Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
Design jednotného vizuálního stylu výrobce traktorů.
Hopfingerová, Ivana ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší jednotný vizuální styl výrobce traktorů. Pro tyto účely vzniká fiktivní společnost Haart. Snahou je zajistit jí tímto vizuálním stylem image seriózního podniku vyrábějícího kvalitní zemědělské stroje. Toho je dosaženo oranžovo-šedou barevností, kde oranžová barva zastupuje živé (zemědělská produkce) a šedá odkazuje k neživému (traktor je stroj). Výsledný jednotný vizuální styl je vedle podnikových tiskovin a předmětů, orientační grafiky a internetových stránek prezentován na traktoru navrhnutém v rámci předdiplomového projektu. Pro potřeby reklamní grafiky je vytvořeno písmo Haart. Součástí diplomové práce je design manuál s popisem veškerých prvků tohoto jednotného vizuálního stylu.
Design of the user-friendly touch screen GUI and a physical connection to an existing simulation hardware device
Husar, Jan ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with fundamental principles of the industrial bus AS- Interface as well as with an extension of the FTZ AS-Interface Slave Simulator by touch panel which makes it incomparably easy to control this device. Progress and solution of the touch communication interface for this Slave Simulator have been sketched out by using Amulet LCD module STK-480272C. The design of this communication interface has been created by GEMstudio, software of Amulet Technologies and graphics programs. Further this study deals with software adjustment of FTZ AS-i Slave Simulator. The modification of controlling FPGA in VHDL programming language has been described which ensures the communication with the touch screen. Last chapter deals with questions concerning a user-friendly design of the application.
The Lucy Collective - Women Of History, Women Of Fiction
Franková, Anna ; Herout,, Adam (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Tato práce je prototypem uživatelsky editovatelného databázového webu The Lucy Collective – Women Of History. Tento web bude shromažďovat informace o historických ženách a odkazy na zdroje, a bude sloužit jako rozcestník pro učitele, tvůrce a další zájemce o toto téma. Hlavním cílem prototypu je předvést strukturu, způsob použití a vzhled webu, a sloužit jako podklad pro vznik výsledné verze.
Oldřich Hutter - Monografie
Hutter, Lukáš ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Monografie - Oldřich Hutter je kniha mapující tvorbu mého otce, který se zabývá architekturou a designem nábytku z pohledu jeho syna. Je doplněna o rozhovory s jeho spolupracovníky a přáteli z břeclavské skupiny výtvarníků
Archiv Bienále Brno
Roubalová, Petra ; Březina, David (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výsledek mé bakalářské práce lze rozdělit do tří částí. První je tedy průzkum vstupních dat Bienále Brno a vytvoření struktury vhodného obsahu. Druhá část je navržení vizuální podoby webu. V třetí části zpětně přehodnocuji své dosavadní řešení webového archivu Bienále Brno a vytvářím jiný princip postupného plnění sbírkovými materiály.
AsiMilovaní
Dufková, Kateřina ; Kubíková, Zuzana (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Autorská kniha inspirovaná publikací Iva Možného "Rodina a společnost".Přestože se její téma může jevit někomu jako závažné, snažila jsem se udělat jednoduchý a něžný design, který dokáže na pultech knihkupectví zaujmout.
Vizuální komunikace webových stránek
Ornst, Zdeněk ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
V bakalářské práci se věnuji základům grafického designu a jeho využití na webových stránkách. V teoretické části práce popisuji grafický design v jeho obecné rovině a následně rozebírám, jak se jeho elementy a principy aplikují ve webovém prostředí. V praktické části navrhuji nový design firemní webové prezentace. Pro zhodnocení úspěšného vylepšení webové prezentace využiji uživatelského testování formou dotazníku.
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.
Draft of computer strategic game for simulation of employee motivation
Pagáčová, Anna ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom počítačovej manažérskej hry na simuláciu motivácie zamestnancov. Hlavným cieľom práce je vytvorenie návrhu manažérskej hry, ktorá bude podporovať systémové myslenie manažérov a študentov pripravujúcich sa na kariéru manažéra. V prvej časti práce sú rozobraté teoretické východiská danej problematiky, a to hlavne pojem systémového myslenia a motivačných teórií, ktoré sú ťažiskové pre následný návrh hry. Práca v druhej časti prechádza do samotnej analýzy hier a problému motivácie zamestnancov. Poslednú, tretiu časť práce tvorí samotný návrh hry, ktorý je riešený bez technickej realizácie. Poskytuje logiku hry so základným grafickým návrhom.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.