Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,852 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.17 vteřin. 

Online propagace malého internetového obchodu
Purnochová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou reklamou v České republice. Druhá kapitola práce se již zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných forem propagace na modelový internetový obchod prodávající sportovní oblečení. Poslední kapitola se poté věnuje vyhodnocení jednotlivých částí online komunikačního mixu, porovnání placených druhů propagace s ohledem na objednávky a návštěvnost obchodu a sestavení doporučení, která by mohla být přínosná pro internetové obchody se srovnatelnou charakteristikou.

Podnikatelský projekt rodinné vzdělávací centrum
Bahushevich, Alena ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu pro nově vznikající předškolní zařízení - Rodinné vzdělávací centrum, jehož hlavní činností bude provoz mateřské školy a pořádání vzdělávacích programů a kurzů pro děti a dospělé. Teoretická část práce je věnována popisu významu podnikatele a firem ve společnosti, vymezení základních náležitosti podnikatelského plánu a charakteristice předškolního systému vzdělávání v České republice včetně uvedení dostupných alternativních metod výuky. Praktická část je aplikací získaných teoretických poznatků při sestavení podnikatelského projektu. V této části je na základě analýzy trhu, marketingového a finančního plánu hodnocena životaschopnost a konkurenceschopnost podnikatelského záměru.

Segmentace trhu pracích prostředků
Bulantová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá segmentací trhu pracích prostředků v České republice. Cílem práce je najít diference a podobnosti mezi spotřebiteli a odkrýt takové segmenty, které budou vnitřně homogenní a vnějškově heterogenní, a následné navržení marketingového přístupu k jednotlivým segmentům. Teoreticko-metodologická část práce se věnuje teoretickému vymezení procesu segmentace trhu, přístupy k segmentace a jejími metodami. V této části práce je také vymezen trh pracích prostředků v České republice. Praktická část se zabývá samotnou segmentací trhu, a to jak na základě primárních, tak sekundárních dat. Výsledné segmenty jsou pak podrobně popsány a je pro ně navržen vhodný marketingový přístup k jejich efektivnímu oslovení.

Postavení privátní značky obchodního řetězce
PINCOVÁ, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje problematiku značek a privátních značek. Tato část zahrnuje i chování spotřebitelů a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Shromážděná data se použila k určení spotřebitelského vnímání privátních značek a k navržení doporučení pro rozvoj těchto značek.

Etické aspekty osobních forem marketingové komunikace
Libovická, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Žižka, Jiří (oponent)
Tato bakalářské práce upozorňuje na prohřešky proti slušnému chování v oblasti direct marketingu a osobního prodeje. Provedený marketingový výzkumu mapuje názory, postoje a zkušenosti spotřebitelů s těmito formami marketingové komunikace. Na základě získaných informací je popsána současná situace a pozornost je věnována etickým problémům vyskytujícím se v direct marketingu a osobním prodeji. K získání potřebných dat byla využita metoda písemného dotazování.

Marketingová situační analýza pivovaru U Fleků
Hyský, Pavel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem práce je vytvořit marketingovou situační analýzu pivovaru U Fleků. Hlavním záměrem je navrhnout lepší komunikaci se zákazníky a jeho nabídky produktů a služeb pro zákazníky. V teoretické části jsou popsány jednotlivé aspekty a metody marketin-gové situační analýzy. V praktické části diplomové práce se zabývám posouzením sou-časného stavu podniku a to prostřednictvím makro a mikroprostředí při využití jednot-livých analýz: SWOT s návazností na TOWS, Porter, PEST, Bowmanovy hodiny, poziční mapa, marketingový mix se 4P a 4C. Na základě těchto analýz určím nový komunikační mix s rozpočtem a kontrolou.

The analysis of the possibility of bringing together the top football leagues in the Czech Republic and Slovakia
Kováč, Ivan ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Cílem této práce je analyzovat aktuální situaci v české Gambrinus lize a slovenské Corgoň lize. Teoretická část je zaměřena na fotbalový trh, ekonomiku profesionálních fotbalových lig a systémy organizování sportovních lig ve světě. Na začátku praktické části jsou aktuální informace o fotbalových ligách v České a Slovenské republice. Dále obsahuje porovnání ligových návštěvností, soutěžní vyrovnanosti, mezinárodních výsledků českých a slovenských klubů. Práce odpovídá na otázky, jestli potřebuje český a slovenský fotbal nějakou změnu. Hlavním tématem práce je možnost spojení nejvyšších fotbalových lig České republiky a Slovenska. Nejdůležitější část je o posouzení výhodnosti společné soutěže pro český a slovenský fotbal. Jaké by z téhle soutěže vyplynuli výhody, nevýhody, náklady a zisky. Součástí práce jsou názory fotbalových klubů z ČR a Slovenska. Stejně jsou v ni analyzovány i výsledky průzkumu u fanoušků. Poslední část je věnována tomu, jak by mohla společná soutěž vypadat.

Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Chuchrová, Jana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současným řízením komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě. Teoretická část práce se zaměřuje na rozbor odlišných pojetí pojmu komunikace napříč specializovanými společenskými vědami s důrazem na ekonomické disciplíny -- zejména management, PR, marketing a fundraising. Na úvod jsou ovšem zařazeny taktéž teorie komunikace v pojetí sociologie a psychologie, neboť ty definují základní pojmy v oblasti komunikace, které ekonomické disciplíny přejímají. Hlavními cíly teoretické části práce bylo zjistit, čím se jednotlivé přístupy ke komunikaci odlišují, vytyčit postup při konstrukci komunikační strategie a vymezit nástroje a zásady vnější komunikace organizace, které budou pro komunikaci Centra přínosné. Cílem praktické části bakalářské práce dále bylo zanalyzovat, jak se současné řízení vnější komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě shoduje s teorií. Stěžejním zdrojem informací pro praktickou část byly rozhovory se stávající ředitelkou Centra sklářského umění, MgA. Martinou Kulhavou, na jejichž základě byly vytyčeny zásadní nedostatky v komunikaci Centra. Závěry práce obsahují návrhy dílčích strategických kroků pro redukci těchto nedostatků a mají tak praktický dopad pro budoucí směřování marketingové komunikace Centra.

Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Doležal, Ondřej ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je kvalitní zpracování marketingové situační analýzy vybrané energetické společnosti, konkrétně společnosti ČEZ, a.s. Vyhotovení analýzy společnosti umožní lépe plánovat své marketingové aktivity a obstát tak v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy vztahující se k marketingu jako celku a dále teoretická východiska potřebná pro vyhotovení marketingové situační analýzy, kam spadá jak PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, ale také marketingový mix. Tyto poznatky jsou poté aplikovány do praxe. Získané výsledky z jednotlivých analýz jsou posléze zformulovány do doporučení, které by měly společnosti pomoci úspěšně zvládat marketingové řízení.

Podnikatelský záměr pro založení kavárny
Dušková, Dita ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malé kavárny, která bude nabízet i služby doprovodného programu. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska nutná k vypracování podnikatelského záměru. V praktické části je proveden marketingový průzkum, analýza současné situace na trhu a vlastní zpracování návrhu podnikatelského záměru.