Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stres a jeho vliv na výkonnost v zaměstnání
Prchalová, Martina ; Michálek, Pavel (vedoucí práce) ; Luhanová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice stresu se zaměřením na pracovní stres. Práce se zabývá základní terminologií, která se vztahuje ke stresu, jeho dělením, příčinám, důsledkům a jsou zde zmíněny i možnosti prevence. Nedílnou součástí této práce je dotazníkové šetření v reklamní agentuře Ogilvy & Mather na téma Stres a jeho vliv na výkon v zaměstnání a jeho zpracování v programu Statistica. Na základě získaných a zpracovaných výstupů z dotazníku je analyzován vliv stresu na výkonnost v zaměstnání, vliv konkrétních stresorů, vztah výskytu stresu a úrovně vzdělání, stres v kontextu genderových rozdílů a další faktory ovlivňující stres.
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Janda, Tomáš
Bakalářská práce "Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury" je souhrnem informací a poznatků spojených s problematikou psychologie reklamy. Začíná definováním pojmů a obecnými charakteristikami. Její hlavní část je tvořena analýzou použití psychologických prvků v reklamě, která byla vytvořena na základě předem zvoleného postupu a kritérií. Na základě této analýzy budou stanovena doporučení, jak tvořit psychologicky účinnou reklamu.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Zahradník, Michal ; Řezníček, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit podniku, konkrétně návrhem prodeje reklamních předmětů přes internet. Problematiku budu řešit na konkrétním podniku, kterým bude reklamní agentura Premiera Sweet. Teoretická část se bude zabývat popisem firmy, obecným systémem prodeje v jejím oboru činnosti a konkrétním systémem prodeje naší společnosti. Dále poté budou uvedeny některé informace o internetovém prodeji. V praktické části navrhnu systém prodeje zboží společnosti přes internet a důsledek takového rozvoje, jak na ekonomickou, tak na organizační stránku firmy.
Analýza a návrh informačního systému pro evidenci a řízení zakázek
Kintr, Lukáš ; Slavíček, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této práce je stručná analýza současného stavu všech informačních systémů v reklamní agentuře Farao spol. s r.o., důkladněji pak analýza IS v oblasti evidence a řízení zakázek. Na základě těchto analýz je v práci představeno několik možných řešení současné situace včetně analytického řešení systému vytvořeného přímo dle potřeb agentury a jeho následné implementace. Neméně důležitou kapitolou práce je zhodnocení a výběr nejoptimálnějšího řešení, který zohledňuje, jak funkční (technickou) stránku, tak ekonomickou efektivitu vynaložených prostředků.
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Podnikatelský záměr
Prusák, Ondřej ; Hornungová, Jana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení agentury poskytující služby v oblasti grafického designu a reklamních služeb. Práce zahrnuje veškerá specifika, která je třeba brát při realizaci podnikatelského plánu v úvahu. Obsahem podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, hodnocení investic a analýza rizik.
Analýza projektového řízení v oblasti reklamy
Kuropatwová, Edita ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Felgrová, Dana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza projektového řízení v oblasti reklamy. Cílem práce je analyzovat činnost jednotlivých oddělení reklamní agentury a navrhnout doporučení, která by mohla současný systém projektového řízení zefektivnit. První část diplomové práce seznamuje s teorií projektového řízení. S využitím odborné literatury jsou vymezeny základní pojmy, patřící do této oblasti. V úvodu analytické části je představena vybraná reklamní agentura a následně popsán systém projektového řízení v jednotlivých odděleních této společnosti. Na základě zjištěných poznatků a informací jsou doporučeny postupy, které by mohly vést ke zlepšení současného stavu a zefektivnění organizace práce.
Návrh metodiky projektového řízení v reklamní agentuře
Nedomlel, Jiří ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Práce se zabývá projektovým řízením v reklamní agentuře. Analyzuje současnou metodiku projektového řízení agentury, definuje její úzká místa a navrhuje zlepšení této metodiky. Tohoto cíle dosahuje analýzou pomocí metodiky Teorie omezení a srovnáním s metodikami a best practices v tomto odvětví. První část práce popisuje metodiky projektového řízení, speci-fika projektového řízení v reklamních agenturách a Teorii omezení. Druhá, praktická část analyzuje pomocí Teorie omezení konkrétní reklamní agenturu a navrhuje konkrétní změny metodiky projektového řízení, především v oblasti plánování a řízení projektů. Hlavní výstup a přínos práce je v návrhu změn metodiky projektového řízení v reklamní agentuře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.