Název:
Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí
Překlad názvu:
Management and marketing of sport tourism events on the example of the segment of children
Autoři:
SÜTTÖOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zdůvodnit význam segmentu dětí v cestovním ruchu a specifikovat vybrané sportovní odvětví a region. Na základě výsledků provedených analýz navrhnout produkt sportovního cestovního ruchu, který by přivedl návštěvníky do vybraného regionu.The aim of my bachelor thesis is to substantiate the meaning of the segment of children in tourism and specify a selected sport and region. Based on the results of the analysis I design the product of tourism, which brings visitors to the selected region.
Klíčová slova:
cestovní ruch; mažoreting; město Most; potřeby.; produkt cestovního ruchu; Segment dětí; služby; soutěž; sportovní cestovní ruch; majoretting competition; needs.; segment of children; service; sports tourism; the town Most; tourism; tourism product Citace: SÜTTÖOVÁ, Kristýna. Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36937