Název: Etické aspekty osobních forem marketingové komunikace
Překlad názvu: Ethical aspects of personal forms of marketing communication
Autoři: Libovická, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Žižka, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; etika; marketingová komunikace; marketingový výzkum; osobní prodej; direct marketing; ethics; marketing communication; marketing research; personal selling

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32289

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114662


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet