Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizace forenzních síťových dat
Klofera, Marek ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit přehlednou a uživatelsky přívětivou webovou aplikaci, která bude sloužit jako vizualizační nástroj pro forenzně síťová data a ulehčit tak vyšetřovatelům a dalším odborníkům v oblasti informační bezpečnosti při analýze zachycené komunikace. Díky rozsáhlým možnostem filtrování dat, může uživatel zobrazit pouze relevantní data a ušetřit tak čas při analýze. Dále aplikace nabízí možnosti agregace dat v podobě grafů nad daty, upozornění na podezřelá slova obsažena v těle jednotlivých zachycených zpráv a nebo agregování dat dle identifikátoru uživatele.
Hybridní aplikace pro kalibraci kamerových čoček
Dovhalenko, Dmytro ; Malaník, Petr (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem teto bakalářské práce je navrhnout a realizovat nástroj pro korekci zkreslení obrazu způsobeného fyzickým zakřivením kamerové čočky typu rybího oka. V teoretické častí se věnuje analýze dostupných řešení a snaží se najít způsob, jak realizovat nástroj pro korekci zkreslení obrazu za využití moderních technologií. Použitelné technologie se analyzuji a popisuji a hledá se alternativní pohled který umožní změnit přístup v dodávce softwaru a dodat nástroj ve formě webové aplikace. Práce je specifická nutností dosažení cílů pro nasazení a budoucí vývoj v korporátní prostředí, a proto tyto potřeby analyzuje a přizpůsobuje se jim. Zaměřuje se na problematiku generování nastavení pro hardwarově akcelerovanou korekci obrázků, protože se v praxi využívá častěji než softwarová korekce. Praktická část je zaměřená na analýzu scénářů užiti, návrh vhodné architektury a uživatelského prostředí. K vyřešení problému využívá hybridní webové technologií v kombinaci s dodávkou knihovny OpenCV ve formě webassembly, a další moderní nástroje jako SSO autentizace a vestavěné úložiště prohlížeče. Práce je přínosná pro reálné zákazníky, kteří potřebují moderní řešení nástroje pro kalibraci zkreslení obrazu. Dokazuje, že využitím hybridních webových aplikací je možné dodat ekvivalentní náhradu za nativních aplikace a současně s tím navýšit uživatelský komfort a rovněž poskytuje důležité informace pro možnost transformace nástrojů z nativních aplikací do hybridních webových.
A Tool for Creating Log Message Patterns
Hanus, Igor ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
The thesis aims to create a portable web application for processing logs using combinations of Grok patterns and regular expressions to create a pattern for individual log messages with the possibility of exporting them into YAML format that can be processed by the tool Plogchecker. The application was implemented using the React JavaScript library using the TypeScript language. Processing of individual regular expressions is achieved using the Oniguruma library, which is integrated into the application using WebAssembly. The reason for using the Oniguruma library was the incompatibility between regular expression compilers specified by the ECMAScript standard and compilers used for Grok patterns. Automated testing and user testing were conducted, and identified flaws were addressed.
Zpracování jazyka C v prohlížeči na bázi .NET
Kužela, Michal ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem této práce je umožnit programování v jazyce C uvnitř prohlížeče a to i v režimu offline. Zaměřuje se na technologie .NET a WebAssembly. Implementace proběhla ve frameworku Blazor WebAssembly. Důraz byl kladen na pokrytí rozsahu jazyka C využívaného začínajícími programátory. Vytvořený interpret poskytuje prostředí pro programování v prohlížeči, obsahuje virtuální souborový systém a možnost vložení uživatelského vstupu. Výhodou tohoto řešení je možnost práce offline, krokování kódu a možnost okamžitého vyhodnocení kódu.
Výukový simulátor v prostředí WebAssembly
Březina, Jaromír ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku simulace časovaných stochastických Petriho sítí a spojitých blokových schémat pro výukové účely. Výsledná aplikace je tvořena ze dvou dílčích částí. První z nich je jednoduchý grafický editor, jenž poskytuje nástroje pro vytvoření požadovaného modelu ve formě Petriho sítě nebo blokového schématu a vizualizaci výsledků simulace. Grafické uživatelské rozhraní editoru bylo vytvořeno pomocí knihovny React. Druhou část aplikace tvoří simulátor implementovaný v jazyce C++, jenž slouží pro simulaci vytvořeného modelu a je integrován do celého řešení jako WebAssembly modul. Součástí aplikace je i sada 10 příkladů, které slouží jako ukázka jednoduchých modelů vhodných pro výukové účely.
Kalendářní aplikace v prostředí WebAssembly
Konečný, Martin ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou kalendářní aplikace, použitelné jako desktopová aplikace i jako webová aplikace v prostředí WebAssembly. Nejprve je provedena analýza již existujících kalendářních aplikací a datových struktur v nich použitých. Dále je vytvořen návrh vlastní aplikace, který obsahuje návrh grafického rozhraní a návrh knihovny datových struktur. Aplikace je následně implementována v jazyce C++ pomocí nástrojů QT creator a Emscripten a je provedeno její testování.
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
Simulace šíření infekčních nemocí
Tučková, Martina ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá simulací šíření infekčních chorob a je zaměřena zejména na probíhající epidemii nového koronaviru. Ukazuje, jak se virus šíří při použití různých ochranných opatření, a ty lze libovolně parametrizovat. Program je implementován v jazyce C++. Grafické uživatelské rozhraní je vytvořeno pomocí frameworku Qt. Program je spustitelný ve webovém standardu WebAssembly. Výsledná aplikace je vhodná pro studijní účely a predikci vývoje epidemií.
Webová aplikace autentizačního systému
Nohava, Martin ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a vývoj graficko-uživatelských rozhraní pro kryptografické protokoly pomocí webových technologií. Konkrétně přidává možnost ovládat autentizační systém PEAS skrze webová rozhraní. Práce nejprve vyhodnocuje soudobé možnosti vývoje moderních webových aplikací a věnuje pozornost problematice provázání webových technologií s autentizačním systém tvořeným v programovacím jazyce C. Pro tento účel se práce blíže věnuje také technologii WebAssembly. V praktické části byla vytvořena čtyři grafická uživatelská rozhraní, jedno pro každou entitu autentizačního systému. Jsou postavena na webových technologiích HTML, CSS a JavaScript, za využití frameworku Vue.js. Komunikaci s autentizačním systémem zajišťují, pomocí API, webové servery, které jsou implementovány v jazyce JavaScript a spouštěné v prostředí Node.js.
Library for Rigid Body Dynamics
Moravčík, Libor ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
This thesis sums up a basic knowledge about rigid body simulations in two dimensional space of computer games.Practical result is a hands-on library written in C++. Collision geometry of rigid bodies is simplified to convex polygons and circles. Multiple bodies can be joined together via a joint. Collision detection is split in to two phases, broad and narrow. Broad phase is implemented using a dynamic aabb tree while narrow phase uses Gilbert-Johnost-Keerthi (GJK) algorithm with Expanding Polytope Algorithm as an extension for detecting collision points between two polygons.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.