|
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
|
| |
|
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
|
| |