Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace stěžejních faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování v cestovním ruchu
Čechová, Marcela
Diplomová práce se zabývá faktory, které mají vliv na spotřebitelské chování v cestovním ruchu. Hlavním cílem této práce je na základě dotazníkového šetření tyto faktory identifikovat, a to ve vztahu ke kvalitě. Primární výzkum tak osvětlí chování spotřebitelů v cestovním ruchu v dnešní době a odhalí požadavky, které určují kvalitu služeb. Z analyzovaných dat budou předloženy doporučení pro zdokonalení kvality služeb v cestovním ruchu.
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Balážová, Soňa
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkum. Kvalitativní výzkum je realizován hloubkovými rozhovory (n = 20) a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření (n = 357). Z výsledků vyplývá, že většina českých spotřebitelů pojem retro marketing nezná. Retro produkty nakupuje pouze polovina z nich. Pocity, které u retro produktů prožívají jsou pozitivní, převažuje nostalgie a radost. Nákup retro produktů nejvíce ovlivňuje značka produktu, vzpomínky spotřebitele a kvalita. Spotřebitelé také kladně hodnotí, když firma odkazuje na svoji historii. Také je zaujme reklama směřovaná do minulosti, díky které si zavzpomínají na staré časy. V závěru práce jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty, které vedou ke zvýšení zájmu o retro produkty, přispívají ke zvýšení loajality zákazníků směrem k firmám, což má za následek zvýšení tržeb podnikatelských subjektů.
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR 
Kalinová, Petra
Kalinová, P. Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Zkoumá aktuální situaci, vývoj a trendy tohoto odvětví. Zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. Pro zpracování je použito dotazníkové šetření a shluková analýza. Výsledkem práce je segmentace trhu a formulace marketingových doporučení.
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Gerashchenko, Volodymyr
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů cizinců Generace Y, žijící v České republice a jejich názorem ke telekomunikačním službám a službám, které jsou nabízeny. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je přehled literatury, který se skládá z témat týkajících se chování spotřebitelů, marketingového mixu a telekomunikačních technologií. Druhá část je praktická část, která se skládá z výzkumu a analýzy z největších telekomunikačních společností v České republice po hluboké analýze a srovnání cen pro účastníky, kteří provedli průzkum. Poslední část bude obsahovat uzavření a marketingové doporučení pro telekomunikační společnosti v České republice a jejich marketingové strategie směrem cizinecké Generace Y.
Spotřebitelské chování mladých lidí při vstupu na pracovní trh
Podsedníková, Iva
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí, konkrétně absolventů vysokých škol, při vstupu na pracovní trh. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které absolventy ovlivnily a ovlivňují v průběhu studia, a popisuje jejich rozhodovací proces. V rámci vlastní práce jsou rovněž zjišťovány představy a očekávání o budoucím zaměstnání. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito jak kvantitativních metod, v podobě dotazníkového šetření, tak kvalitativním metod, formou hloubkových rozhovorů. Dotazníkového šetření probíhalo od listopadu 2013 do března 2014 a zúčastnilo se ho celkem 651 respondentů. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo celkem 30 respondentů. Výsledky marketingového průzkumu byly použity pro sestavení modelu spotřebitelského chování a doporučení pro zainteresované subjekty.
Nakupné spávanie spotrebitel´ov na trhu s kávou v Českej republike
Činčárová, Angelika
Práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování na maloobchodním trhu s kávou v České republice. Využívá primární marketingový výzkum na sběr dat a jejich následnou analýzou určuje faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Soustředí se na vlivy působící v místě prodeje, preference spotřebitelů a motivy vedoucí k nákupu. Přináší doporučující návrhy pro maloobchodní subjekty, kde využívá základní poznatky z uskutečněného výzkumu.
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
PANSKÁ, Jiřina
Tato diplomová práce se zabývá tématem, které se řeší téměř po celém světě už od začátku roku 2020. Jedná se o pandemii COVID-19 a s ní spojené dopady na spotřebitele a jeho chování na trhu s potravinami. První část je zaměřena na literární rešerši. Definuje základní pojmy jako spotřebitel, spotřebitelské chování, maloobchod, trh s potravinami, bezpečnost potravin, dostupnost potravin v krizi, pandemie Covid-19 a vládní nařízení vyhlášená v České republice. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dopadu pandemie Covid-19 na chování spotřebitelů v oblasti nákupu potravin. Jedná se o analýzu formou dotazníkového šetření, které je zaměřeno na domácnosti v ČR. Dotazník je primárně zaměřený na to, jak lidé nakupovali potraviny před a během pandemie. Pozornost je věnována změnám preferencí jednotlivých prodejních formátů, kategorií potravin a změnám chování při fyzické realizaci nákupu. Sledovány jsou také nové trendy v oblasti prodeje potravin, konkrétně potravinové výdejní boxy a e-shopy s potravinami. Po vyhodnocení dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a porovnány s průzkumy na podobné téma. V závěru práce je navrženo doporučení pro provozovatele prodejen a e-shopů s potravinami.
Káva v sociálních a etických souvislostech
MORÁVKOVÁ, Petra
Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén kávy ze sociálního a etického hlediska. První část práce se věnuje původu, historii a celosvětovému rozmachu kávy. Dále se v této části zabývá aktuální produkcí kávy, její výrobou, distribucí a konečným spotřebitelem. V druhé části práce jsou poznatky z první části vztaženy k novým problémům a otázkám, které se v souvislosti s produkcí kávy a jejím obchodováním objevují na konci 20. a na počátku 21. století. Práce se zde věnuje sociálnímu a etickému hledisku produkce a distribuce kávy, a to jak na straně jejích producentů (podmínky dělníků na kávových plantážích), tak na straně spotřebitelů (jaké jsou spotřebitelské preference, co tyto preference ovlivňuje). Součást práce tvoří výzkum zaměřující se na spotřebitelské preference v oblasti výběru kávy u konzumentů ve věku 20-35 let v České republice. Dále je mapováno povědomí respondentů o certifikaci Fairtrade a BIO.
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
ROŽNOVJÁKOVÁ, Barbora
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím elektronického dotazníku. Dotazník byl sestaven tak, aby shromáždil informace o povědomí spotřebitelů o značce Fairtrade a jejích produktech, vnímání principů spravedlivého obchodu i znalosti kampaní na podporu Fairtrade. Výsledkem výzkumu je informace, zda je povědomí spotřebitelů dostatečné. V závěru práce bude zhodnoceno, zda je potřeba posílit nástroje komunikace značky a budou navržena možná řešení na základě těchto zjištěných poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.