Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronické třídní knihy pro ZUŠ
Křížová, Vladimíra ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh třídních knih pro Základní uměleckou školu Pavla Křížkovského, s.r.o. a návrh datové základny tak, aby byla připravená pro připojení dalších modulů (rozvrh hodin, atd.). Po vytvoření databáze, připojení třídních knih, ostatních modulů a vytvoření uživatelského rozhraní, vznikne kompletní elektronická dokumentace pro tuto základní uměleckou školu.
Areál Porta Coeli - nové využití vybraných objektů
Kukuť, Olga ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je analýza funkčního využití celého areálu cisterciáckého kláštera Porta Coeli v Předklášteří u Tišnova, na základě které je navržena konverze nevyužívaných objektů s návrhem nového funkčního využití včetně návrhu architektonického novotvaru. Při vytváření architektonické studie bylo nutné nejdříve zanalyzovat stávající stav a současně přihlédnout ke kulturně-historickým hodnotám kláštera, jeho areálu a nejbližšímu okolí, ke stavebně-technickému stavu a občanské vybavenosti v okolí areálu. Základní ideou návrhu bylo přilákat návštěvníky do areálu a dát mu nový život. Vytvořit komfortní klidový prostor pro turisty i místní obyvatele. Ve studii vznikl i nový objekt pro tvůrčí rozvoj dětí. Proto ve II. kvadratuře a bývalé prádelně je navrženo ubytování a nově je postavena základní umělecká škola.
Očekávané výstupy žáků dechového oddělení ZUŠ z pohledu RVP a z pohledu rodičů
KUBÍNOVÁ, Eva
Práce se zabývá očekáváním rodičů žáků dechového oddělení základních uměleckých škol a očekávanými výstupy, které stanovuje Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání. Obě oblasti jsou komparovány s důrazem na to, v čem se liší. První část se věnuje teoretickému základu tématu a klíčovým pojmům, jako základní umělecká škola, Rámcový vzdělávací program, klíčové kompetence, očekávané výstupy a očekávání rodičů. Druhá část představuje výzkum rodiči očekávaných výsledků, který navíc zjišťuje, jaké nedostatky vnímají rodiče žáků ve výuce na ZUŠ. Výzkum se inspiruje v přístupu Jonathana Lilliedahla a Evy Georgii-Hemming a jejich odborném článku Parental expectations of the Swedish municipal school of arts. Analyzován je Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání s důrazem na části týkající se cílů, klíčových kompetencí a zejména očekávaných výstupů dechového oddělení. Závěrečná kapitola představuje odlišnosti mezi rodiči očekávanými výstupy a RVP ZUV.
Marketingová taktika a její uplatnění v řízení základní umělecké školy
Bémová, Alena ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatnění marketingové taktiky, tedy formou marketingového mixu v řízení školy. Vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingu. Marketingová taktika využívá prvky marketingového mixu a tyto prvky pomáhají manažerům organizací při sestavování nabídky tak, aby nabídka zákazníky oslovila a uspokojila jejich potřeby. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingového řízení se zaměřením na prvky marketingového mixu vybrané základní umělecké školy navrhnout doporučení k inovacím a zejména prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace zlepšit komunikační toky ve vztahu ke stávajícím i potenciálním klientům školy a tím navýšit atraktivitu a konkurenceschopnost školy. Předmětem výzkumné části práce je analýza současného stavu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu. Podrobněji také prozkoumává úroveň marketingové komunikace jakožto významného komunikačního a prezentačního prvku školy. Pro výzkumnou část byly využity dvě metody. První metodou je dotazníkové šetření, jehož cílovou skupinou jsou rodiče dětí navštěvujících vybranou základní uměleckou školu. Soustředí se na hodnocení prvků marketingového mixu a vede k hodnocení skutečného stavu a k návrhům na zlepšení. Druhou metodou je analýza webových stránek náhodně vybraných...
Talentovaný žák ve výtvarné výchově
Brajerová, Iveta ; Novotná, Magdalena (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
A KLÍČOVÁ SLOVA Diplomová práce se zabývá talentovanými žáky ve výtvarné výchově. Jak se tito žáci projevují ve výtvarné výchově, podle čeho je možné takové žáky rozpoznat a jaké klade práce s nadanými žáky ve výtvarné výchově nároky na pedagoga? V práci se snažím vytvořit obecná doporučení pro práci učitele s nadaným žákem ve výtvarné výchově a otevřít téma, které nebylo v České republice doposud systematicky zpracováno. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se v první kapitole zabývám nadáním a talentem. Na začátku vymezuji pojmy talent, nadání a nadaní žáci. Dále představuji modely a možné klasifikace nadání, charakteristiky nadaných dětí, možnosti jejich identifikace a vzdělávání. V druhé kapitole popisuji postavení nadání a talentu v legislativních dokumentech - v dokumentu Strategie 2030+, v rámcových vzdělávacích programech a ve vyhlášce č. 27/2016 Sb. Ve třetí kapitole se věnuji výtvarné výchově a jejímu vztahu k talentovaným žákům. Ve čtvrté kapitole se zabývám kreativitou, současnými výzkumy kreativity a jejich propojení s talentovanými žáky. Na závěr teoretické části představuji některé současné výtvarné přehlídky (soutěže). Praktický výzkum vychází především z rozhovorů s pedagogy výtvarné výchovy a s talentovanými studenty. Zabývám se...
OLOMOUC – Densification Urbaine – zahuštění města
Sameljak, Jan ; Martinka, Pavel (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Návrh se zabývá zahuštěním městské struktury na soutoku řeky Moravy a Bystřičky v Olomouci. Hlavním cílem projektu je vytvořit umělecko-společenské centrum města s funkcí uměleckého vzdělávání obyvatel. Hodnotná lokalita soutoku přirozeně nabízí možnost rekreace, návrh tuho hodnotu posiluje svou formou, kdy se k němu maximálně otvírá, zároveň však odděluje městské prostory rušící koncept klidné oázy.
OLOMOUC – Densification Urbaine – zahuštění města
Nečesal, Marek ; Jung, Adam (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Cílem projektu je navrhnout novou budovu základní umělecké školy a společně s tím vytvořit prostory centra architektury, které by sloužily k popularizaci architektury a vytvářely možnosti k prezentaci uměleckých děl. Z tohoto vychází i hlavní koncept celého projektu postavit návrh na vzájemné inspiraci. Ústředním motivem se stává galerie, která nejen ideově, ale i fyzicky a funkčně spojuje program celé budovy. Programový koncept vychází ze vzájemného propojení rozdílných funkcí uvnitř stavby a odpovídající návaznosti na okolí. Stavba lokalitu rozděluje na severní veřejný prostor městského charakteru s kavárnou ukončující nově budovanou náplavku a klidný soukromější jižní park spojující se s nábřežím. Objemové řešení budovy vychází ze stejného konceptu. Severní část reaguje na městskou blokovou strukturu, zatímco jižní část se již volně kaskádovitě otevírá do parku směrem k solitérním kolejím. Tímto rozhodnutím stavba jasně definuje ukončení náplavky a rozdělení městského a přírodního nábřeží. Park je druhým elementem návrhu. Budova klidný prostor odděluje od města, orientuje jej a připojuje k nábřeží. Vzniká tak zelená oblast vhodná nejen pro  volnočasové aktivity studentů z nejbližších kolejí, ale i pro širokou veřejnost. Projekt se díky tomu nevztahuje jen k určité skupině, ale tvoří prostor pro každého.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.