Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,161 záznamů.  začátekpředchozí1133 - 1142dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Revayová, Marcela ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Habr, František (oponent)
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.
Cena a platební podmínka v kupní smlouvě
Bolotov, Ilya ; Malý, Josef (vedoucí práce)
Z důvodu značných rozdílů a rizik v mezinárodním obchodě firmy věnují mimořádnou pozornost právnímu zabezpečení svých závazkových vztahů. K tomuto účelu používají nejrůznějších smluv, z nichž nejdůležitější je smlouva kupní (kontrakt). V této práci jsou potom analyzovány dvě náležitosti kupní smlouvy: cena a platební podmínka. Za prvé je prozkoumána jejich úprava v právních řádech pěti vybraných zemí a v mezinárodním právu (Úmluvě OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží). Za druhé jsou porovnány dva konkrétní mezinárodní kontrakty a je posouzena jejich kvalita. Poté jsou vymezeny hlavní problémy spojené se zkoumanou úpravou a uvedena jejich možná řešení.
VZTAHY CENY BYDLENÍ A EKONOMICKÝCH UKAZATELŮ
Pova, Patrik ; Toth, Petr (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou státních zásahů do ekonomiky a jejich souvislostí s cenou bydlení. Jak intenzivní jsou vztahy mezi ekonomickými ukazateli a ukazateli ceny bydlení. Jakým způsobem ovlivňuje stát ekonomické aspekty a aspekty bydlení. Na základě statistického porovnání vztahů mezi jednotlivými ukazateli a modelování vzájemného ovlivňování těchto ukazatelů pojednává tato práce o vhodnosti státních zásahů. Hlavním aspektem je cena bydlení, která charakterizuje ekonomickou úroveň regionu. Regionem se konkrétně rozumí jednotlivé okresy NUTS 4. Zkoumání vztahů a jejich vzájemného ovlivňování má odpovědět na vhodnost státu tyto ukazatele regulovat a do nich zasahovat.
Vlastnosti akciových kurzov v období vyhlasovania hospodárskych výsledkov
Molnár, Alexander ; Málek, Jiří (vedoucí práce) ; Brada, Jaroslav (oponent)
V tejto diplomovej práci som analyzoval správanie sa akciových kurzov v období vyhlasovania hospodárskych výsledkov. Zaujímal ma najma vzťah medzi zmenou ceny akcií a neočakávanými hospodárskymi výsledkami. Zistoval som tiež, ako rýchlo sa informácia o hospodárskych výsledkoch vstrebáva do ceny. Ďalej som overil, nakoľko je možné postupné vstrebávanie informácii použiť v praxi na dosiahnutie nadpriemerného výnosu.
Transferové ceny
Brabenec, Tomáš ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Buus, Tomáš (oponent)
V diplomové práci je pojednáváno o mikroekonomických základech stanovování transferových cen s důrazem na definici modelu závislého trhu. Práce dále obsahuje analýzu daňových dopadů stanovování transferových cen v České republice a v mezinárodním kontextu, v této souvislosti stručně rozebírá požadavky na vedení dokumentace k transferovým cenám jako důkazního prostředku pro kontroly správcem daně. Práce dále řeší aktuální otázky postavení transferových cen v tzv. síťových koncernech a investičních pobídkách. Součástí práce je také analýza metod oceňování transferových cen z pohledu zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a směrnice OECD pro nadnárodní společnosti a daňové správy. V práci je rovněž rozebrána možnost aplikace regresních modelů pro stanovení strategie tvorby transferové ceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,161 záznamů.   začátekpředchozí1133 - 1142dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.