Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jednotný vizuálny štýl pre firmu Dovimex s.r.o.
Ciho, Matej
Tato bakalářská práce se věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým prvkům. V praktické části se autor věnuje firemnímu designu společnosti Dovimex s.r.o. Po analýze současného stavu corporate designu jsou v práci formulovány zásady tvorby jednotného vizuálního stylu. V další části autor popisuje návrh nového logotypu společnosti, jehož funkčnost je ověřena na 3D modely budovy.
Analysis of the logo as a part of the corporate identity in Samcor, ltd
Uhelová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou loga jako prvku corporate identity ve společnosti Samcor, s.r.o. Zkoumá existující prvky corporate identity z pohledu teoretického a praktického využití. Ve společnosti Samcor, s.r.o. se snaží pomocí empirické analýzy za využití kvantitativních metod výzkumu osobního rozhovoru a dotazníkového průzkumu zmapovat záměr společnosti, s ohledem na konkurenci, originalitu, zapamatovatelnost a dalšího využití loga v existenci na trhu v rámci corporate identity.
Symbolika barev v organizační kultuře
Čarková, Ludmila ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá barevnou symbolikou ve vztahu k organizační kultuře. Vychází z poznatků o vztazích mezi obsahem organizační kultury a prostředky organizační kultury a zaměřila se konkrétně na úpravu vybraných materiálních artefaktů, jimiž se společnost Lesostavby Třeboň, a. s. prezentuje na veřejnosti. Na základě dotazníkového šetření, inventáře hodnot a interview bylo zjištěno, že prezentovaná symbolika společnosti Lesostavby Třeboň, a. s. odpovídá organizační kultuře. Získané informace byly shrnuty do tabulek a sloupcových grafů a rovněž zde byla uvedena doporučení pro společnost Lesostavby Třeboň, a. s.
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Jehlička, Marek ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.