Název: Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Překlad názvu: Legal and ethical rules on advertising in healthcare
Autoři: Kubíčková, Mária ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doplňky stravy; léčivé přípravky; reklama; Státní ústav pro kontrolu léčiv; advertising; drugs; food supplements; pharnaceuticals

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23700

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76780


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet