Název:
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Překlad názvu:
Legal and Ethical Regulation of Advertising (with a Focus on Dietary Supplements)
Autoři:
Jweidová, Soňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.
Klíčová slova:
doplňky stravy; právní předpisy; regulace reklamy; reklama; samoregulace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6608