou z počátku definovány kategorie webových aplikací vycházející z různých dříve představených obchodních modelů. Dále následuje podrobná analýza oblasti komerčních webových aplikací každé kategorie webové aplikace zvlášť, jejímž výstupem je popis trendů a nejlepších praktických postupů v rámci jednotlivých domén obchodní webové aplikace. Poté následuje zhodnocení situace kolem webových aplikací obecně, jelikož i zde se podařilo zachytit standardní postupy a některé trendy. V závěru shrnuji dosažené výsledky, představuji přínos práce a zamýšlím se nad situací kolem webových aplikací.
Inovace Business Modelu
Makarov, Daniil ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Práce se zabývá fenoménem inovace business modelu, poskytuje teoretická východiska konceptu na základě prací několika vědců, kteří stojí u počátků této disciplíny. Příspěvek rovněž představuje principy design-thinking aplikované na inovaci business modelu s cílem získat lepší výsledky a slouží jako směrnice pro procesy myšlení a vylepšení stávajících obchodních modelů. Praktická část je věnována aplikaci popsaných pojmů na příkladech z reálného života, což může pomoci zejména malým firmám v jejich boji s velkými hráči. Tři odvětví jsou analyzovány s cílem vytyčit nedostatky aktuálního stavu věcí. Nové obchodní modely, které mohou narušit odpovídající odvětví jsou nabízeny na konci každého případu.
Business model internetové platformy a jeho implementace
Urban, Bohumil ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Diplomová práce Business model internetové platformy a jeho implementace předkládá konkrétní doporučení při stanovení business modelu pro internetovou platformu, cílenou na sociální síť Twitter. V první části se věnuje teoretickým pohledům na vytváření platformy, business modelu, strategie vstupu na zahraniční trhy. V druhé části analyzuje vytváření a implementaci konkrétní platformy - influenta. V závěrečné části přináší syntézu poznatků z teorie i praxe a nabízí konkrétní doporučení pro implementaci. Navrhuje časovou a finanční úsporu i alternativy využití business modelu.
Analýza obchodního konceptu společnosti Zara
Tejnická, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Motlíková, Anna (oponent)
Zara představuje jednu z nejúspěšnějších a nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních oděvních společností na světě. Tento řetězec je považován za průkopníka fast fashion společností, jejichž hlavním rysem je rychlá reakce na novinky v módě, uvádění několika kolekcí ročně a snaha o neustálé obměňování sortimentu podle nejnovějších trendů. V České republice společnost Zara působí od roku 2001. Na rozdíl od zemí západní Evropy, kde je Zara vnímána jako středová značka, se na českém trhu profiluje jako prémiová značka. Zara v České republice provozuje pouze šest prodejen a její tržby jsou v porovnání s největšími oděvními řetězci působícími na českém trhu relativně nízké. V rámci této diplomové práce byly stanoveny dva hlavní cíle. Prvním cílem je popsat a analyzovat obchodní model společnosti Zara. Obchodní model této společnosti si zaslouží pozornost, protože je velice specifický a řada odborníků se domnívá, že právě jeho implementace přinesla společnosti Zara úspěch. Druhým velkým úkolem této práce je zjistit, jak české ženy vnímají řetězec Zara v porovnání s jinými oděvními řetězci působícími na českém trhu a ověřit hypotézu, že české spotřebitelky nejsou spokojeny s poměrem kvality a ceny zboží nabízeného řetězcem Zara. Vedlejšími cíli diplomové práce je charakterizovat sektor obchodu s oděvy a vysvětlit pojem fast fashion.
Analýza marketingové strategie ve vybraném podniku
ŠKRLETOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie. Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat a zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Spojené kartáčovny a. s. Na základě provedené analýzy navrhnout případné změny stávajícího stavu. Teoretická část je zpracována na základě získaných poznatků z odborné a vědecké literatury zabývající se problematikou marketingu, marketingového mixu, procesem marketingového strategického řízení a systemizací jednotlivých marketingových strategií. V praktické části jsou v úvodu shrnuty základní informace o podniku jako např. historie podniku, vývoj loga, struktura zaměstnanců, organizační struktura atd. Na tento úvod o podniku navazují již provedené analýzy, dále návrh na zlepšení a projekt vytvoření e-shopu a internetových stránek. Mezi tyto analýzy patří analýza marketingového mixu, Porterova analýza pěti hybných sil, SWOT analýzy a tvorba business modelu.
Analýza business modelů v oblasti herního průmyslu
Hejcman, Marek ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šimůnek, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza aktuálně využívaných business modelů v oblasti herního průmyslu. Cílem je poskytnout ucelený přehled o současném ekonomickém stavu celého odvětví, způsobech distribuce, využívaných obchodních praktikách a technologiích, a to z perspektivy všech účastníků trhu. Vzhledem k méně frekventované tématice je teoretická část věnována popisu všech entit herního průmyslu. Rozebrány jsou nejen všechny subjekty podílející se na vývoji videoher a jejich následném prodeji, ale také technické prostředky využívané k hraní her a v neposlední řadě i hráči samotní. Dále je rozčleněna množina samotných videoher na dva hlavní proudy (hardcore a casual), které zároveň determinují i strukturu analýzy. Analytická část se zaměřuje na zachycení dnes nejpoužívanějších obchodních modelů a jejich kombinací pro prodej videoher. Modely jsou účelově kategorizovány do dvou skupin (zboží a služba) reprezentujících dva odlišné přístupy ke zpoplatňování herního obsahu. U jednotlivých business modelů je popsán základní princip, jeho klady i zápory, faktory ovlivňující jeho úspěšné nasazení a příklad užití modelu v praxi. Součástí analýzy jsou i ekonomicko-sociální profily dvou hlavních segmentů trhu. V závěru se pak práce na základě dosavadního vývoje oboru a současných trendů napříč herním průmyslem snaží odhadnout budoucí vývoj v oblasti business modelů pro poskytování videoher resp. celého odvětví.
Shipping and logistic solutions for ski import from USA
Fraňo, Pavol ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vališ, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení společnosti Icelantic Boards, která se zabývá výrobou lyží. Následuje seznámení čtenáře s lyžařským segmentem. Součástí práce je uvedení přepravních možností společnosti při dovozu jejích výrobků z USA do Evropy a seznámení s výhodnými pravidly Incoterms pro prodávajícího. V závěrečné části diplomové práce je rozbor výrobků, variant dovozu a nakonec doporučení způsobu přepravy a možnosti růstu prodeje výrobků na evropském trhu.
Open Access: proč a jak
Svoboda, Martin
Prezentace: idr-477_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-477_2 - Stáhnout plný textMP4
Strategické výzvy multi-stranných internetových start-upů
Mucha, Tomáš ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Svec, Vaclav (oponent)
Teorie této práce se zaměřuje na jedinečnosti multi-stranných platforem se speciálním přihlédnutím na fázi start-upu. Cílem je zachytit specifické teoretické poznatky a spojit je do smysluplného celku, který radí star-upům vyvíjeným formou multi-stranných platforem. Tato práce by měla poskytnou návod, který poslouží začínajícím podnikatelům v tomto oboru. Specificky práce vysvětluje strategické body, které se skrávají zejména v procesu tvorby cen a využití síťových efektů. Dále se práce zaměřuje na ujasnění, které fakty jsou pro začínající podnikatele nevýznamné. Všechny zjištěné poznatky jsou následně otestovány na praktickém příkladu, kde je vlastní start-up modelován, za použití teoretického modelu. Tato aplikace dále uvádí, které jsou silné a slabé stránky tohoto modelu. Z těchto poznatků je následně autorem derivován nový zlepšený model. Hlavní návrhy ukazují, kam dále směřovat výzkum a kde je teorie dostatečná.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí163 - 172další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.