Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management školy a zapojování Globálního Rozvojového Vzdělávání do výuky na různých typech škol
Máková Šmýdová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá Globální rozvojovou výukou (někdy uváděno vzdělávání - dle mého názoru lze tato dvě slova považovat za synonyma) a zejména pak jejím zaváděním na různé typy středních škol a v neposlední řadě tím, nakolik se toto týká lidí ve vedení škol. Vychází proto z definice Globální rozvojové výuky, poznatků získaných na panelové diskusi k tomuto tématu a z manažerských funkcí a ve výzkumné části se snaží přinést poznatky o tom, jak je vedení škol s celou tematikou obeznámeno a nakolik se ho skutečně týká. Zjištěné skutečnosti snad nastíní situaci a napomohou k vyvození jistých doporučení. Tato doporučení by, v ideálním případě, mohla napomoci ředitelům škol, kteří se ještě s danou problematikou nesetkali, či právě stojí před jejím vpravováním do svých škol, nebo se potýkají s problémy při zapojování.
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Lundáková, Kateřina ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení. Těžištěm práce je návrh konkrétní marketingová strategie pro GON, která vychází z výsledků provedených analýz.
Marketing vzdělávací instituce
Šijan, Pavel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část práce je zaměřená na teoretická východiska marketingu služeb obecně, specifika marketingu vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část práce se věnuje výběru vzdělávací instituce, provedení analýzy interního a externího prostředí školy, realizaci marketingového výzkumu zkoumajícího image školy. Na tomto základě poté navrhuje konkrétní marketingovou komunikační strategii.
Image školy jako jedno z kritérií výběru střední školy rodiči a budoucími studenty
SUCHÁNKOVÁ, Hedvika
Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti školského managementu, jak se střední školy prezentují veřejnosti a do jaké míry úroveň těchto prezentací podporuje rodiče při rozhodování o výběru střední školy pro své děti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy image, druhy image význam řízení vztahů ve službách, image školy a způsoby analyzování image. Cílem této práce je zjistit kritéria, podle kterých rodiče hledají vhodnou ekonomickou školu pro své dítě, a to ve vazbě na vybrané aspekty image školy. Z výsledků zpracovaných formou interview bylo vybráno několik významných kritérií souvisejících s image školy, které jsem následně sledovala v internetových prezentacích středních škol s ekonomickým zaměřením v oblasti Českých Budějovic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.