Název:
Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Překlad názvu:
Legal and ethical rules on advertising in healthcare
Autoři:
Kubíčková, Mária ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá problematikou regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy. Cílem práce je posoudit, zda jsou pravidla dodržována a zda je současná rozhodovací praxe dozorových orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy dostatečná.This work deals with the regulation of advertising of drugs and food supplements. The goal is to assess whether the rules are complied with and whether the current decision-making practice of supervisory authorities in the markets for medicinal and nutritional supplements sufficient.
Klíčová slova:
doplňky stravy; léčivé přípravky; reklama; Státní ústav pro kontrolu léčiv; advertising; drugs; food supplements; pharnaceuticals
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23700