Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix stavební firmy
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
Analýza likvidit stavebních podniků
Svatý, David ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu likvidity stavebních podniků. Cílem práce je stanovit všechny stupně likvidit u vybraného vzorku stavebních podniků a porovnat tyto hodnoty s celorepublikovými průměry. Práce je rozdělena do několik částí. V první části je provedena charakteristika stavebních podniků, jejich vstupní informace z účetnictví, analýza likvidit, finanční stability a zadluženosti podniků. V druhé části byla provedena analýza likvidity vybraných stavebních podniků na základě finančních výkazů ve sledovaných letech 2017 a 2021. Pro analýzu likvidity jsou použity standardní ukazatele, jako je běžná likvidita, pohotová likvidita a součinitel okamžité likvidity. V závěru práce jsou shrnuty jejich výsledky.
Hodnoceni investičního záměru
Handrla, Aleš ; Holendová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za úkol zhodnotit plánovaný investiční záměr společnosti SVOBODA-stavby s.r.o. ve věci zakoupení nového stroje, který má přispět k úspoře finančních nákladů firmy. Práce rozebere základní teoretické poznatky týkající se investičního záměru společnosti, charakterizuje společnost a klasifikuje výslednou účinnost záměru. Na závěr práce zhodnotí záměr společnosti, zdali realizovat zmíněný projekt a vymezí doporučené návrhy na zlepšení.
Financování stavební zakázky z pohledu dodavatele
Adamczyková, Veronika ; Gruszkowska, Karin (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
V této práci jsou popsány možnosti financování stavební zakázky, subjekty na stavebním trhu a konkrétní realizovaný projekt. V praktické části je charakterizována stavební společnost, která zrealizovala konkrétní stavební zakázku, na té je analyzována změna ve financování zakázky z pohledu stavební společnosti.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Založení firmy v oblasti prodeje stavebnin. Podnikatelský plán.
Suchánek, Václav ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zadražil, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracovat reálný podnikatelský plán pro založení malé či střední společnosti. První část obsahuje informace o struktuře podnikatelského plánu, obecný popis malé a střední firmy a související legislativy, dále specifika stavebních firem, vedení společnosti a marketingové strategie. Druhou část tvoří konkrétní podnikatelský plán pro založení stavební firmy a stavebnin.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
Hodnocení konkurenceschopnosti vybraného podniku
MAŠKOVÁ, Romana
Diplomová práce se zabývá hodnocením konkurenceschopnosti ve stavební společnosti HOCHTIEF CZ a.s. při využití metod a postupů strategického řízení.
Marketing stavební společnosti
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit marketingový mix na nový produkt společnosti, kterým je ubytovací služba typu hostel.
Návrh rozvoje zahraničních aktivit firmy
Sieczková, Jana ; Knoll, Radek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje problematiku související s rozvojem zahraničních aktivit ve firmě zabývající se montáží ocelových konstrukcí OK mont - STM, s.r.o. Obsahuje taková optimální řešení, která by pomohla ve firmě rozvíjet zahraniční aktivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.