| |
|
Analýza nabídky a poptávky tanečních kursů (v Praze a okolí)
Lipgart, Anna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce analyzuje poptávku po tanečních školách ve smyslu míry zájmu o tancování a konkrétních požadavků zákazníků na způsob organizace taneční hodiny, a porovnává je se současnou nabídkou tanečních škol. Na základě těchto informací potom formuluje určité problémy tanečních škol, se kterými se v současné době potýkají, a způsoby jejich řešení v podobě návrhů ve změně složek marketingového mixu. Práce dále shrnuje teoretické zásady marketingového výzkumu a aplikuje jeho metody na konkrétní výzkum. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu současné situaci na trhu tanečních škol a formuluje doporučení.
|
| |
|
Výzkum poptávky po vybrané službě
Bartnicki, Adam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Klimek, Stanislav (oponent)
V bakalářské práci je stručný popis marketingového výzkumu, jakožto základního kamene pro efektivní marketingové řízení. Praktická část zkoumá služby, které jsou běžně nabízené v papírnictví a to z dvou pohledů. První se soustředí zjištění povědomí o papírenských produktech, které jsou aktuálně nabízeny na Vysoké škole ekonomické v Praze. Druhý zase na odhadnutí poptávky po těchto, ale i nových službách v relevantní škole.
|
|
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Pruner, Petr ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem, jeho členěním, metodami a fázemi marketingového výzkumu. Náplní práce provedení písemného šetření ve Stavebním závodě Zevosu, a.s., analýza zjištěných dat a zpracování výsledků spokojenosti zaměstnanců. Závěrem je managementu doporučeno, jak zvýšit spokojenost zaměstnanců.
|
|
analýza trhu mobilních operátorů
Beránek, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
marketingový výzkum a role informací, etické aspekty realizace marketingového výzkumu. Analýza studentských tarifů, popis nabízených mobilních služeb - gsm banking, e-mailové služby, icq v mobilu charakteristika mobilní sítě v ČR, metody marketingového výzkumu - dotazování, pozorování. Dotazník - druhy otázek, zásady při tvorbě otázek, struktura a forma dotazníku
|
| |
| |
|
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
|
|
Analýza spokojenosti zaměstnanců společnosti ABC, s.r.o.
Dvořáková, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Václavková, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění úrovně spojenosti zaměstnanců nejprve obecně a následně v konkrétní společnosti. V teoretické části je všeobecně pojednáno o marketingovém výzkumu, o jeho členění a fázích, dále jsou vysvětleny odlišnosti v případě výzkumu spokojenosti a charakterizovány faktory, které spokojenost ovlivňují. Aplikační část zahrnuje provedení výzkumu spokojenosti pomocí písemného šetření, analýzu zjištěných dat a vyvození závěrů, včetně návrhů na zlepšení pracovních podmínek.
|