Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamy konkrétní společnosti, která podniká v oblasti výroby, obchodu a služeb. Cílem této práce je navrhnout vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, které povedou k navýšení počtu nových zákazníků, uspokojení jejich potřeb a tržeb analyzované společnosti.
Silver Lining
Ručka, Svatopluk ; Klouzková, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Silver Lining vzniká na základě interdisciplinárního zkoumání dvou oborů designu — módního a grafického. Na tyto dvě disciplíny je nahlíženo z praktického hlediska, v němž jsou zkoumány postupy práce obou designerských sfér, jejich vzájemný vztah, možné průsečíky a (reálné i hypotetické) syntézy. Potenciál takové syntézy je zkoumán vizuálním jazykem grafického designu a módní tvorby pomocí současné digitalizované pletací technologie, s níž bakalářská práce nakládá.
Význam udržitelnosti v oděvním průmyslu
Kavulová, Aneta
KAVULOVÁ, A. Význam udržitelnosti v oděvním průmyslu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá významem udržitelnosti v oděvním průmyslu z pohle-du firem a spotřebitelů. Problematika oděvního průmyslu představuje stále aktu-ální téma naší společnosti, je zapotřebí hledat udržitelnější principy a postupy, dále také inovace, které mohou pomoci k řešení těchto problémů. Cílem bakalář-ské práce je formulovat marketingová doporučení pro nově začínající firmy na tr-hu s udržitelnou módou. K naplnění cíle byl proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů (n = 8 pro firmy, n = 13 pro spotřebitele), využita byla i dostupná sekundární data. Získaná data byla vyhodnocena pomocí obsahové analýzy a byly vyvozeny závěry. Mezi hlavní doporučení patří, aby se firmy věnova-ly vzdělávání svých zákazníků, neboť nedostatek informací má významný negativ-ní dopad na chování spotřebitelů.
Návrh nové marketingové strategie pro odvětví české autorské tvorby
Bocek, Anna
Diplomová práce se zabývá tématem české autorské tvorby módy a módních doplňků. Cílem je navržení možných marketingových doporučení pro české tvůrce. Data potřebná k analýze spotřebitelova chování a situace na trhu české autorské tvorby byla shromážděna pomocí dotazníkových šetření. Prvního – zaměřeného na spotřebitele (n=134), druhého – určeného tvůrcům (n=12). Získána data byla podrobena vhodným statistickým testům, které byly provedeny s pomocí statistického softwaru Statistica. Na základě provedené analýzy byla navržena vhodná doporučení. Ta se týkala zejména působení tvůrce na sociálních sítích, které byly shledány jako nejpodstatnější v rámci propagace tvůrce a jeho výrobků.
Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu
Zatloukalová, Lucie
Zatloukalová, L. Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingové komunikace pro vybranou firmu, jejíž je butik Trionffale. Butik by chtěl i nadále pracovat na budování vztahů se svými stálými zákazníky a také oslovit nové potenciální zákazníky či zájemce o spolupráci v oblasti českého návrhářství. Součástí práce bude i doporučení ohledně dalších rozšíření, které butik zvažuje. Návrhy budou doporučeny jak na základě analýzy samotného butiku a jeho současného marketingového mixu a marketingové komunikace, tak na základě rozhovorů se zákazníky a informací získaných pomocí dotazníkového šetření. Pro charakteristiku cílového segmentu budou využity data z obou šetření. Návrhy budou směřované pro oblast sociálních sítí, na kterých butik již působí a také pro další podpůrné činnosti. Součástí doporučení bude také kalkulace předpokládaných nákladů.
Návrh pultu prodejny oděvů
Slabá, Veronika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh pokladního pultu pro oděvní společnosti, jako jsou typově například Zara, Reserved, H&M apod. Cílem návrhu je vytvořit v první řadě funkční pult, který umožní rychlé a pohodlné odbavení zákazníků. Návrh zvažuje všechny současné funkce pokladního pultu a jejich vývoj v budoucnosti. Kromě toho je pult ergonomicky navržen s ohledem na pohodlí a pohyblivost personálu. Design pokladního pultu je minimalistický, aby maximálně plnil svoji funkci a nerozptyloval pozornost zákazníků. Celkově je navržen, aby byl jednoduchý, efektivní a snadno použitelný pro personál i zákazníky.
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží
Kubů, Karolína ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá strategickým přístupem luxusních módních značek k padělkům. Vlivem demokratizace luxusní módy, zrychlování módního kalendáře, rozmachu online nakupování a v neposlední řadě pandemie koronaviru dochází k normalizaci vlastnění i propagace padělků. Obchod s padělky představuje dlouhodobé riziko pro ekonomiku i společnost. Padělkový byznys může financovat organizovaný zločin a jeho produkce je škodlivá pro planetu i pracovníky v dodavatelském řetězci. Cílem této práce je zjistit, jak se s touto situací vyrovnávají značky - jaké nástroje a strategie využívají v boji proti padělkům. Teoretický úvod práce vysvětluje pojem luxus, popisuje různé formy padělání z právního hlediska, představuje negativní a pozitivní vlivy padělků a také doporučení, jak s nimi bojovat. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, která umožňuje nahlížet na témata zevrubně a do hloubky a také prozkoumat, jak se k daným tématům přistupuje. S pomocí kritické analýzy diskurzu je hledána odpověď na otázku: Jaký je současný strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží? Jsou představena zásadní témata, která jsou v kontextu padělků luxusní módy nejčastěji zmiňována médii. Zásadními aspekty v boji proti padělkům jsou komunikace se zákazníkem, kontrola dodavatelského řetězce, úzká spolupráce s...
Jak se "nosí" gender: Oděv a móda pohledem mužů
Hrušková, Zita ; Hrešanová, Ema (vedoucí práce) ; Benešovská, Barbora (oponent)
Předkládaná práce se zabývá mužskou perspektivou v módě a oblékání. Oděv pracuje s nejrůznějšími komunikačními prostředky, jež jsou užity s větším či menším vědomím jedince. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem se tato komunikace utváří, respektive co vstupuje do přemýšlení a rozhodování mužů v tématu odívání a jakou roli v tomto procesu sehrává jejich genderové vyjádření. Práce nejdříve představuje několik teoretických konceptů, které se s touto tématikou nevyhnutelně pojí. Dále je obohacena o kvalitativní výzkum, který prostřednictvím 11 rozhovorů s muži dvou věkových kategorií demonstruje zmíněná témata ve stínu českého kontextu. K následným zjištěním je přistupováno optikou metody zakotvené teorie. Stěžejním rozhodovacím elementem se ukázala být každodenní zkušenost, jež se projevuje v událostech, kterých se muži daný den účastní. Důležitým aspektem v životech mužů je také vnější vliv, který může přicházet z osobní roviny, kterou představují především jejich životní partnerky, či z roviny komunitní, kterou představují jejich zájmy a volnočasové aktivity. Tyto dva vlivné prameny zastřešuje celkový společenský kontext, který nastavuje obecná pravidla v tom, co je vhodné či očekávané. V případě vztahu k vlastnímu tělu se mužský postoj ukázal být neutrálním či přímo negativním, s potřebou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.