Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Žonglérské míčky Infinity
Peca, Václav ; Votava,, Jan (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné osobě dělal. Hlavními tématy jsou produktový design, ale také výroba a marketing jako nezanedbatelné součásti designu.
Modulární aktivní kmitočtové výhybky - laboratorní přípravek
Holínský, Jan ; Hanák, Pavel (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Obsahem práce je přiblížení problematiky návrhu aktivních kmitočtových výhybek a jejich realizace. Práce rozebírá jednotlivé typy obvodů používaných v aktivních kmitočtových výhybkách, zejména pak obvody použité pro zhotovení laboratorního přípravku. Následně řeší návrh desek plošných spojů (DPS) pro navržené obvody a zhotovení modulů pro laboratorní přípravek s ohledem na modulárnost a kompatibilitu všech částí. Tyto moduly jsou následně zhotoveny a je ověřená jejich funkce. V této práci je rozebráno finální zapojení i podoba navrhovaného laboratorního přípravku a tento přípravek posléze zrealizován. Návrh a měření charakteristik aktivních kmitočtových výhybek a kompenzačních obvodů jsou následně zpracovány ve formě laboratorních úloh.
Sémiotika designu: Produktový design jako selektivní proces materializace Případová studie: Designéři jako tvůrci materializovaných představ
Dostálová, Zuzana ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Váša, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá sémiotikou designu, zaměřuje se na produktový design (design světel) z perspektivy sociální sémiotiky (van Leeuwen, 2005; Kress a van Leeuwen, 2006), multimodality (Kress, 2010) a produktového designu (Norman, 1988, 2004a; Monö, 1997) a pohlíží na design jako na multimodální proces voleb a výsledek materializace významů. V teoretické části práce je věnován prostor definicím jednotlivých přístupů a pojmů, které jsou následně aplikovány v empirické části práce. V té jsou krom výše uvedeného využity Rileym stanovené fáze designu (Riley, 2003, 2004), se kterými jsou spojené jednotlivé teoretické přístupy (fáze diskursu se sociální sémiotikou, fáze koncepce s multimodalitou a emočním designem, fáze produkce či vzniku s multimodalitou a fáze přijetí se sociální sémiotikou a produktovým designem). Polostrukturované rozhovory byly vedeny se třemi designéry zaměřujícími se na design světel - Janem Plecháčem, Jakubem Pollágem a Karlem Matějkou. Cílem práce je z pohledu samotných designérů zmapovat a porovnat designérské praktiky s ohledem na zamýšlený význam (záměr) produktů, použité módy a akcentování odlišných rovin designu. Klíčová slova Sociální sémiotika, produktový design, emoční design, multimodalita, materializace
Lighting design
Sivá, Lenka ; Weiser, Michal (oponent) ; Tobola, Ondřej (vedoucí práce)
The diploma thesis includes design of smart child lighting that takes into account the effects of colour spectrum changes on the human sleep regime.
Design domácí pekárny
Pavla, Jozef ; Sládek, Josef (oponent) ; Machálek, Róbert (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa venuje návrhu modernej domácej pekárne typu, ktorý sa čoraz bežnejšie dostáva do našich domácností. S tým spojene sa rozvíja kultúra okolo vzniku a vymieňania si vlastných skúseností a receptov. Cieľom práce je návrh, ktorý splňuje všetky sledované aspekty a náležitosti. Je možné produkt rozobrať, tak aby sa dal zabaliť a transportovať. Pri práci bolo taktiež riešené ovládanie a jeho nekonvenčné riešenie taktiež prispelo k odčleneniu sa od konkurencie.
Podnikatelský plán
Ehlerová, Kristina ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení kavárny v městě Hronov a posouzení reálnosti a proveditelnosti tohoto projektu. Práce je rozdělena do dvou celků. Prvním je teoretická část popisující strukturu podnikatelského plánu. Na tuto část navazuje praktická, která je zaměřená na skutečný podnikatelský plán nově vznikajícího podniku. Hlavními body jsou charakteristika podniku, klíčové osobnosti figurující v podniku a organizační struktura. Následuje analýza okolí pomocí PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a SWOT analýzy. Další nejobsáhlejší kapitolu tvoří finanční plán ve třech variantách vývoje podniku. Práce je uzavřena poslední kapitolou, která se zabývá metodami hodnocení projektu.
Optimalizace procesu návrhu produktu v malé firmě
Jerkovič, Martin ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací procesů návrhu produktů Chute Corporation -- amerického startupu, který poskytuje SaaS řešení pro získávání, zpracování, zobrazování a analýzu multimediálního obsahu generovaného uživateli na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat a analyzovat procesy, role a nástroje spojené s návrhem produktu, a doporučit jejich optimalizaci nebo nahrazení jinými. Práce je rozdělena do dvou logických celků. První část popisuje výchozí teoretický základ pro pozdější aplikaci. Zejména se jedná o stručnou historii návrhu IT produktu, klasifikace dizajnu a best practices v oblasti definování workflow. Druhá část práce stručně popisuje společnost z hlediska pozice na trhu, byznys modelu, organizační struktury, produktového portfolia, pozice produktového týmu ve firmě a identifikuje hlavní procesy, role a nástroje spojené s produktovým dizajnem. Závěrečná část popisuje optimalizované procesy, role a nástroje a dává doporučení pro implementaci do praxe. Diplomová práce poskytuje ucelený pohled na problematiku produktového dizajnu v dynamickém a komplexním světě startupů, přičemž konkrétními doporučeními a šablonami optimalizovaných procesů a produktů umožňuje okamžitou aplikaci výstupů pro praktické využití v podnicích obdobného rázu.
Návrh produktu metodou Running Lean
Maralík, David ; Říha, David (vedoucí práce) ; Matznerová, Dagmar (oponent)
Cílem bakalářská práce je analyzovat problematiku návrhu a uvedení softwarových produktů na trh metodou Running Lean a na jejich základě vytvořit metodiku pro konkrétní společnost pro uvádění jejich produktů na trh. V úvodu práce je představena zkoumaná společnost a upřesněna celá této bakalářské práce. V teoretické části jsou představeny specifika uvádění softwarových produktů a metodiky, které se dnes užívají k jejich uvedení na trh. V praktické části je popsána navrhovaná metodika pro uvedení produktu na trh ve zkoumané společnosti. V závěru práce je poskytnut náhled na úspěšnost uvedení tohoto produktu a návrh možných změn a vylepšení do budoucnosti.
Úloha cestovní kanceláře v rozvoji cestovního ruchu v Jihočeském kraji
TUHÁČEK, František
Bakalářská práce analyzuje cestovní kancelář QUICKTOUR. Analýza byla zaměřena na propagaci, strategii, poskytované slevy a hlavně na poznání produktového portfolia cestovní kanceláře. V práci jsou uvedené trendy cestovního ruchu, které se odrážejí v doporučení pro cestovní kancelář. Další částí práce je terénní šetření, které bylo zaměřeno na obecné povědomí o cestovní kanceláři a zda by i rezidenti využili služeb cestovní kanceláře. Poté byl navržen produkt, který se snaží důkladně využít potenciálu cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Produkt je určený pro zahraniční klientelu a je tedy zaměřený na incoming - příjezdový cestovní ruch. Na závěr byli navrženy doporučení pro cestovní kancelář, které by měli motivovat nové potencionální klienty k návštěvě cestovní kanceláře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.