Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 291 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní kultura a její vliv na efektivitu práce ve společnosti Ikea Brno s.r.o
Logara, Vanja ; Zedníček, Stanislav (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci kulturních hodnot společnosti IKEA Brno ve srovnání s malou firmou Lino s.r.o. Výzkum probíhal na základě podrobné analýzy stavu společnosti a firemní kultury a následnými metodami dotazování, a to metodou VSM94, myšlenkovými mapami a osobním interview. Výstupem by měl být seznam konkrétních kroků, které je možno implementovat ve společnosti IKEA Brno.
Změny v řízení organizace, jako cesta ke zvýšení efektivity podniku
Továrek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění problematických oblastí v managementu konkrétní firmy a vytvoření systémů, které tyto nedostatky pomohou odstranit. Výsledek bude směřovat ke zvýšení produktivitu podniku jako celku. Dílčí oblast bude věnována problematice řízení lidských zdrojů, která je neméně důležitá pro bezproblémový chod dané společnosti.
Návrh na zlepšení firemní kultury
Balášová, Lucie ; Václavíčková, Pavla (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou firemní kultury a jejího vlivu na efektivitu práce v dané firmě. V práci najdeme základní teoretické znalosti týkající se firemní kultury, její zkoumání, formování, význam, apod. Obsahuje také shrnutí problémových oblastí a návrh na zlepšení stávající firemní kultury, ve kterém firma nalezne praktické využití.
Firemní kultura a její vliv na zákazníka
Tučková, Kristýna ; Kunertová, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
Firemní kultura - návrh postupu při expanzi podniku
Kirchnerová, Zuzana ; Minarovičová, Eva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení stavu firemní kultury ve společnosti Sloane Park Property Trust, a. s., a to prostřednictvím výsledků získaných dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy získaných výsledků byly ve společnosti zjištěny nedostatky v obsahu práce a při nástupu do společnosti. Následně byla navržena opatření vedoucí k jejich odstranění. Hlavním cílem práce je navržení možných změn v oblasti firemní kultury při expanzi společnosti. Jmenovitě se jedná o formalizaci vztahů ve společnosti, sepsání etického kodexu, založení personálního oddělení, školení managementu, audit firemní kultury a využívání intranetu.
Firemní kultura XY, s.r.o.
Bezděková, Veronika ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury Krematoria zvířat, s.r.o. Je zaměřena především na vzdělávání zaměstnanců a na prezentaci firmy zákazníkům. Teoretická část definuje pojmy a jevy související s firemní kulturou a marketingovým mixem. V praktické části se odráží poznatky z teorie, které vedou ke stanovení optimálních kroků a návrhů na zlepšení dosavadní situace firmy.
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
Firemní a komunikační kultura ve stavebním podniku
Bedřich, Daniel ; Winkler, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci a firemní kulturu ve firmě GEMO. Systematicky je tato bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury představena problematika interní komunikace v podniku, firemní kultura a v neposlední řadě jsou uvedeny specifika stavebních podniků. V části praktické je využita především metoda kvantitativního výzkumného šetření v podobě dotazníku. Pomocí dotazníku je zjištěno, jak je nastavena interní komunikace ve zvolené firmě a firemní kultura. Dále je zde užit také rozhovor s vedoucím ve firmě. Dále je v praktické části této práce využita metoda SWOT analýzy. Na základě této SWOT analýzy jsou definovány doporučení ke zlepšení současné situace.
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků
Hladíková, Lucie ; Koščíková, Gabriela (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vztahy existující uvnitř firmy, které jsou nedílnou součástí firemní kultury a vnitropodnikové komunikace. Teoretická část je zaměřena na problematiku komunikačního procesu, jednotlivé typy a teorii komunikace. Součástí je i popis vlivů kultury a firemní image na způsob komunikace uvnitř společnosti. Na základě dotazníkového šetření je praktická část zaměřena na analýzu v konkrétní firmě a potvrzení resp. vyvrácení stanovené pracovní hypotézy. V závěru práce je uvedeno shrnutí poznatků vyplývajících z práce včetně doporučení pro zlepšení komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 291 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.