Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba produktů pro destinaci Jižní Slovácko
Kozová, Martina ; Hojačová, Dita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby produktů ve vybrané turistické destinaci Jižní Slovácko. V úvodní části jsou popsány teoretická východiska práce, především podstata managementu a marketingu destinace, destinačních produktů a jejich tvorby. Ve druhé části jsou realizovány analýzy zaměřené na zhodnocení současného stavu destinace, včetně rozboru turistické poptávky a porovnání s největšími konkurenty. Závěrečná část se zabývá návrhem produktů, které mají zvýšit atraktivitu turistické destinace pro návštěvníky.
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Ocelková, Zuzana ; Navrátilová,, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu produktu vybraného podniku a následný návrh na jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje především základní principy, důležité pojmy a poznatky, které souvisí nejen s komunikačním mixem, ale především s aktuální problematikou marketingu v cestovním ruchu. Pro zpracování analytické části byla právě teoretická část nutným východiskem. Z provedených analýz je následně vytvořena poslední část diplomové práce, která obsahuje několik návrhů nového či zlepšení stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu vybraného podniku.
Příprava, organizace a řízení produktu kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim
KOVÁČOVÁ, Markéta
Na základě výsledků analýz, průzkumu současné nabídky akcí kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim, preferencí návštěvníků a možných omezení ze strany státních a samosprávných orgánů byla navrhnuta kulturně-společenská akce představující romskou kulturu jako produkt cestovního ruchu, včetně jejího materiálního, technického, administrativního, finančního a obchodního hlediska. Dalším cílem bylo zhodnocení přínosu navrhované akce pro rozvoj cestovního ruchu ve zkoumané oblasti.
Udržitelný cestovní ruch v oblasti Táborska
KANOVOVÁ, Monika
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnotit současný stav cestovního ruchu v oblasti Táborska z hlediska jeho udržitelnosti. V úvodu práce jsem pracovala s odbornou literaturou, kde jsem její pomocí vypracovala literární rešerši a poté sepsala situační analýzu oblasti. Na základě terénního dotazníkového šetření a řízených rozhovorů jsem navrhla inovaci produktu cestovního ruchu, který by měl v dané oblasti podpořit udržitelný cestovní ruch.
Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí
SÜTTÖOVÁ, Kristýna
Cílem práce je zdůvodnit význam segmentu dětí v cestovním ruchu a specifikovat vybrané sportovní odvětví a region. Na základě výsledků provedených analýz navrhnout produkt sportovního cestovního ruchu, který by přivedl návštěvníky do vybraného regionu.
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří pak kapitoly pět a šest. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy a definice z oblasti služeb a produktů v cestovním ruchu, dále jsou uvedeny současné trendy cestovního ruchu a vybrané aspekty související s marketingem atraktivit cestovního ruchu. Čtvrtá kapitola se zabývá kompletně samotným pojmem gamifikace a jejími principy. Analýze současné situace aplikace gamifikace v cestovním ruchu na území České republiky i v zahraničí se věnuje kapitola pátá. Poslední šestá kapitola obsahuje návrh gamifikovaného produktu vybrané atraktivity cestovního ruchu s možností jeho využití pro marketingové účely. Na základě realizace produktu a dalších poznatků je pak zhodnocen přínos gamifikace v oblasti cestovního ruchu.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve zvolené oblasti - okres Kolín
PECHAROVÁ, Aneta
Cílem práce je zkoumání okresu Kolín z hlediska aktuálních možností cestovního ruchu a jeho dalšího možného rozvoje.
Návrh produktů cestovního ruchu pro Plzeň, hlavní město kultury 2015
Kepková, Jitka ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Město Plzeň skýtá vysoký turistický potenciál, který zatím není městem zcela využit. Magistrát města Plzně si je tohoto nedostatku vědom a do budoucna by chtěl stávají situaci zlepšit. Kromě dalších kroků v oblasti řízení cestovního ruchu je klíčové i vytvoření konkurenceschopných produktů cestovního ruchu, které by oslovily určité cílové skupiny a zlepšily tak návštěvnosti města. Návrh produktů je pak ústředním tématem této diplomové práce. Ta detailněji představuje několik návrhů produktu cestovního ruchu zaměřených na cestovní ruch seniorů a kulturních turistů. Rovněž jsou zde popsána i specifika a nároky těchto cílových skupin.
Marketing v cestovním ruchu
Kindl, Martin ; Švanda, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce, se věnuje tématu marketingu v oblasti cestovního ruchu a především jeho specifikům pro toto odvětví. Teoretická část shrnuje obecné poznatky o cestovním ruchu a marketingu, s cílem seznámit čtenáře s touto problematikou. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní cestovní kancelář a její produkt. Jejím cílem je podrobně rozebrat a zanalyzovat tento produkt po marketingové stránce a navrhnout případně změny a zlepšení pro cestovní kancelář.
Udržitelný cestovní ruch na příkladu Ústeckého kraje
ŠESTÁKOVÁ, Nikola
Hlavním cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy zhodnotit stav cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout opatření ke zlepšení tohoto stavu. Na základě informací z literární rešerše a situační analýzy je vytvořen dotazník pro terénní šetření. Po získání potřebného počtu byly dotazníky vyhodnoceny. Následně proběhly rozhovory s pracovníky v cestovním ruchu. Po zpracování výsledků proběhlo vyhodnocení hypotéz a byl navrhnut nový produkt cestovního ruchu. Produkt je zaměřen na šetrnou turistiku, cykloturistiku, rozvoj obcí a měst. Snahou je dostat udržitelný cestovní ruch do povědomí účastníků a přimět je tak k tomu, aby ho svým chováním podporovali.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.