Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí101 - 110  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zdroje a způsoby saturace organismu antioxidanty
NOVOTNÁ, Nikola
Práce se zabývá charakteristikou zdrojů antioxidantů a zjišťuje hloubku znalostí o antioxidantech u studentů středních škol. Teoretická část charakterizuje a dělí antioxidanty významné pro lidské zdraví. Dále jsou zde rozděleny, popsány a srovnány hlavní zdroje antioxidantů v lidské stravě. Praktická část obsahuje dotazníkovou akci vztahující se k otázkám ohledně teoretického zájmu o antioxidanty a jejich příjmu v potravě u studentů středních škol ve věku 17-19 let. Výsledky jsou analyzovány a graficky znázorněny. Z výzkumu vyplývá, že více než polovina respondentů pojem antioxidanty zná a přijímá tyto látky ze stravy. Přesto je důležité zvýšit znalosti o antioxidantech již u mladých lidí a dbát na příjem těchto esenciálních látek z pestré stravy.
Marketingový plán společnosti PHYTO CZ, s.r.o.
Začal, Libor ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tomek, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu v konkrétní společnosti. První část práce obsahuje kapitoly, které zachycují teoretická východiska potřebná pro sestavení marketingového plánu. Praktická část se zabývá společností Phyto CZ, s.r.o., která působí v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Jsou zde obsaženy jednotlivé kroky potřebné pro sestavení marketingového plánu. Především je zde analyzován marketingový mix společnosti, vybrané prvky situační analýzy a informace jsou doplněny výsledky vlastního dotazníkového šetření. Následně je společnosti doporučen soubor cílů pro budoucí období a návrh konkrétních marketingových postupů, které by mohly vést k jejich dosažení.
Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Kubíčková, Mária ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy. Cílem práce je posoudit, zda jsou pravidla dodržována a zda je současná rozhodovací praxe dozorových orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy dostatečná.
Reklama na léky, zdravotnické prostředky a doplňky stravy
Pudilová, Alena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je komplexní pohled na právní prostředí v oblasti reklamy na léky a doplňky stravy, a to zejména z hlediska právní regulace, rozhodovací praxe dozorčích eventuálně dalších věcně příslušných státních orgánů a především uplatnění jejich pravomocí a spolupráce. Cílem práce je pak zejména posoudit, zda současná rozhodovací praxe a kooperace jednotlivých dozorčích eventuálně dalších věcně příslušných státních orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy jsou dostatečně jasné a těsné na to, aby zajistily efektivní veřejnoprávní ochranu a ochranu spotřebitele v této oblasti. Důležitým aspektem problematiky je též zjistit, zda rozdělení kompetencí mezi příslušné autority a to, jak využívají pravomocí, které jim platné zákony poskytují, vede k dostatečnému zajištění právního a společenského zájmu, jímž je zde především ochrana spotřebitele a zdraví společnosti i jednotlivců.
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Jweidová, Soňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí101 - 110  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.