Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,384 záznamů.  začátekpředchozí1346 - 1355dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.
Analýza informací v mimořádných událostech
Pokalyukhina, Polina ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Roll, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce je zkoumání různých informací s přihlédnutím k mimořádným událostem. Jedná se o rusko-gruzínskou válku, která probíhala v srpnu roku 2008. Nejdříve budou zmíněny pojmy informace, informační společnost, pojetí dezinformace a kdy k ní může dojít. Budou zde citována ruská a zahraniční média, z nichž se čerpalo nejvíce informací. Dále se bude mluvit o vyloženě o mimořádných událostech, o válce mezi Gruzií a Ruskem. Závěrem se bude řešit problém dezinformace. Cílem práce je zkoumání informací, jejich analýza a zjištění pravdy.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce je věnovaná vlivu médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit, jaké mediální produkty nejvíce ovlivňují psychiku a chování jedince, proč se člověk nechce vyhnout působení médií a jaké perspektivy má v součastné době již po ukončení hospodářské krize. Teoretická část se zabývá základními problémy fungování masových medií a její role ve společnosti na příkladu takových mediálních produktů jako zprávy, reklama a propaganda. V praktické části je ověření pravdivosti stanovených hypotéz, které jsou definované v teoretické části.
Vývoj a analýza internetového zpravodajství na českém trhu
Hlaváčková, Ivana ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Arltová, Markéta (oponent)
Klasické tištěné zpravodajství je čím dál více vytěsňováno internetovým. To je jeden z důvodů, proč se v této diplomové práci zaměřuji právě na žurnalistiku přístupnou přes webové rozhraní. Takzvané on-line zpravodajství prezentuji v kontextu vzhledem k ostatním periodikům -- televizním, rozhlasovým i tištěným. Práce se zabývá popisem a zkoumáním hlavních trendů vývoje na mediálním trhu ČR. Klade důraz na ekonomické rubriky obecného zpravodajství a porovnává je se specializovanými ekonomickými portály. Podstatnou část tvoří analýza návštěvnosti, která stanovuje pořadí nejoblíbenějších zpravodajských serverů. Pro dva vybrané weby je sestaven model časových řad, který předpovídá budoucí vývoj počtu reálných uživatelů. Cílem diplomové práce je poskytnout celkový pohled na současnou situaci i na vývojové tendence dané problematiky v oblasti internetového zpravodajství. Výsledkem by měla být ucelená představa, jakým směrem se obsahově i technicky bude on-line zpravodajství ubírat.
Vývoj ekonomického chování z hlediska změn v hodnotových preferencích
Lehká, Michaela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě vlastního výzkumu a za použití dat z dřívějších výzkumů získat ucelené výsledky za populaci České republiky v oblasti lidských hodnot, hodnotových preferencí a hodnotových žebříčků. Zároveň je důležitým cílem této diplomové práce zobrazit ekonomické chování lidí v České republice v době finanční a ekonomické krize. Jako teoretická východiska pro praktickou část byly zvoleny tři hlavní, vzájemně provázané oblasti: ekonomické chování, se zaměřením na principy individuálního rozhodování a na média a jejich možný vliv na ekonomiku; hodnoty v životě člověka; a ekonomický vývoj jako zdroj změn ekonomického chování z hlediska vývoje na trhu práce, vývoje školství a vzdělávání a vývoje ekologie. Část empirická, nazvaná Výzkum -- změny hodnotových preferencí, je zaměřena v prvé řadě na tvorbu hypotéz, které s danou problematikou souvisí, a na tvorbu dotazníku. Za stěžejní kapitolu praktické části lze považovat analýzu a interpretaci výsledků, která je rozdělena do několika dílčích kapitol podle zkoumané oblasti. Jde především o oblast životních hodnot, oblast hodnotového žebříčku a hodnotových preferencí, o normy chování a o oblast ekonomického chování v době hospodářské krize.
Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech.
Kosová, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Raiter, Tomáš (oponent)
Diplomová práce porovnává marketingové strategie televizních stanic v České republice v 90. letech. Zaměřuje se na strategie segmentace, značky a positioningu. První část definuje teoretické pojmy. Praktická část popisuje vývoj televizního trhu v ČR a analyzuje a porovnává marketingové strategie jednotlivých televizních stanic. Poslední kapitola se zabývá aktuálními trendy televizního trhu.
Vliv Public Relations komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti
Šámalová, Anna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Čechurová, Eva (oponent)
Diplomová práce "Vliv PR komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti" poukazuje na návaznost "PR aktivita - novinářský článek - znalost a názor veřejnosti". Cílem práce je ukázat souvislost mezi jednotlivými částmi řetězce a především celkový dopad PR aktivit na znalost a názor veřejnosti. Problematice Public Relations se práce věnuje na konkrétním případu PR komunikace Aeroflotu v době, kdy měla firma zájem o koupi Českých Aerolinií. Součástí dokumentu je také analýza mediálních výstupů, které ve sledovaném období o Aeroflotu vycházely a následný průzkum, který ukazuje znalost a názor veřejnosti na danou problematiku.
Virální marketing na internetu
Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce poskytuje přehled o virálním marketingu a díky němu čtenář může zjistit, zda by pro něj mohl být virální marketing (v jakékoliv podobě) tou správnou cestou. Je popsán proces, kterým se lze nechat inspirovat při realizaci virální kampaně. Práce zahrnuje analýzu konkrétního virálního webového projektu. Cílem práce je vytvořit rozdělení jednotlivých složek virálního marketingu, stanovit předpoklady, které by měly být splněny, aby byl virální marketing úspěšný, navrhnout, jak využít v oblasti virálního marketingu sociální síť Facebook a zhodnotit jednotlivé složky této služby pro možnosti propagace, provést analýzu vlastních virálních projektů a zmapovat klíčové faktory jejich úspěchu. Hlavní přínosem práce je poskytnutí základních informací o virálním marketingu, získání přehledu využití služby Facebook pro virální marketing a v analýze spuštěných virálních aplikací a z nich plynoucích poznátků.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,384 záznamů.   začátekpředchozí1346 - 1355dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.