Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalostní předpoklady studentů vybraného pražského čtyřletého gymnázia v rámci předlékařské první pomoci
Máková Šmýdová, Hana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Práce vychází z dotazníkového šetření mezi žáky sportovních a všeobecných tříd konkrétního pražského gymnázia na jedné straně a z kurikulárních dokumentů na straně druhé. Konkrétně jde o Rámcový vzdělávací program, který je v systému kurikulárních dokumentů na státní úrovni a Školní vzdělávací program, který představuje úroveň školní. Autorčiným záměrem bylo jednak zjistit, jakým způsobem je uchopena problematika předlékařské první pomoci v kurikulárních dokumentech, jež jsou závazné pro podobu vyučování. Pak také zjistit pomocí výše zmíněného dotazníkového šetření úroveň znalostí žáků. V neposlední řadě vyhodnotit, zda panují rozdíly mezi znalostmi žáků nižších a vyšších ročníků, stejně tak jako zda panují rozdíly mezi studenty tříd sportovních a všeobecných. V závěru práce se autorka pokusí vyvodit ze zjištěného doporučení pro praxi. Klíčová slova Předlékařská první pomoc, kurikulární dokumenty, dotazníkové šetření
Management školy a zapojování Globálního rozvojového vzdělávání do výuky
Máková Šmýdová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá Globálním rozvojovým vzděláváním a zejména pak tím, nakolik je s touto problematikou obeznámeno vedení škol. Vychází proto z definice Globálního rozvojového vzdělávání, základních dokumentů, důležitých pro Globální rozvojové vzdělávání (Národní strategie Globálního rozvojového vzdělávání pro období 2011-2015), poznatků získaných na panelové diskusi k tomuto tématu a ve výzkumné části se snaží přinést odpovědi na nastolené otázky. Zjištěné skutečnosti nastiňují situaci a slouží k vyvození jistých doporučení. Tato doporučení by, v ideálním případě, mohla napomoci ředitelům škol, kteří se ještě s danou problematikou nesetkali, či právě stojí před jejím vpravováním do svých škol, nebo se potýkají s problémy při zapojování. Jedním ze záměrů celé práce je vymezení pojmu Globální rozvojové vzdělávání, posunutí této problematiky z okraje zájmu managementu škol do jeho středu.
Management školy a zapojování Globálního Rozvojového Vzdělávání do výuky na různých typech škol
Máková Šmýdová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá Globální rozvojovou výukou (někdy uváděno vzdělávání - dle mého názoru lze tato dvě slova považovat za synonyma) a zejména pak jejím zaváděním na různé typy středních škol a v neposlední řadě tím, nakolik se toto týká lidí ve vedení škol. Vychází proto z definice Globální rozvojové výuky, poznatků získaných na panelové diskusi k tomuto tématu a z manažerských funkcí a ve výzkumné části se snaží přinést poznatky o tom, jak je vedení škol s celou tematikou obeznámeno a nakolik se ho skutečně týká. Zjištěné skutečnosti snad nastíní situaci a napomohou k vyvození jistých doporučení. Tato doporučení by, v ideálním případě, mohla napomoci ředitelům škol, kteří se ještě s danou problematikou nesetkali, či právě stojí před jejím vpravováním do svých škol, nebo se potýkají s problémy při zapojování.
Znalostní předpoklady studentů vybraného pražského čtyřletého gymnázia v rámci předlékařské první pomoci
Máková Šmýdová, Hana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Práce vychází z dotazníkového šetření mezi žáky sportovních a všeobecných tříd konkrétního pražského gymnázia na jedné straně a z kurikulárních dokumentů na straně druhé. Konkrétně jde o Rámcový vzdělávací program, který je v systému kurikulárních dokumentů na státní úrovni a Školní vzdělávací program, který představuje úroveň školní. Autorčiným záměrem bylo jednak zjistit, jakým způsobem je uchopena problematika předlékařské první pomoci v kurikulárních dokumentech, jež jsou závazné pro podobu vyučování. Pak také zjistit pomocí výše zmíněného dotazníkového šetření úroveň znalostí žáků. V neposlední řadě vyhodnotit, zda panují rozdíly mezi znalostmi žáků nižších a vyšších ročníků, stejně tak jako zda panují rozdíly mezi studenty tříd sportovních a všeobecných. V závěru práce se autorka pokusí vyvodit ze zjištěného doporučení pro praxi. Klíčová slova Předlékařská první pomoc, kurikulární dokumenty, dotazníkové šetření
Management školy a zapojování Globálního rozvojového vzdělávání do výuky
Máková Šmýdová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá Globálním rozvojovým vzděláváním a zejména pak tím, nakolik je s touto problematikou obeznámeno vedení škol. Vychází proto z definice Globálního rozvojového vzdělávání, základních dokumentů, důležitých pro Globální rozvojové vzdělávání (Národní strategie Globálního rozvojového vzdělávání pro období 2011-2015), poznatků získaných na panelové diskusi k tomuto tématu a ve výzkumné části se snaží přinést odpovědi na nastolené otázky. Zjištěné skutečnosti nastiňují situaci a slouží k vyvození jistých doporučení. Tato doporučení by, v ideálním případě, mohla napomoci ředitelům škol, kteří se ještě s danou problematikou nesetkali, či právě stojí před jejím vpravováním do svých škol, nebo se potýkají s problémy při zapojování. Jedním ze záměrů celé práce je vymezení pojmu Globální rozvojové vzdělávání, posunutí této problematiky z okraje zájmu managementu škol do jeho středu.
Management školy a zapojování Globálního Rozvojového Vzdělávání do výuky na různých typech škol
Máková Šmýdová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá Globální rozvojovou výukou (někdy uváděno vzdělávání - dle mého názoru lze tato dvě slova považovat za synonyma) a zejména pak jejím zaváděním na různé typy středních škol a v neposlední řadě tím, nakolik se toto týká lidí ve vedení škol. Vychází proto z definice Globální rozvojové výuky, poznatků získaných na panelové diskusi k tomuto tématu a z manažerských funkcí a ve výzkumné části se snaží přinést poznatky o tom, jak je vedení škol s celou tematikou obeznámeno a nakolik se ho skutečně týká. Zjištěné skutečnosti snad nastíní situaci a napomohou k vyvození jistých doporučení. Tato doporučení by, v ideálním případě, mohla napomoci ředitelům škol, kteří se ještě s danou problematikou nesetkali, či právě stojí před jejím vpravováním do svých škol, nebo se potýkají s problémy při zapojování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.