Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán společnosti PHYTO CZ, s.r.o.
Začal, Libor ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tomek, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu v konkrétní společnosti. První část práce obsahuje kapitoly, které zachycují teoretická východiska potřebná pro sestavení marketingového plánu. Praktická část se zabývá společností Phyto CZ, s.r.o., která působí v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy. Jsou zde obsaženy jednotlivé kroky potřebné pro sestavení marketingového plánu. Především je zde analyzován marketingový mix společnosti, vybrané prvky situační analýzy a informace jsou doplněny výsledky vlastního dotazníkového šetření. Následně je společnosti doporučen soubor cílů pro budoucí období a návrh konkrétních marketingových postupů, které by mohly vést k jejich dosažení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.