Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání sociálních sítí: facebook.com a plus.google.com
Suchý, Miroslav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato práce poskytuje ucelené informace o sociálních sítích a zaměřuje se na dvě největší sociální sítě současnosti: Facebook a Google+. Hlavní náplní práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které je provedeno na základě zkoumání sítí z různých úhlů pohledu. Dalším úkolem je nalezení vhodných ukazatelů pro měření kvality a porovnávání sociálních sítí všeobecně. V praktické části je vytvořena reklamní kampaň na každé z porovnávaných sítí a poté vyhodnocena její úspěšnost. Na základě výsledků dosažených v celé práci je nakonec provedeno srovnání vhodnosti obou sítí pro různé subjekty působící na sociálních sítích.
Politický marketing: případová studie volby do zastupitelstva v Sušici (ČSSD)
Pavlíčková, Hana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala politický marketing, který dále aplikuji na volební kampaň ČSSD ve volbách do zastupitelstva v Sušici. V první kapitole popisuji vývoj politického marketingu a zavádění marketingových technik do politické oblasti. V další části se pak zaměřuji na marketingový proces, na jehož základě politický marketing funguje a umožňuje na základě analýzy politického trhu připravit kvalitní volební kampaň. Dále se specializuji na marketingový mix a především na jednu z jeho složek - propagaci, která je nejvíce viditelnou a hmatatelnou součástí. Propagaci pak aplikuji ve své praktické části na komunální volby v Sušici konané 15. - 16. října 2010. Po shrnutí celkové politické situace v Sušici a stručném zhodnocení volebních kampaní ostatních místních kandidujících stran se zaměřuji konkrétně na ČSSD. Na základě analýzy propagačních technik a volebního programu této strany pak dospívám k závěru, proč strana v těchto volbách neuspěla.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Bezděka, Václav ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve farmaceutickém průmyslu. Teoretická část obsahuje popis farmaceutického trhu, stručný rozbor marketingového mixu s podrobným zaměřením na jednotlivé nástroje propagace (osobní prodej, reklama, přímý marketing, vztahy s veřejností a podpora prodeje). Dále se zabývá dílčími zákony, předpisy, normami a subjekty formujícími způsob využívání marketingové komunikace na už tak vysoce konkurenčním trhu. Praktická část obsahuje rozbor jednotlivých praktik marketingové komunikace vybraného farmaceutického výrobce se zaměřením na léčivý přípravek Motilium. Následuje rozbor a komparace jednotlivých nástrojů komunikačního mixu spolu s vyjádřením nákladů na dané aktivity, dále pak návrh možných zlepšení či doporučení.
Numerické schéma tvorby dceřinných produktů při havarijních únicích radioactivity
Pecha, Petr
Je analyzována tvorba dceřinných produktů během mimořádných úniků radioaktivity z jaderného zařízení. Příslušný numerický algoritmus je implementován v rámci použitého segmentovaného disperzního Gaussova modelu. Je ilustrován rozsev důležitých dceřinných produktů do větších vzdáleností.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Analýza informací v mimořádných událostech
Pokalyukhina, Polina ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Roll, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce je zkoumání různých informací s přihlédnutím k mimořádným událostem. Jedná se o rusko-gruzínskou válku, která probíhala v srpnu roku 2008. Nejdříve budou zmíněny pojmy informace, informační společnost, pojetí dezinformace a kdy k ní může dojít. Budou zde citována ruská a zahraniční média, z nichž se čerpalo nejvíce informací. Dále se bude mluvit o vyloženě o mimořádných událostech, o válce mezi Gruzií a Ruskem. Závěrem se bude řešit problém dezinformace. Cílem práce je zkoumání informací, jejich analýza a zjištění pravdy.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Řešení propagace dat z administračního rozhraní IS
Vostatek, Filip ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Borguľa, Martin (oponent)
Cílem této práce je ukázat technologicky zdařilé řešení propagace dat z administračního rozhraní informačního systému a formulovat ho jako návrhový vzor. Tomu odpovídá i podoba základního textu, kde je návrhový vzor definován ve 13 podkapitolách ve struktuře, ve které se standardně návrhové vzory definují. Jako návrhový vzor je řešení představeno díky vysoké míře znovupoužitelnosti a díky tomu, že podobný problém se v informačních systémech objevuje poměrně často -- v tom spočívá i přínos práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.