Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of the products of travel agencies in domestic tourism in relation to Slovakia
Kozová, Petra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza produktů cestovních kanceláří v rámci domácího cestovního ruchu na Slovensku. Cílem práce je uskutečnit analýzu jejich nabídky z hlediska hloubky i šířky a zároveň zjistit jak se cestovní kanceláře podílejí na tomto typu cestovního ruchu. První kapitola slouží pro vymezení primárních teoretických východisek a pojmů používaných v následujících částích práce. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou Slovenské republiky jako destinace domácího cestovního ruchu, vypovídá o současném stavu domácího cestovního ruchu, ale i o atraktivitách a předpokladech pro jeho rozvoj. Třetí kapitola představuje samotnou charakteristiku vybraných cestovních kanceláří a analýzu jejich produktových portfolií. Závěrečná část práce je věnovaná srovnání nabídek, vyhodnocení analýzy a následně vyvození závěrů a doporučení ze strany autorky.
Cestovní ruch pro menšiny žijící v České republice
NGUYEN THI, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit fungování trhu cestovního ruchu pro vybranou menšinu žijící v České republice, čímž je Vietnamská menšina. Na základě terénního šetření připravit adekvátní produkt a zjistit možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu pro danou menšinu. Práce analyzuje tuto specifickou menšinu, která je velmi uzavřená, avšak nelze říci, že je zcela uzavřená okolnímu světu z hlediska cestování. Nakonec byla pomocí osobního dotazování připravena inovace ukázkového vhodného produktu.
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Soukupová, Tereza ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole se práce orientuje na internetový marketing prostřednictvím základní analýzy úvodní stránky portálu domácího cestovního ruchu v České republice www.kudyznudy.cz.
Ochutnejte Českou republiku - Czech Specials
Michalcová, Veronika ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zachariášová, Klára (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je prověřit realizaci projektu Czech Specials v praxi. Práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola pojednává o významu gastronomie, marketingu a kvality. Druhá kapitola je rovněž teoretická a je zaměřena na historii a charakteristiku české kuchyně. Ve třetí kapitole je představen projekt Czech Specials. Poslední kapitola obsahuje vyhodnocení průzkumu certifikovaných restaurací a dotazníkového šetření, na základě kterých jsou vypracovány návrhy na změny, které mohou být provedeny.
Vyšehrad a cestovní ruch
Hrubá, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce se zabývá postavením a přínosem Národní kulturní památky Vyšehrad v cestovním ruchu. Teoretická část seznamuje s cestovním ruchem České republiky,s domácím a příjezdovým cestovním ruchem v krajích se zaměřením na cestovní ruch Prahy a postavením Vyšehradu mezi pražskými turistickými cíly. V části analytické je popsána nabídka NKP Vyšehrad, služby, které jsou zde poskytovány, následuje analýza výkonových ukazatelů návštěvnosti a tržeb. Cílem práce bylo zhodnotit vývoj v návštěvnosti v posledních letech a služby zde poskytované a nabídnout případné řešení na zlepšení.
Problematika propagace domácího cestovního ruchu ČR
Šremrová, Stanislava ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Prouzová, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou propagace domácího cestovního ruchu ČR, který v době, kdy se svět potýká s globalizačními problémy, jako byla nedávná ekonomická krize, která výrazně utlumila mezinárodní příjezdy, znova nabírá na důležitosti. Jeho propagace byla dlouhou dobu opomíjena a k jejímu rozvoji došlo prakticky až v novém tisíciletí. Cílem práce je zanalyzovat současnou propagaci domácího cestovního ruchu, především aktivity České centrály cestovního ruchu CzechTourism, hlavní instituce propagující cestovní ruch v ČR. Praktická část představuje marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje, prvky a nové trendy, které se v nich s rozvojem digitálních technologií začaly projevovat, nahlíží na specifika propagace destinace cestovního ruchu, její marketingový mix a roli destinačního managementu a marketingu. Teoretická část seznamuje s turistickou destinací Česká republika, mapuje orgány koordinující cestovní ruch ČR a především analyzuje současnou komunikaci agentury CzechTourism se zvláštním zřetelem na domácí cestovní ruch, v závěru pak předkládá několik doporučení pro propagaci v budoucnosti.
Podmínky rozvoje cestovního ruchu Běloruska
Martyniuk, Yana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Koňařík, Marek (oponent)
Bělorusko stojí na rozscestí, na rozscestí historickém a kulturním, politickém a geografickém. Zeměpisně se krajina nachází v centru Evropy. Říká se ji brána na Západ. Je to relativně mladý stát, který vznikl po první světové válce 25. března 1918, těsně po únorové revoluci, v podobě Běloruské národní republiky. Rok potom vstoupila do SSSR. 26. prosince 1991 se Sovětský svaz rozpadl na 15 nezávislých republik a jednou z nich bylo Bělorusko. Předkládaná práce má za cíl podrobně analyzovat předpoklady Běloruska pro rozvoj cestovního ruchu, ukázat je jako lukrativní destinaci v rámci postsovětských států a přiblížit českému turistovi. Historie vzniku běloruského národa v předložené práci je popsaná v souladu s teorií opozičního běloruského novináře Dmitrie Novického a ve své podstatě vyvrací oficiální verzi. Důvodem pro vypracování práce byla snaha separovat Bělorusko jako turistickou destinaci od politiky a potvrdit hypotézu, že Bělorusko má rostoucí potenciál domácího cestovního ruchu a disponuje značným přírodním a kulturně-historickým bohatstvím.
Analýza možnosti založení nové cestovní kanceláře
Mašová, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem založení nové cestovní kanceláře zaměřené na domácí cestovní ruch. Její cílem je podat čtenáři co nejvěrnější obraz založení nové cestovní kanceláře v praxi. Na základě analýzy prostředí, trhu, konkurence a potencionálních zákazníků je sestavena nabídka cestovní kanceláře, která se opírá o tři základní pilíře: nabídku určenou seniorům, nabídku pro rodiny s dětmi a forfaitové zájezdy. Dále je zde nastíněna i finanční stránka celého procesu založení nové cestovní kanceláře.
Trendy domácího cestovního ruchu obyvatel zvoleného regionu - Ústecký kraj
BULÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy cestovního ruchu v Ústeckém kraji z hlediska primární a sekundární nabídky. Zjistit, jak se uplatňují novodobé trendy domácího cestovního ruchu, popřípadě objevit nějaký nový trend v této oblasti. Dále bylo analyzováno spotřební chování obyvatel v oblasti domácího cestovního ruchu. Jako vedlejší cíle byly stanoveny příprava produktového balíčku pro účastníka cestovního ruchu, jehož úkolem bude podpora domácího cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout a inovovat současnou nabídku služeb a přispět tak ke zvýšení návštěvnosti tohoto regionu.
Letiště České republiky a jejich vliv na cestovní ruch
Večerníková, Lenka ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kramulová, Jana (oponent)
Hlavním cílem práce je zkoumání vlinu vybraných letišť České republiky na cestovní ruch. První část analyzuje mezinárodní cestovní ruch ve vztahu k České republice. Další část je zaměřena na jednotlivá letiště, jaké služby jsou z hlediska cestovního ruchu poskytovány. Poslední část ukazuje vliv nákladů a lokace zmíněných letišť na příjezdový a výjezdový cestovní ruch. Jsou zde zdůrazněny i preference turistů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.